Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Mano dienoraštis/pasiekimai
2016-03-01 10:17:00
Tai saunuole, kad progresuoji taip sparciai.
Skamba taip lengvai is sono, nors is tikruju, reikia pastoviai galvoti ka geri, kiek ir ka valgai, kol tai netaps iprociiu, tiesiog per daug demesio tam. Norisi gyventi, o ne skaiciuoti kasnius. ;-)
2016-03-01 12:10:30
nu mergaites jus silpnai varot :) pradejau nuo 102 per nepilnus 2 menesius -7 kg bet dabar kazko sustojo reikes griezciau susiimt. Sportuoju tik namie ir tai lengvai, darbas sedimas.
2016-03-01 15:24:29
Taigi nuo didelio svorio lengviau krenta, bent jau taip raso ))
2016-03-01 21:38:36
ANTRADIENIS.

Antinutukinas, gal silpnai, kaip čia pažiūrėsi, bet varom :)))))

Gika aš vis bandau dar negalvot apie tą tolimesnę ateity, bet man sveikiau valgyti taip patinka :) manau ta kio.lt dieta išmokis rinktis sveikesnius valgius ir kas be ko žiūrėti ką dediesi į burną :)

Šiandien savimi didžiuojuosi vien dėl to, kad užsukus pas draugę į svečius sedėjom prie nukrauto skanėstų stalo (nors įspėjau, kad man negalima išklyst iš kelio), aišku šeimininkė pavyzdinė, pasistengė, bet žinot ką? ir visai gerai ten prie jo buvo sedėt, kelis kartus save subariau mintyse, kad nepraskysčiau:D, ir mėgavausi tik skania arbata :)

Antradienis užskaitytas! Mažais žingsniukais iki tikslo :)

Gika, o kaip tau sekasi čia kilo.lt???
2016-03-02 08:42:55
Sveiki,

Aš prisijungus antra savaitė (lygiai 9 dienos).

Svėriau 76.6, dabar sveriu 73.3, liemuo susiaurėjo iš 74 iki 70, nuo klubų, krūtinės, rankos ir šlaunies - po -1cm. Visą maistą (išskyrus kitos dienos vakarienę) gaminuosi namie, iš vakaro. Visada turiu savo užkandžius, nes ką randi parduotuvėje nebūtinai atitiks ką reikia.

Patariu tikrai pagalvoti ką valgysite kitą dieną ir viską pasigaminti. Užtruksite max pusvalandį, bet nereikės pietums pirkti salotų iš parduotuvės, nuo kurių už pusvalandžio vėl norėsite valgyti, o kalorijų ir nesveikų produktų juose tiesiog pilna (apie padažus/užpilus kalbu).

Šiaip pagal porcijas - nesugebu visko net suvalgyti kartais, nors anksčiau rydavau beveik be sustojimo. Nevalgau nei mėsos, nei žuvies, jau daug metų, bet čia yra puikių pasirinkimų tokio maisto, kuris tikrai "ilgai groja". Sausainiai nėra geras užkandis - geriau tada nieko nevalgyti :)
2016-03-02 09:51:56
Na stai ir bendrasvore prisijunge MildaRei :-) Irgi puikus rezultatai.

Cami, pas mane nieko gero, kazko svarstykles rodo, kad kilas priaugo, ar cia pratimai raumenis sustandino, ar tas riesutu sviestukas per daug skanus :-D Vienzodziu, grizau I pradini 73kg, va ir mano rezultatai ))
2016-03-02 23:07:07
TREČIADIENIS.

MildaRei sveika prisijungus!

Na aš, visad gaminuosi iš vakaro, kartu su vakariene rytojaus dienai iki pavakrių, priešpiečius įsimetu irgi :)
Su mityba kaip ir gerai man, problemų nekyla, aišku dažnai vis norisi kažko, kažko skanaus, kažko sūraus, ypač kai randu minutę kitą kokiam serialui ar įdomiai laidai - seni įpročiai. Bet pasinaudojau kažkieno patarimu, kurį aptikau forumuose, kad kai kažko įsinori palaukti kokią valandą/ar palaukti iki rytojaus, paprastai po valandos jau būnu ir pamiršus, nes užsiėmu kažkokia kita veikla :))

Tik su sportu niekaip niekaip nepavykstu susidraugauti, dažnai po darbų grįžtu vėlai, ir jau nėra noro mankštai, judėti... į sporto klubą man eiti irgi nepavyksta, nežinau kokią išeitį rasti, kaip susiimti sportui!!?

2016-03-03 08:19:50
Man su sportu irgi buvo sunku labai. Pradžioje bandžiau namie - iš tiesų buvo smagu labai, nes pasirinkau eiti namo iš darbo pėsčiomis, o po to, kai grįždavau, dar sportuodavau apie 25min namie - taip gaudavosi 1.5 val aktyvios veiklos. Viskas buvo neblogai, smagu, bet galiausiai nusibodo vienai visą laiką sportuoti. Tuomet su vyru užsirašėm į sporto klubą ir vienas kitą palaikom - jei nenueiname kelias dienas - tai jau abu net sakom, kad reikia, nes tinginystė blogai. Ypač motyvacija atsiranda po poros savaičių - kai pradedi matyti ir jausti ryškius pokyčius. PO kokio gero mėnesio nustarėm užsiregistruoti čia, nes norėjome sporto programos - iki tol dirbome be jos. Jau po savaitės (4 treniruočių) rankos įgavo formą ir pilvas ėmė plokštėti, jau įlendu į džinsus, kuriuos pirkau prieš tai, kai priaugau 15kg. Dabar jau motyvuotis nebereikia - labai gerai matau, kaip sportas ir sveika mityba paveikė mano kūną ir savijautą.

Dėl užkandžiavimų - aš rašausi sąrašiuką, kuom norėčiau pasimėgauti savo laisvą dieną. Bet kai atėjo ta diena, pasirinkau tik vieną dalyką - nes ir ją praleidau keik įmanoma sveikiau. Kai paskaitai tą sąrašą, suvoki, kokios nesąmonės traukia (sūreliai, šokoladai, saldainiai, sūdyti riešutai, picos ir t.t.) ir supranti, kad tau jų realiai nereikia. Vis dėlto, po tos dienos jutau, kad galiu savaitę "ištempti" iki kitos laisvos dienos. Jau žinau, kuom pasimėgausiu tada - man patinka kruopščiai planuoti tokius malonius dalykus :)
2016-03-03 08:43:18
Beje sportuojančioms namuose siūlau pabandyti :



Yra visa serija "Yoga for weightloss" - nuo kaikurių pratimų jaučiau netgi didesnį poveikį, nei nuo sporto salėje su treniruoliais/svoriais atliekamų pratimų.

Mes šį savaitgalį būsim išvažiavę, ir kadangi neturėsime galimybės nueiti į sporto salę, bent vieną iš šių užsiėmimų tikrai įgyvendinsiu :)
2016-03-10 09:13:59
Aciu uz video. Youtube tuo ir gerai, kad gali isijungti ar tai joga, ar tai aerobics ir daryti su jomis kartu, gaunasi kaip ir sporto sale namie. Man patikdavo joga labai, bet pasirodo, ir tai gali pasikeisti, nes dabar patinka kilo pratimai., nes jie yra suderinti su raumenu atsargiu tempimu.
O kuo merginos keiciat kava? Noreciau apsiriboti ties vienu rytiniu puodeliu, nes dabar ziuriu gaunas ir priespietinis, ir popietinis dar :/
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS