Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Apimtis mažinantis mokslininkas
2016-04-11 23:15:55
Tai turiu namie aš svarstykles kur analizuoja :)
Prieš pradedant buvo ~31% riebalo (~43kg). Iš senesnių laikų žinau, kad vadinamosios liesos masės pas mane buvo apie 94kg (čia raumenys, kaulai, raisčiai, vanduo ir panašūs). Bendrai susumavus gaunasi kažkas į tiesą :)
Turiu dar sporto klubo dvi kūno analizes - kai jau nusipurtysiu pakankamai - pasižiūrėsiu :)
Straipsniai moksliniai :) Vienas apie stresuoti linkusios asmenybės sveikatai nepalankų elgesį ir jos streso naudojamus streso įveikimo būdus.
Kitas apie psichologinius gerovės aspektų ryšį su socialiniais-demografinias rodikliais skirtingose Europos šalyse (kitaip sakant kas laimingiausi kas nelaimingiausi)
2016-04-12 11:19:01
Man tik sunkiai suvokiama kaip toks daiktas kaip svarstyklės gali išanalizuoti žmogaus organizmo sudėtį (sakau be skepsio, tik žaviuosi technologija :)). Sveikinu dėl straipsnių!
2016-04-12 15:14:49
Raumuo, vanduo, riebalai pasižymi skirtingu laidumu elektros srovei :) iš esmės tos svarstyklės duoda truputį elektros (aišku daugelis žmonių jos nejaučia) ir tiek :)
Nėra tai labai tikslus metodas, bet šiokiai tokiai kontrolei pakanka :)
2016-04-12 15:30:17
Geras!
2016-04-14 19:27:43
Taigi trečiadienis...tradiciškai sudalyvauta dvejose treniruotėse iš eilės. Draugas išgirdęs apie tai nustatė diagnozę nors psichiatrinio išsilavinimo neturi :)
Nors jo pasakyme yra tiesos - po dvi treniruotes bendruoju atveju geriau nedaryti. Man šiek tiek kitaip - aš prie tokio krūvio pripratęs :)
Ryt nusimato lipimas ant svarstyklių, apimčių matavimas ir nuotraukų darymas.
Praeitą savaitę buvo -6kg, pamatysime kiek turėsiu šią savaitę. Sportuota daugmaž tiek pat, mitybos plano laikomasi pavyzdingai, vandens vartojama irgi tiek kiek nurodyta.
2016-04-16 11:17:12
Taigi, rezultatai.
Kaip ir buvo galima tikėtis - šią savaitę -6kg nebuvo :) buvo -3kg, tad palengvėjau iki 130kg.
Apimtys: nuo klubų -1cm (dabar 117cm pradėjus buvo 119), Liemuo -2cm (dabar 113 pradėjus buvo 119cm), krutinė -1cm (dabar 115, pradžioje buvo 119), šlaunys -2cm (dabar 73, pradžioje buvo 76), rankos -2cm (dabar 41cm, pradžioje buvo 45cm).
Sukėliau kilo.lt nuotraukas, pažiūrėsiu kokie komentarai bus iš jų. Aš pats nesu linkęs vertinti, nes iš šalies vis vien geriau matosi :)
Tai tiek, savaitgalis nusimato darbingas (daug mokslinio darbo), o kas ilsisi - gerai pailsėti :)
2016-04-16 19:45:51
Sauniai tau cia sekasi. Idomu kaip su luckyday- ar pats ivedei kad jos nedarysi? Dauguma jos laikosi, jei tu jos nesilaikai, idomu koks tavo mitybos planas, ar labai skiriasi nuo musu visu principu prasme.
nuotraukose min 9kg jau turetu kazkiek matytis, bet tavo ugis aukstas , gali buti sunku ivertinti. bet vis tiek pirmus pokycius pamatysi ir tai tikrai motyvuos eiti toliau.
o kokia tema dabar ruosi straipsnius?
2016-04-17 01:18:46
Ačiū :)
Na kilo.lt kai registravausi klausė kada noriu Lucky day. Tai ir pasirinkau, kad nenoriu.
Šeštadienį dariau sisteminę literatūros analizę apie psichofiziologinį atsaką į stresorius ir kaip tas atsakas priklauso nuo skirtingų psichologinių charakteristikų (paprasčiau sakant tai kaip pvz., koks neurotiškumas veikia tą psichofiziologinį atsaką į stresorius. Psichofiziologinis atsakas gali būti nuo paprasčiausio pulso padažnėjimo iki pakankamai subtilių pokyčių tam tikrose galvos smegenų sričių kraujotakoje ar smegenų žievės elektriniame aktyvume, o stresorius - nuo nemalonių išgyvenimų prisiminimo, viešo kalbėjimo, matematinių užduočių sprendimo iki sukelto realaus fizinio skausmo. Sekmadienį irgi toliau dirbsiu prie jos (greičiausiai ir didesnę kitos savaitės dalį taip pat).
Esu pridavęs ir dar vieną straipsnį recenzavimui apie tai kas prognozuoja psichologinį atsparumą skirtingose Europos regionuose.
Na, bet būtų gerai, kad tik straipsniai būtų :) dar reikia ir su praktine psichologo veikla spėti, paskaitas studentams išdėstyti ir dar kitos veiklos...tai va ir spėk tik.
Gerai, šiandien užteks - tikriausiai jau metas miegot, išsimiegot (dėl to savaitgaliai ir gerai, kad galima išsimiegot) ir toliau sau ramiai dirbti. Kitas savaitgalis turėtų būti laisvesnis (bent jau taip manau) :)
2016-04-17 01:26:57
Ai tiesa :)
Kalbant apie mitybą tai ji laktovegetarinė - mėsos, žuvies, kiaušinių mityboje pas mane nėra. Grybų ir šiaip nelabai mėgėjas tai jų irgi nėra pas mane mityboje.
Kilo.lt receptai visai skanūs (buvo ir neskanių, bet pasikeičiau) :)
2016-04-17 17:52:02
sveiki, pasiskaičiau Jūsų forumą, labai džiaugiuosi dėl gerų, pirmyn judančių rezultatų :) Pati esu čia jau beveik 4 mėnesius, bet sulaukiau atvirkštinio varianto t.y. jojo efekto, kuris manyčiau labai siejasi su stresu ir nesugebėjimu jo valdyti. Nors užsiregistravusi čia norėjau tik padailinti kūno linijas ir pasiekti, bei išlaikyti ankstesnį svorį, bet visiškai išsibalansavau mitybą ir kas blogiau emocinę savijautą. Dabar pakliuvau į savotiška kaltės ir naujų bandymų užburtą ratą. Galbūt galite paparti kaip grįžti į senas vėžes ir susiimti, bei būti disciplinuotai? AČIŪ
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS