Mityba / Sveika mityba / savijauta laikantis grieztos mitybos
2016-02-10 14:33:23
Tikrai Nora nebandau su tavim gyncytis :) tik isreiskiu savo nuomone. Saunu kad daliniesi patirtimi. Ne visi sugeba ta padaryti. Kiekvienas yra unikalus ir turi savos patirties. Tiesa o as galiu pasidalinti sava patirtimi kai cukrus kraujyje labai pakyla :)
O siaip vaisiai toks nekaltas maistas, kad vien jam viska suversti kazkaip apsurdiska. Gal koks vitaminu trukumas buvo. Siaip juk riesutuose labai ju daug, net ir nedideliame kiekyje.
2016-02-10 14:36:20
Nora, ne, mano planas 1500. man anksčiau ypač dažnai būdavo, kad pasidarydavo silpna, aptemdavo akyse, nutirpdavo rankos ir kojos, net kalba dingdavo. susitvarkius mitybą, taip būna tikrai retai. per pusę metų gal 2/3 kartus buvo. nežinau, kas vakar nutiko. gal tiesiog kažko pritrūko man. nesąmonė, bet kai šeimoj gavau blynų ir dar torto - labai gerai jaučiausi.
2016-02-10 14:38:08
Modestute, saikingai vartoti bananus? aš suvalgau kiekvieną dieną vieną bananą. čia saikinga, ar ne? jaučiu, kad labai susipainiojau ir nebe suprantu, kokį maistą gerai valgyti.
2016-02-10 14:45:05
Jei tavo treniruotes labai intensyvios, padidink kaloriju kieki 100-200 kcal, bet ne is torto :)
Tu HH vadinasi irgi turi ta pacia problema kaip as su cukrumi :( Suvalgius greitu angliavandeniu, duonos, bandeliu, kazkaip tas silpnumas greitai dingsta, cukrus pakyla labai greitai. Pabandyk valgant su vaisiais suvalgyti kelis riesutus, man padeda. Priespieciams valgau 1 banana ir 10 riesutu.
2016-02-10 14:47:14
pabandysiu riešutus, žiūrėsiu, kas keičiasi. ačiū :)
2016-02-10 14:55:48
dar pasinagrinek kaloriju kieki:
http://dovydas.sankauskas.lt/wiki/Kalorijų_ir_kūno_masės_indekso_skaičiuoklė
2016-02-10 15:12:31
Bananai kaip ir vynuoges turi daug cukraus. Cia labiau akcentuojama tiems kurie serga diabetu, turi problemu su angliavandeniu pasisavinimu. Jei jautiesi puikiai valgydama bananus tai nesuk galvos. Aisku visada verta pabandyti kazka naujo (pvz vaisiai + riesutai).
Pagal kcal skaiciuokle tureciau suvartoti virs 3000 kcal, tai kaip tada kudintis jei dvigubai reiktu valgyti :D
2016-02-10 15:25:25
va dar radau, kad galima apskaiciuoti:
Norint numesti svorio: reikia suvartoti 26-27 kalorijas vienam kilogramui kūno svorio;
Norint išlaikyti svorį: reikia suvartoti 32-34 kalorijas vienas kilogramui kūno svorio;
Norint padidinti svorį: reikia suvartoti 38-40 kalorijų vienam kilogramui kūno svorio.

Bet cia greitas skaiciavimas, neivertinus fizinio kruvio
2016-02-10 15:27:18
1500 reikia suvartot normaliu būdu ir 2600 sportuojant.
2016-02-10 15:33:38
Va susimasciau, kilo.lt yra metant svori du variantai (kiek esu maciusi) 1200 arba 1500 ir visai nesvarbu nei kokio tu ugio, nei amziaus, nei ar guli ant sofos, ar sportuoji 7 kartus per savaite... Bet juk visuose kaloriju kiekiu skaiciavimuose sie skaiciai lemtingi.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS