Mityba / Sveika mityba / savijauta laikantis grieztos mitybos
2016-02-08 10:35:47
Taip ir dar raso, kad daugiau nei 2kg numesti I menesi nepatartina.
2016-02-08 12:27:38
I menesi 2 kg labai normalu, i savaite 2kg jau ne. Nors pradzioje krenta zymiai daugiau. Kaip rase knygoje per savaite 10% nuo kuno svorio yra sveika ir normalu. Na zinoma ir toks svorio metimas yra gerai jei nejauciat salutinio poveikio :) ir nepaverciat visko kancia :)
2016-02-09 21:39:43
Mano savijauta laikantis Kilo plano geresnė, nei iki narystės. Būdavo alkio ir silpnumo priepolių, net pas endokrinologę lankiausi. Ištyrusi pasakė, kad staigus gliukozės sumažėjimas dėl mano greitos apykaitos ir aktyvumo. Patarė dažnai užkandžiauti, netgi kai negali (būna gi aplinkui žmonių, o ir darbe leidžiama valgyti tik kai leidžiama). Bet apie mitybos pakeitimą net neužsiminė, net patarė saldainį ar obuolį suvalgyti. Dabar energijos užtenka, tik dar išliko noras užkandžiauti, kai nieko neveiki, alkio neliko, silpnumai dingo, kartais atrodo, kad
2016-02-09 21:47:18
Fui, telefonu rašyti labai nepatogu. Kartais atrodo, kad labiausiai vertėjo užsiregistruoti dėl savijautos. Tikiuosi išmokti neužkandžiauti ir daugiau gerti vandenuko. Kam savijauta bloga,reikia tikėtis, kad prisitaikys organizmas. Kovojam su savom įvairiom priklausomybėm, pradžia negali būti lengva.
2016-02-10 11:16:11
na va, vakar vos neatsijungiau per treniruotę. pasidarė taip silpna, kad teko sėst į kampą. prieš valgiau obuolį (paprastai taip darau ir dietologė sakė, kad ok), bet gal visgi kažką kito reikia suvartoti. bet bananas tai jau priešpiečių maistas, o treniruotė vakare...
2016-02-10 12:24:43
greiciausia obuolys pakele cukraus lygi, o veliau kai jis pradejo kristi, tai ir silpnumas pasijuto. As daznai ji jauciu po vaisiu, tik juos valgau priespieciams, o tuo metu sedziu ant kedes, tai silpnumas problemu nesudaro
2016-02-10 13:59:34
Idomu hh kokia tavo treniruote buvo ir koks pulsas tuo metu?

Radau kitokia nuomone apie vaisius, aisku is interneto:

Nereikia bijoti vaisių. Daugelis gydytojų diabetikams liepia vengti vaisių, kas, mano žiniomis, yra klaidinga. Daugelis vaisių nepadidina gliukozės kiekio kraujyje ar padidina labai nežymiai, nes jie turi skaidulų. Švieži vaisiai turi enzimų, kurie padeda juos suvirškinti ir taip organizmas nenaudoja savo enzimų ir tokiu būdu sumažina kasos krūvį. Aišku, reikia vengti džiovintų vaisių, taip pat labai saikingai vartoti vynuoges bei bananus. Diabetikams labai gerai obuoliai.
2016-02-10 14:04:04
aš užsiimu kovos menais ir treniuotė būna labai aktyvi. būnu šlaputėliausia ir raudoniausiu veidu :) šiaip visą dieną jaučiausi paliegus. pietums suvalgiau mocarelos su pomidorais. kcal kaip ir reikiamas kiekis, bet jaučiausi išbadėjus. gal vandens neišgėriau kiek reikia, žodžiu, neaišku. juokinga, kad mokytojas po treniruotės atskaitė moralą, kad negali tiesiog užsiimt kovos menais, turi visą savo gyvenimą sutvarkyti - sutvarkyti mitybą. kad jis žinotų, koks griežtas mano mitybos režimas jau yra... :)
2016-02-10 14:19:30
Raudonas veidas reiskia auksta spaudima ir didele apkrova sirdziai. Tavo labai intensyvi treniruote reikaujanti daug istvermes ir energijos. Gal pasikonsultuok su tuo kuris uzsiema kovos menais - apie maista ir auksta spaudima. Dar labai gerai treniruoja sirdi begimas arba kitas cardio kruvis, ilga laika begiojant spaudimas ne taip kils kaip pradzioje. Nesakau kad reikia atsisakyti megstamos veiklos bet galima apgalvoti ka pakeisti kad ta veikla taptu malonumas o ne issukis kunui. Man padeda laikrodukas kuris matuoja spaudima :)
2016-02-10 14:19:48
Modesta, as patariu ne is interneto, o is patirties ir man vaisiai cukru kelia, bet jei valgau su riesutais, tai nebuna silpnumo. Anksciau esu patyrusi net hipoglikemija, kai staigiai nukrenta cukrus, pasidaro labai silpna, dreba rankos, pila saltas prakaitas. Dabar laikantis mitybos plano ir valgant 5 kartus reguliariai, to nebuna.
HH o tu 1200 kcal plano laikaisi?
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS