Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Antra pradžia
2016-03-04 09:36:18
Agne, ar sportuoji uzsirasiusi i kluba? :) O ar tikrai tavo tikslas sverti 55 kg, ar nori buti grazaus sudejimo, graziu formu?
2016-03-04 12:48:45
hh, o aš kažkaip išgyvenu ir gana lengvai :) jie net stovi padėti prie kavinuko, nes spintelėj nerandu jiems vietos. Bet ištveriu, o jei užsimanau, sakau sau, kad paragausiu šeštadienį (rytoj!), jei būsiu gera ir visą savaitę nenusižengsiu ;) mane kaip tik motyvuoja :)

Kažkaip su mityba visai neblogai pasidarė, visiškai nesunku laikytis. Bet tikriausiai dėl to, kad jau atradau ką mėgstu, o ko ne. Ir drąsiai braukiu iš valgiaraščio nemėgstamus produktus. Anksčiau tą daryti bijodavau ir, manau, tai atvesdavo mane prie nuklydimų.

Nora, pati negaliu patikėt, bet sportuoju! Šiuo metu jau trečios savaitės pabaiga, į salę nueinu 4 kartus per savaitę ir atidirbu ten 1,5 valandos. Mane nustebino, kad man nebepatinka grupinės treniruotės - pora kartų nuėjau ir supratau, kad aš individualistė.

Arba ne dėl to. Jau 16 metų man neišsitiesia kairė ranka. Ir nesusilenkia.. Valdau ją per alkūnę, kaip čia pasakius, gana ribotai. Su tuo darosi jau sunku gyventi, bet nieko nepakeisi.. Tai nuėjus į grupines treniruotes ne viską galiu padaryti, kartais net elementarių dalykų. Na, kaip pavyzdys - įsivaizduokit kad jums viena ranka išsitiesia tik kokia 120 laipsnių kampu. Laikykit ją taip palenktą ir įsivaizduokit, kad trenerė sako - "ištiesiam rankas į viršų", ir kas gaunas? Šū*as gaunas, atsiprašant. Dėl to niekada nebuvau atletiška. Bet būsiu! Stengiuosi! Ir šiandien nusifotkinus pamačiau pokyčius :) (jey!)

2016-03-04 12:56:28
Ir prisiduodu:

2 savaitė. 58,6 kg 86x65x98 (53,5)
1 savaitė. 59 kg 86x65x99 (53,5) (krūtinė x liemuo x klubai (šlaunys))


Nora, neatsakiau pirmai :) ne, skaičiai nėra pagrindinis rodiklis. Noriu gražiai atrodyti. Sąvoka gražu man reiškia stangrų, proporcingą kūną, nes jei nupieščiau, tai dabar atrodau taip:

( . )( . )
\ / liemuo
( ) "sparneliai" ant šonų
( ) užpakalis
| || | kojos

:))))))

o noriu atrodyti taip:

( . )( . )
\ /
/ \
( )
|| ||

Jo, matosi, kad šiandien turiu mažiau darbo :)))
2016-03-04 12:57:13
O ne, buvau taip gražiai nupiešus, o čia išsidarkė :(
2016-03-04 13:36:21
:D :D :D supratau Agne tavo piesini, saunuole :) 400 g per savaite idealu jei sportuoji. Saunuole, kad pradejai sportuoti, tad norimu rezultatu tikrai pasieksi :) Ir butent teisingai darai, kad nevalgai to, kas neskanu. Yra pilna skaniu receptu ir galima juos prisiderinti prie savo gyvenimo budo, pomegiu, ritmo. Didziausia klaida laikytis mitybos plano isitverus abiem rankom ir kenteti. Reikia ji pasikoreguoti ji taip, kad jis nesudarytu tau problemu normaliame gyvenime.
2016-03-04 13:39:37
:))) jo, man reik papildomų priemonių imtis, negaliu žiūrėti į chipsus ar šokoladą - jie mane kviečia :D

bet, kai pažiūriu į veidrodį - tai lengva atsisakyti. aš dabar kartais net nustembu, neatpažinus savo atvaizdo, kai praeinu pro kokią vitriną ar veidrodį. o kai imu matuotis suknelę... kai anksčiau įsigrūsdavau į M, nes , ne, man L nereikia, o dabar sako - S? gal aš XS paieškosiu, ir man bloga kaip gera pasidaro :D

nothing tastes as good as skinny feels
2016-03-04 22:26:49
ach lieknutes grazutes nebesikudinkit bet daugiau sportuokit! raumenukus ir apimtis auginkit! nors kaip Nora sako, tokias isvadas turi padaryti pats zmogus. as tai visada bijau ligu, kai skatau lieknu ir dar besiliekninanciu merginu istorijas.Teko susidurti su labai graudziom istorijom, ju cia nedestysiu, bet tyliai viliuosi, kad isminties sprendziant savo figuros klausimus jums uzteks. sekmes!
2016-03-07 13:31:04
Na štai, pirmadienis ir aš vėl čia. Dabar susiklostė tokia situacija, kad antra pusė ilgalaikėje komandiruotėje ir išsivežęs kompiuterį, tai tik darbe prieinu prie pilnos kilo.lt versijos. Labai gaila, kad per mobilų telefoną forumas ir receptai yra nepasiekiami :(

Taigi, po cheat day alus ir čipsai liko savo vietoje. Bet nuodėmių padariau nemažai - valgiau hamburgerį ir dar didesnę kalorijų bombą: ledų, pieno, riešutų sviesto ir grietinėlės kokteilį (kas iš Kauno, žinot kokie jie nerealūs "Talutti Bakes & Shakes").

Nora, visiškai sutinku dėl maisto. Iš tiesų reikia valgyti tai skanu, nes gali išprotėti. Kitas dalykas, kad noriu, kad sveikas gyvenimo būdas taptų mano gyvenimo dalimi, o gi nevalgysi neskaniai visą gyvenimą.

Šią savaitę pastebėjau keistą dalyką - visiškai nenoriu mėsos. Jokios mėsos! Šaindien atsinešiau į darbą troškintos vištienos.. fe.. visai nebenoriu ir neskanu. O anksčiau buvau susidėliojus tokį meniu, kad vištiena ar kalakutina 3+ kartus per savaitę. Čia normalu, kad nebenoriu?

hh, žinau tą jausmą dėl dydžių. Mano trumpa istorija: rugpjūčio mėnesį reikėjo suknelės. Pasiimu M dydį - neįlendu. Nusipirkau L ir išėjau keikdama parduotuvių siuvėjus, kad dydžius pamažino, kad man jau reikia pirkti L :) Dabar suknelė kabo.. Norėjau penktadienį pasipuošti, bet jau nebegaliu, gerokai per didelė. Kartais net nesuvokiu, kokia didelė jau buvau (65 kg).

Piešinys, na na, jau kam kalbėt :) Mačiau Jūsų nuotrauką Facebook. Kokį dydį nešiojat? Jau lieknumas neišpasakytas! Super atrodot! Bet iš Jūsų forumo matau. kad Jūs jau pagavot save, kad užtenka :) Aš irgi į kilogramus galbūt taip stipriai nežiūriu. Klausau Noros ir kreipsiu dėmesį į apimtis ir bendrą vaizdą.

Na ką, nuoširdžiai džiaugiuosi, kad jau pirmadienis. Grįžtu į ritmą ir į sporto salę :)
2016-03-07 19:19:33
Aciu Agne uz komplimentus, stengiuos stengiuos...Mano paskutiniu pirktu drabuziu dydis yra 38, arba S. Tad man gana, Nors forume maciau daug merginu su mano svoriu tik pradedanciu mesti svori ir siekianciu dar min 10 ar 12kg. bet as sau pasakiau stop. Nenoriu, kad man pries laika kaulai imtu byreti ar istiktu ankstyva menopauze. Truputi riebalu tureti reikia, Dabar man rupi galutinai islipti is emocinio valgymo gniauztu, cia tvirta dar nesijauciu ir bandyti mazinti vidiniu riebalu kieki, jis pas mane per didelis.
Sekmes ir tau pradejus nauja savaite! As, tarp kitko, irgi noriu maziau mesos, viskas cia gerai. Del to nesirupink per daug.
O del rankos tikriausiai viska ismeginai, nezinau, kokia priezastis, kad ji nesilanksto, bet tai ne kliutis sportuoti o jau mazu maziausiai reikia imti galva ka kiti apie tai pagalvos. As taip pat turiu beda-mano silpna klausa- ir jei buciau tai emus i galva, nebuciau siandien ten, kur dabar esu. Kartais reikia ISDRISTI. Laikykis!
2016-03-10 12:10:46
Na ką, vakar buvau sporto klube ir pasidariau kūno analizę. Riebalai mano kūne sudaro 27,6 %. Kaip manot, čia gerai?

Kiti rodikliai irgi visai džiuginantys, kūno proporcijos ir jėga daugmaž simestrinška, išskyrus liemenį (anglisškai "core"), nes kairė pusė beveik dvigubai silpnesnė už dešinę. Pagal tai man sudaryts treniruočių programą ir bandysim šiuos skirtumus išlyginti. Svarbiausia, kad judu į priekį :)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS