Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Pavasario issukis
2016-03-04 11:16:17
As savo meniu pasikoregavusi pati pagal paprastuma :) esu is tu, kurios nesureiksmina maisto ivairoves ir renkasi paprastus ir greitus patiekalus. Pusryciams koses, priespieciams vaisiai, pietums mesa ar zuvis su darzovemis, pavakariams jogurtas, varske, vakarienei tunas, omletas ar mesa su darzovemis. Jauciuosi kaip kokia konservatore paskaiciusi tavo meniu :)
2016-03-04 15:43:47
Na, o man atvirksciai. Man labiausiai cia patink tai, kad yra didziule maisto ivairove, kaskart galiu valgyti skirtingus ir idomius patiekalius, beje tokius, kokiu anksciau nesu valgiusi, pvz vakarykste vakariene man buvo visiskai naujas skonis :)) jei kasdien tektu valgyti ta pati, manau greitai nusibostu ir mesciau viska i sali. Megstu gaminti ir vis laukiu, koki nauja patiekala reikes gaminti. Anksciau niekada nesistengiau sveikai maitintis, valgydavau viska, ko noredavau ir kada noredavau, o dabar sis maitinimosi rezimas darosi man vis mielesnis ir mielesnis. Puiku tai, kad visada zinau, ka valgysiu ir nereikia sukti galvos, ka nusipirkti parduotuveje, ir ka pagaminti :))
2016-03-04 15:43:51
Na, o man atvirksciai. Man labiausiai cia patink tai, kad yra didziule maisto ivairove, kaskart galiu valgyti skirtingus ir idomius patiekalius, beje tokius, kokiu anksciau nesu valgiusi, pvz vakarykste vakariene man buvo visiskai naujas skonis :)) jei kasdien tektu valgyti ta pati, manau greitai nusibostu ir mesciau viska i sali. Megstu gaminti ir vis laukiu, koki nauja patiekala reikes gaminti. Anksciau niekada nesistengiau sveikai maitintis, valgydavau viska, ko noredavau ir kada noredavau, o dabar sis maitinimosi rezimas darosi man vis mielesnis ir mielesnis. Puiku tai, kad visada zinau, ka valgysiu ir nereikia sukti galvos, ka nusipirkti parduotuveje, ir ka pagaminti :))
2016-03-04 22:20:37
Sveika Audrey-Simona,dziugu skaityti tavo optimistiskus pirmuosius irasus. Nerasai savo skaiciuku, prie kuriu mes, senbuves, pripratusios ir kuriuos sekame, bet tai turbut nera tavo tikslas.Tvarkinga sveika mityba- puikus tikslas! Papasakok daugiau apie tai- kas buvo isties sunkiausia iki siol, ir koks tavo tikslas ilgesniam laikotarpiui-ar baigiantis narystei zadi ka nors keist?
2016-03-04 22:30:42
is tiesu, mano tikslas yra padailinti kuno linijas, bet tuo paciu iprasti sveikai maitintis ir palaikyti fizini aktyvuma. Siuo metu esu motinystes atostogose, todel tai labai palankus metas pradeti kazka naujo, atrasti nauju pomegiu. Sveika mityba jau tapo mano nauju pomegiu. Pradejau dometis sveikais maisto produktais ir patiekalais, ir pastebejau, kad man tai labai patinka. Sueme toks net azartas ;D Sunkiausia man yra atsisakyti saldumynu, nes esu ju maniake. Su sportu padraugaudavau daznai, bet vis kazka pradedavau ir mesdavau, pradedavau ir mesdavau. Ilgalaikis tikslas ismokti sveikai maitintis, derinti maisto produktus ir paversti tai gyvenimo budu, o ne issukiu :) baigiantis narystei noriu buti visiskai pakeitusi savo valgymo iprocius, nes iki siol valgymas buvo betvarke, valgiau ka norejau ir kada norejau :))
skaiciukai tokie 64kg, tikslas 55 kg :) po gimdymo turiu uzsilikusi pilvuka, noriu juo atsikratyti :)) savo svorio pokyti parasysiu dar kita pirmadieni :) nusprendziau svertis ir matuotis apimtis kas dvi savaites, kad aiskiau matytusi rezultatas :)
2016-03-04 22:40:08
Ketvirtoji diena. Kovo 4 d.

Entuziasmas dar nedinges, tuo labai dziaugiuosi. Dalinuosi savo sios dienos ispudziais.
Kadangi siandien penktadienis, turejau siokiu tokiu pagundu, bet atsilaikiau sauniai. Tikiuosi taip bus ir toliau.
Velyviems pusryciams 10.30 siandien viriausi grikiu kose, isipjausciau siek tiek banano. Labai skanus ir sotus pusryciai. Soti jauciausi iki pat priespieciu.Priespiesiai 13.30 liesas jogurtas.
Pietus 16 val. vistienos krutinele su brokoliais kepti orkaiteje, nors i recepta buvo i trauktos bulves, ju atsisakiau, o ir teisingai padariau, nes vos iveikiau ir taip ;D
Pavakariai 19 val. orkaiteje kepta cukinija. Manau, kad tai labai puikusir sotus uzkandis.
Vakariene 21 val. kiausiniu keksiukai su spinatais.

Kol kas labai dziaugiuosi savo uzsidegimu ir noru sveikai maitintis. Nesijauciu alkana, saldumynu potraukis sumazejes, o ir jauciu, kad tampu energingesne.
Fizinis aktyvumas - pasivaiksciojimas lauke, nueita 4 km. Deja neturejau laiko funkcinei treniruotei, bet zadu atsigriebti rytoj!!

Rytoj lucky day! Ziuresime kaip man pavyks nenutraukti maitinimosi rutinos ir neprisikimsti nereikalingo maisto.

Su meile,
S.K.
2016-03-08 14:20:16
sekmes! idomiau bus skaityt po menesio.
2016-03-08 18:46:28
Šaunuolė, puikūs rezultatai per toki trumpa laika ;) O jei ne paslaptis kiek sverei pries numetant svorio? ;)
2016-03-09 09:48:12
Aišku. Didžiausios sekmės!!! :)
2016-03-09 11:16:15
O kaip jums sekasi liekneti? kokie ispudziai? ;))
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS