Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Pavasario issukis
2016-03-01 18:09:02
Labas vakaras,
Dziaugiuosi pagaliau prisijungusi prie jusu dideles sveikuoliu ir vikruoliu bendruomenes.

Esu Simona. Auginu 8 menesiu suneli, daug laiko ir energijos skiriu jam, taciau nusprendziau, kad atejo metas daugiau laiko skirti sau ir savo kunui. Nors ir nesiskundziu dideliu antsvoriu, taciau visada norisi atrodyti grakstesnei, lieknesnei, o ir jaustis energingesnei. Tad, nusprendziau pradeti kiek imanoma sveikiau maitintis ir sportuoti, aisku viena is priezasciu mesti sau sitoki pavasario issuki yra noras padailinti kuno linijas. Juk vasara jau ne uz kalnu!!
Paskutini ziemos sekmadieni iskeliau sau tiksla - iki vasaros sverti 55 kg. t.y. numesti 9 kg, 4 - uzsilikusius po nestumo, o 5 - siaip nereikalingus :) Labai tikiuosi, kad man pavyks. Kol kas esu labai uzsivedusi ir kruopsciai igyvendinu visas kilo.lt man pateiktas uzduotis. Taigi mano triju menesiu lieknejimo kelione prasideda.

Pirmoji diena. Kovo 1 d.
Pusryciai 10 val. avizu kose su bananais ir dziovintomis spanguolemis. Ar gali buti dar skanesni pusryciai?? Tiko puikiai, o ir sotumas isliko kelias valandas.
Priespieciai 13 val. apelsinas. megstu apelsinus, o ir sis pasitaike labai sultingas ir skanus. Ivykdyta!
Pietus 15 val. labiausiai lauktas dienos patiekalas. Jautiena ir rudaisiais ryziais idaryta paprika. Skanumelis!
Pavakariai 18 val. greipfruitas. Megstu ir juos, tad suvalgyta ir siek tiek pasisotinta prie vakariene.
Vakariene laukia 20 val. virti burokeliai su feta. Jau laukiu, kada galesiu paskanauti.

Nors diena dar nebaigta, bet reziumuojant galiu pasakyti, kad pirmoji diena nebuvo tokia baisi, kaip tikejausi. Didelio alkio nejauciau, o jei ir isalkdavau, alki numusdavau stikline vandens su citrina. Jo isgeriau tikrai daug. Ko labiausiai bijau per siuos ateinancius tris menesius, kad negalesiu istverti be saldumynu ir per lucky day ju privalgysiu iki negalejimo ;D Labai megstu sokoladus, saldainius, sausainius, viska kas saldu.. Tai dar vienas didziulis issukis man.

Fizinis aktyvumas siandien - pasivaiksciojimas su suneliu gryname ore. Nueita 3 km. Rytoj laukia Andriaus paruosta funkcine treniruote.


Laukiu rytojaus ir nauju issukiu.
Su meile, S.K.
2016-03-01 19:03:57
Stiprybės ir sėkmės šiam kely:))
2016-03-01 19:20:58
Sėkmės! Lauksime naujų įspūdžių ir pojūčių!!!
2016-03-01 19:42:08
Aciu uz palaikyma! Tik pirmyn :)))
2016-03-01 19:42:13
Aciu uz palaikyma! Tik pirmyn :)))
2016-03-02 11:04:18
Pavasario issukis man labai tinka.Per 3 pavasario men. noreciaiu 10 kg numest. Kolkas tik 3kg .
2016-03-02 13:28:41
o kada pradejote laikytis kilo programos? iki vasaros dar begale laiko, tikiu, kad mums pavyks :))
2016-03-02 13:28:45
o kada pradejote laikytis kilo programos? iki vasaros dar begale laiko, tikiu, kad mums pavyks :))
2016-03-02 18:53:21
Antroji diena. Kovo 2 d.
Nuotaika puiki. Uzsidegimas ir motyvacija nesumazejusi.
Pusryciai 9.30 avizine kose su bananais ir siek tiek cinamono. Nors priklause valgyti ne su bananu, o su medumi, neatsispyriau bananui. Taigi vienas sioks toks nusizengimas ;)))
Priespieciai 12.30 dvi kriauses. Paitaike labai skanios ir sultingos, todel suvalgyta su pasimegavimu.
Pietus 15 val. plovas su vistiena ir morkomis. Labai labai gardu.
Pavakariai 18 val. morku sultys. Mmm, kaip seniai buvau jas gerusi. Vasara tai megstamiausias mano gerimas. :)
Vakariene laukia 20 val. brokoliai su feta. Zinau, kad bus labai skanu ir sveika.

Reziumuojant sia diena galiu pasakyti, kad pastebejau, jog valgymas tapo visai kitoks. Anksciau maista tiesiog suslamsdavau paskubomis ir tiek, o dabar valgau mazais kasneliais, pasigardziuodama ir man tai patinka. Megaujuosi maistu. Net kriauses susipjausciau mazais gabaliukais ir valgiau su sakute. Manau, kad svarbu ne tik prigrusti pilva ir pajusti sotuma, bet pati valgymo procedura, ritualas, tai, kaip maistas pateikiamas, jo isvaizda. Taigi, valgymo iprociu pokyciai tik i nauda.

Fizinis aktyvumas - rytinis pasivaiksciojimas su sunumi. Nueita beveik 5 km, manau visai nebloga manksta. :)))
16 val. atlikta funkcine treniruote, pritupimai, atsilenkimai, atsispaudimai ir t.t. treniruote truko siek tiek daugiau nei valanda. Pratimus dariau neskubedama. Jauciuosi puikiai.

Labai laukiu rytojaus ir skaniu nauju patiekalu, bei idomiu sportiniu pratimu! Liekneti su kilo.lt man labai patinka. Sis puslapis tapo lankomesnis nei facebook, kuo labai dziaugiuosi ;)))

Su meile, S.K.

2016-03-02 19:33:57
As cia nuo vasario 9.Pirmas 3 savaites viska dariau saziningai,dabar eina 4 sav, jau jau neelabaai...
P.S. po kiekvienu slapyvardziu nurodoma data,kada prisiregistravo.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS