Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Apimtis mažinantis mokslininkas
2016-04-02 10:59:10
Sveiki,
pradžiai faktai. Ūgis: 198cm, svoris: 139kg.
Tikslas: 105kg.
Kilo.lt nutarė "pasodinti" ant 1800kcal mitybos programos kurios normaliai pradėjau laikytis nuo 2016-04-01 (gavau ją 2016-03-31).
Įspūdžiai pamačius programą: Pamaniau, kad teks labai kęsti alkį ir dar gerti žiauriai daug vandens (4500ml).
Faktai po pirmos dienos: Nustebau, bet tie 1800kcal leido nesijausti alkanam, o beveik pusė kilogramų morkų pasirodė ir gana rimtas išbandymas pavakariams. Vandens gerti irgi buvo gana nelengva, bet kombinacijoje su žalia arbata be cukraus pasirodė gana įveikiama.
Tai pradžiai gal tiek, pradžios fotografiją gal įkelsiu vėliau :)
2016-04-02 15:14:17
Sveikinu, pirma diena atlaikyta! Nėra taip jau ir blogai, ar ne? Nepasiduok ir tau pavyks!
2016-04-03 10:20:34
Ačiū čihita :)
Taigi, man dabar 28-i metai, per savo gyvenimą buvau sugebėjęs užsiauginti ir 150kg.
Ateiti į kilo.lt paskatino svarstyklės kurios jau parodė 139kg ir supratimas, kad jei taip ir toliau - bus vėl 150kg.
Kokius asmeninius išbandymus ir stiprybes regiu šiame procese?
Kadangi esu jaunasis mokslininkas (ne JM tokių metų esant būti neįmanoma) tai reiškia, kad darbo yra daug, ganėtinai daug įtampos, terminų ribos ("deadlainai") irgi dar krūvio sugeneruoja ir visumoje susideda į vieną didelį išbandymą pavadinimu "Kaip suspėti?"
Stiprybė manau tame, kad esu pratęs dirbti sunkiai ir daug, režimas, struktūra yra mano kasdienybės dalis, o mitybos planas tą struktūrą duoda (manau, kad viena iš priežasčių kodėl tas svoris toks mano buvo tai, kad mityboje vyravo chaosas, struktūros galima sakyti nebuvo) :)
Tai gal ir tiek :)
2016-04-03 15:02:50
Taip, laiku susigriebei, juk tau dar visas gyvenimas prieš akis, o nešioti tokį svorį tikrai nekas.
Tu jau atėjai į kilo.lt, tu jau susirūpinai savo sveikata ir išvaizda, pagaliau tu jau kažką darai dėl savęs ir savo noru. Ir visa tai yra puiku! Pradžia padaryta, belieka sunkus darbas įstoti į ritmą. O jo, kaip suprantu, pas tave nebuvo?
Kiekvieną dieną rašyk čia. Tau pačiam bus lengviau. O mes tavo palaikysime. Kitaip ir būti negali :-).
2016-04-04 20:13:06
sveikas prisijunges PhD, panasu, kad tau reikia daug angliavandeniu, kad galva dirbtu. belieka atsirinkti kokiu. jei darbas strukturizuotas, kilo plano laikytis nebus sunku- tik reiks is laiko viska susiruosti. kaip su sportu?
2016-04-04 22:31:32
Sveikas, jaunasis dieviškai gražaus vyriško ūgio naujoke!
Geros Piešinio pastabos, svarbu kokie angliavandeniai. Įtemptai dirbdami galva, būdami užimti dažnai energijai atstatyti griebiamės greitųjų angliavandenių, kurie greit duoda tos energijos, bet taip pat greitai jos netenkame. Ramiai ir kruopščiai laikykis kilo plano ir iki vasaros prasikals sparnai!
2016-04-04 23:37:08
Sveiki,
su sportu visai gerai (šiandien nuėjau į X-fit treniruotę sporto klube), o kai neina eit į sporto klubą kur nors pasikabinu TRX diržą ir padirbu su juo, o jei ką tai ir kilo.lt treniruotę padarau (jai nieko nereikia iš esmės) :)
Na angliavandeniai tai taip - pastebėjau, kad nuo antradienio iki penktadienio pagal programą į dieną gaunu apie 300 gramų - kol kas bent jau nepastebėjau smegenų veiklos neigiamų pokyčių.
Iš plano matau, kad stipriai užsukti riebalai (logiška - gi turiu jų perdaug).
Ačiū Jums :)
2016-04-07 23:33:36
Na ką - tęsiam toliau :)
Trečiadienį sudalyvauta dviejose treniruotėse iš eilės - X-fit ir Les Mills RPM (dviračiai). Papuoliau į ne įprastines treniruotes, bet į taip vadinamus iššukius - pvz., x-fit vietoje daug maž standartinių 20 zonų kiekvienoje po minutę turėjau 13 zonų po dvi minutes kiekvienai (iš jų po minutės keičiamas pratimas) taigi iš esmės vietoje 20-ies turėjau 26-ias zonas. Toliau bėgimas į rūbinę, pilnas aprangos keitimas (nuo batų iki marškinėlių) ir bėgtute iki dviračių. Dviračiai irgi pasunkinti buvo.
Rezultate abi treniruotės sumoje "suvalgė" virš 2000kcal - niekados neteko valgant 1800kcal per parą "sudegint" vien sporte virš 2000kcal.
Taigi - ryt laukia svarstyklės, apimčių matavimasis (bus savaitė kai laikausi plano, nors kilo.lt prašo šiandien svertis, bet realiai bus ryt tik savaitė).
Kaip žadėjau pradžioje - įdedu nuorodą į fotografiją kaip atrodžiau prieš savaitę.
Nuoroda: http://www.part.lt/img/2a8c108de009da29c1f02a7574c28b0b50.JPG
2016-04-08 09:10:43
Savaitės rezultatas:
nuo 139 iki 133kg (-6kg) su apimčių sumažėjimu visose matavimo taškuose nuo -1cm (klubai, šlaunis), -2cm (rankos), -3cm (krutinė), -4cm (liemuo). Liemuo, krutinė ir klubai buvo 119cm, šlaunis - 76cm, rankos - 45cm.
Aišku tokia svorio kitimo dinamika kitą savaitę vargu ar bus :)
2016-04-08 09:21:07
6 kg per savaitę??? wow! sveikinu. aš per 10 mėn numečiau 8.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS