Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / IKI VASAROS
2016-04-19 10:39:52
Cituoju: na, va, ryte buvo vaisiai, kava su pienu, paskui baltyminis kokteilis, perpiet buvo tik daržovės su duona, nemažai jų, pavakariams bus vaisiai prieš sportą, vakare, po sporto, bus natūralus jogurtas...užteks.
Kiek organizmas gavo kaloriju 04.18? kaip manai ka jis darys siandien? Ogi kaups viska ka gaus, nes nezino ar rytoj nebus taip pat kaip pirmadieni...
Mitybos plano esme valgyti tuo paciu metu, tiek pat kaloriju kasdien, kad kunas ne kauptu maisto, o kad geretu medziagu apykaita ir svoris kristu.
Sios dienos meniu geras, tik svarbu yra ir tie rutuliukai (baltymu, angliavandeniu, riebalu balansas), nes jei tik sumazeja kazkuriu medziagu kiekis ilgesni laika, pradedama noreti "kazko" skanaus.
Be to pats svarbiausias dalykas yra mityba prisiderinti prie savo gyvenimo, iprociu. Valgyti iprasta, kasdieni maista, kad tai nebutu mityba tik tol, kol pasieksi reikiama kg skaiciu svarstyklese.
2016-04-19 10:48:49
pritariu:)
2016-04-19 10:51:55
Sekmes Roberta, tik nesusikoncentruok tikslu iki vasaros. Ismoksi teisingai maitintis, numesi svori, grazi pasitiksi vasara ir ne tik ja. Svarbu, kad rezultatai isliktu :)
2016-04-19 11:18:59
vakar mano dukra darėsi tą riešutų sviestą, gerokai skaniau išėjo nei pirktinis, bet jo galima tik retkarčiais palaižyti, labai jau įtraukiantis,:)
2016-04-19 20:29:23
paskaiciau ,Roberta, tavo poros dienu valgiarascius. as aisku ne dietologe, bet mano galva, yra sunku tokios mitybos laikytis- ji nera pilnaverte. nematau nei paukstienos, nei jautienos, nei zuvies pakankamai, negauni pakankamai riebalu, riesutai tinka tik pirmoje dienos puseje. Daug darzoviu sukels alki, juk ju neigiamas kalorazas. Vaisiai vakare irgi netinka,kas kad sportuoji, juos geriau valgyti po sporto kai svorio jau nebemeti.man atrodo, kad taip maitinantis organzimas ijungs taupymo rezima, jausies alkana, ko pasekoje dazniau nuslysi ir taip pasaka be galo. Pagaliau suvalgius ryziu sauja bus kita diena plius kg.
aisku tau geriau matyt kas ir kaip, bet jei tikrai nori numest ta svori, pasidaryk konkretu mitybos plana, paprasyk kilo kad patikrintu ir laikykis jo kaip dievo zodzio. nuo dusios tau tai sakau.
manes klausei ar as tuos 25kg su kilo numeciau.taip, su kilo. aisku kiekviena savo zingsni esu aprasius, ilga litanija, bet , tikrai, jei pazodziui laikysies kilo plano, rezultatai tikrai bus!
2016-04-22 11:42:17
as uzsiregistravau i kilo.lt kad per 3men,t.y. iki vasaros atsikratyciau nors 10 kg. naivuole! supratau ,kad idealu kuna turesiu tik kita vasara. svarbiausia supratau kas yra subalansuota mityba.
2016-04-22 14:55:55
tai aš suprantu, kad režimas ir darbotvarkė yra geriausia, gal jei viena gyvenčiau, taip išeitų, o realiai tai labai sunku. Na, gyvulinio maisto aš beveik nevalgau, tai dėl to pas mane yra daugiau riešutų, ankštinių... Susirašau aš tuos valgiariaraščius, ir čia jie surašyti gi neblogi, bet kai reikia, taip laikytis kaip Dievo žodžio man neišeina. manau, kad 90-čiai procentų žmonių taip neišeina - skaičiuoti, sverti kiekvieną kąsnį. kaip mano draugė sakė - tu ne sistemos žmogus:) noriu valgyti sveikai, saikingai, bet taip super laikytis pagal tai, kas surašyta, man neišeina:) na, gal kaip nors, svarbu neišstorėti labai:) niekad nebuvau lieknutė, bet ir nesvėriau 120:)
2016-04-22 16:14:34
Suprantama, kad ne kiekvienas gali 100 proc laikytis plano, as taip pat. Bet valgyti reikia pagal tam tikrus principus, reikia zinoti kada ir kiek. Riesutai yra didziausias priesas metant svori, nors jie ir labai sveikas maistas. Tad arba ju laikinai atsisakai, arba svorio nemeti :) Blogiausiu atveju valgai juos pirmoje dienos puseje. Atrodo 30 riesutuku maza saujyte, bet tai sudaro apie 200 kcal :)
2016-04-22 19:58:59
Betgi kolegos, kas norit saldumynų tikrai ne bėda - kasdien priešpiečiams pasirinkimas vuolia! Džiovintos slyvos, abrikosai, trapučiai su medum, sūris su medum.. Bananiniai visokie skanėstai, uogų platus pasirinkimas. Kasdien ką nors iš išvardinto meniu suvartoju, ir nors saldukė esu chroniška - to visiškai pakanka.
2016-04-22 19:59:04
Betgi kolegos, kas norit saldumynų tikrai ne bėda - kasdien priešpiečiams pasirinkimas vuolia! Džiovintos slyvos, abrikosai, trapučiai su medum, sūris su medum.. Bananiniai visokie skanėstai, uogų platus pasirinkimas. Kasdien ką nors iš išvardinto meniu suvartoju, ir nors saldukė esu chroniška - to visiškai pakanka.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS