Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Apimtis mažinantis mokslininkas
2016-04-28 20:09:17
Sveiki,
savaitės antra pusė.
Plano laikomasi, vakar buvau vėl dvejose treniruotėse.
Iš nelinksmosios pusės šiandien ėmė skaudėt gerklę ir kiek apžiūrėjo tai kiek raudonoka, kas reiškia pagal galimybes namai, karštos arbatos ir kiek įmanoma mažiau streso :)
2016-04-30 07:35:52
Susireguliavau svori , labai letai ,bet pasiekiau tyksla ,kaip islaikyti ta tyksla/neprisiauginti kg.?
2016-04-30 11:57:32
Reik pasižiūrėti kokiais būdais susireguliuota :)
jei tai buvo pasiekta valingomis pastangomis su tikslu susimažinti svorį kyla logiškas klausimas - kas toliau? Svoris sumažintas ir tikslo dėti pastangas nebėra, o jei jo nebėra tai ir rizika, kad parsirasi atgal, prie senų veiklų (ir svorio).
Prieš pradedant praverčia atsakymas į klausimą - kodėl tai darau? Kodėl aš noriu tą svorį mažesnį turėt? Labai dažnai pats tikslas dėl ko yra pats svorio susimažinimas, bet svorio susimažinimą aš siūlyčiau žiūrėti kaip priemonę tikslui pasiekti, o ne kaip į tikslą. Aš turiu ne vieną tikslą - tai tikslas pasirūpinti savo sveikata (sveikatos rizikos veiksnių gyvenime turiu sočiai - nors nei rūkau, nei piktnaudžiauju alkoholiu), tai ir tikslas pagerinti darbingumą (nesakau, kad esu nedarbingas - skirstymas sveikas/serga būdingas biomedicinai, o psichofiziologijoje būdingas kitoks požiūris, kuris žiūri kokiu laipsniu žmogus yra sveikas, darbingas ir pan.).
Kitas aspektas - kaip žmogus jaučiasi su ta mityba. Jei ji kelia diskomfortą tai kol turi didelį tikslą tai tvarkoje. Kai jis pasiekiamas, tikslo dėti "drakoniškų" pastangų nebėra tai ir pasileidi atgal :)
Kas ten dar...aišku galima bandyti spartinti medžiagų apykaitą - vienas geriausių būdų tai daryt - augintis raumeninę masę (ar bent jau išlaikyti esamą, nes su metais metabolizmas lėtėja ir nemaža dalimi tai priklauso ir nuo raumeninės masės), bet tai jau atskira sritis :)
2016-05-02 06:45:51
Savaitės pokyčiai :)

Svoris -3kg (125kg dabar).
Apimtys: -1cm nuo krutinės, Liemens - 3cm, Klubų -1cm, šlaunų - 0cm, rankos -1cm.
Užsiregistravau į WeRunVilnius 05.22, 5km atstumui (būčiau 10-imt, bet labai anksti iš reiktų būti Vilniuje, tai tiek to).
2016-05-02 06:46:20
Gražios prasidedančios savaitės :)
2016-05-02 08:02:06
Dėkui už linkėjimus, tau taip pat linkiu geros savaitės.
Sutinku, kad svorio metimas turi būti tik priemonė tikslui pasiekti, o ne pats tikslas. Gražiai ir protingai skamba, net akyse prašvito. Bet ką PhD atsakytum į tai, kad tikslas/ai turi būti realūs ir pamatuojami? Kaip tą sveikatą pamatuoti, jei ji nebuvo bloga dėl per didelio svorio? Sutinku, kai žmonės lašinių prikaustyti prie lovos. Mano tikslas buvo atsikratyti kelių kg dabar, nes kai pasenėsiu bus sunku nešti ir numesti. Todėl labai patogu matuoti kilogramais, centimetrais. Tiesa, kilogramai man netrukdė, nejaučiu jų numetusi, labiausiai trukdė centimetrai. Nors ne suvalkietė, bet gi labai gaila 30 metų senumo sijonėlio, kai į jį neįtelpi :)
Manau, kad absoliuti dauguma siekia tikslo kilogramais, ar taip teisinga — nežinau. Aš savo tikslą matuojamą kilogramais pasiekiau, kokie turėjo būti centimetrai net neįsivaizdavau, bet jie labai džiugina!
2016-05-02 14:38:22
Realūs ir pamatuojami tikslai - na tai susiję su paprasčiausiu sveiku protu (common sense). Pavyzdžiui, gali žmogus norėti per savaitę sulieknėti 20kg. Tai nerealu. Realu būti norėti sulieknėti 1kg, bet tai nereiškia, kad per Jūs negalite 20-ia kilogramų sulieknėti - tik tam reikės daugiau laiko. Arba jei jums per 50-imt ir radote savo paauglystės suknelę į kurią jau tada sunkiai tilpote visai įmanoma, kad sulieknėti tiek, kad laisvai į ją tilptumėt nebus labai realu (ypač per savaitę).
Pamatuojami tikslai - tai tokie tikslai, kuriuos galima pamatuoti. Iš pirmo žvilgsnio tikslas gera savijauta yra labai geras, bet šioje vietoje turite žinoti kaip pamatuoti tą gerą savijautą. Jei jūsų tikslas yra gera savijauta turite aiškiai žinoti kaip ją pamatuoti. Tam, kad būtų galima pamatuoti reikia aiškiai apsibrėžti kas yra gera savijauta Jūsų atveju.
Na aš ir pirmenybę teikiu centimetrams, o ne kilogramams, bet žmonės labiau linkę kliautis kilogramais kas nėra labai blogai, bet centimetrai pasako daugiau (aišku kompozicinė analizė pasako dar daugiau) :)
Sveikatą pamatuoti galima įvairiai - tai gali būti ir geresnė funkcinė būklė - pavyzdžiui seniau užsirišti batus pasilenkus buvo sunkiau nei, kad yra dabar.
Sveikata - tai visiška fizinė, psichinė, socialinė gerovė, o ne tik ligos ar negalios nebuvimas (oficialus pasaulinės sveikatos organizacijos apibrėžimas).
FIzinė gerovė - galiu pasilenkęs užsirišti batus.
Psichinė gerovė - aš jaučiuosi turintis daugiau energijos.
Socialinė gerovė - sulaukiu pagyrimų dėl savo išvaizdos.
Čia pavyzdžiai - galima ir kitokių gerovės rodiklių susigalvoti :)
2016-05-02 19:25:46
Bet ir sekasi tau puikiai,, PhD! per menesi ar tik ne 12 kg pametei, jei gerai suskaiciavau? Waaooou!!!
2016-05-02 20:13:20
~-14kg (pradėjau nuo 139) :)
Man ir atrodo kiek keistai, bet kadangi kas savaitę lipu ant svarstyklių, kurios rodo ir raumeninės masės kiekį tai matau, kad raumenų masė nemažėja, o riebalinė masė kaip tik - mažėja.
Privalumas nuo mažesnio svorio - treniruotėse tapo kiek lengviau dėl to galiu daugiau padaryti. Ko pasitaiko per treniruotes:

(aišku atlikimas lėtesnis nei, kad čia).
P.S. Greit pradėsiu važinėti į darbus su dviračiu - visiškai nežiūrėdamas mitybos vien dėl važinėjimu su dviračiu į darbą ir atgal per vasarą numesdavau apie 10kg :)
2016-05-02 20:52:41
Dėl analizinių svarstyklių. Na pas mane ne tokios išmanios, rodo tik bendrą svorį ir procentais riebalus, raumenis, kaulus ir kūno skysčius (regis). Tai ta procentinė išraiška kasdien laaabai svyruoja. Vieną dieną taukų 27%, kitą 23%. O man taukai ir raumenys buvo aktualiausia. Klausiau gudresnių galvų, gavau paaiškinimą: viską balansuoja ir išbalansuoja skysčių kiekis organizme. Kadangi 100% nekintamas dydis, visi kiti kinta nuo išgerto, pašalinto, susikaupusio skysčio kiekio. Kažkaip nežiūrėdavau į tai, bet matyt ir kaulų procentinė išraiška svyruodavo. Ai, sveriuosi paprastuoju būdu ir džiaugiuosi!
Tikrai jau įtilpau į paauglystės suknelę, bingo. Laikau ją kaip standartą :)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS