Mityba / Sveika mityba / savijauta laikantis grieztos mitybos
2016-02-04 09:20:07
Neskaiciau straipsnio delfi, bet nesutikciau, kad cinamonas mazina cukraus kieki kraujyje. Jis suletina cukraus lygio kilima kraujyje pavalgius - ne siaip sau cinamonas dedamas i pyragus. Jis gali pagelbeti diabetu sergantiems zmonems , nes pagerina reakcija i insulina ir padeda normalizuoti cukraus lygi. Efektui pasiekti uztenka puse saukstelio. Be to, pakanka ji pauostyti, cinamonas gerina atminti, padeda koncentruoti demesi, gerina reakcija.
O apie riesutus - tai visai kalbos nera. Jie yra labiausiai koncentruotas augalinio maisto pavidalas. Ne veltui augalas juose sukaupia visa kas geriausia. Todel manau, valgyti saikingai juos butina.
Nebutina, bet rekomenduojama uzkasti pries treniruote kazko lengvo ir greitai isisavinancio jei jauciamas silpnumas ir tesiama sunki ir intensivi treniruote. O po treniruotes irgi rekomenduojama greitai pasisavinantys baltymai pvz baltymu kokteilis, bet ir angliavandeniu suvalgius jie nevirs riebalais o viskas nukeliaus raumenu atsigavimui. Tad nebijokit valgyti po treniruotes, sakyciau net ir butina. Na ir zinoma labai svarbu ka valgai likusias 24val po treniruotes :)
2016-02-04 12:33:39
Cukraus kiekį kraujyje efektyviai mažina cinamonas. Kasdien įsiberkite į puodelį arbatos po ketvirtį šaukštelio cukraus. Arba tiesiog galite užgerti cinamoną šiltu vandeniu. Ši paprasta priemonė veiksmingai stabilizuos cukraus kiekį kraujyje. Jau po trijų savaičių cukraus kiekio rodikliai jus pradžiugins.

Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/sveikata/sveikatos-naujienos/produktai-kurie-mazina-cukraus-kieki-kraujyje.d?id=61076979
2016-02-05 10:12:39
as manau jokiu papildomu cukraus mazinimu mums tikrai nereikia, pakankamai gaunam is mitybos plano sudarymo ir manau mes jo gaunam tikrai ne per daug,, bet kokiu atveju musu organizmui reikia gauti cukraus, del energijos :))
2016-02-05 11:15:53
Sypsee, tie cukraus valgymai yra visiskai nesusije su cukraus kiekio padidejimu kraujyje. Tu gali valgyti saukstai cukru ir nieko blogo nejausti, nes tai nepakels cukraus kiekio kraujyje. Bet kai kazkas sutrinka ir padideja tas cukraus kiekis kraujyje, tada ir atsiranda problema. Tada ir reikia vengti jo sokinejimo. O tas silpnumas yra vienas is pozymiu.
2016-02-05 11:18:32
Manau nereikia visko suversti del cukraus kraujyje. Daug lemia nuotaika, bendra savijauta, geras miegas ar papildai/vitaminai. Paskutiniu metu as pati silpnai jauciuosiu, nelabai turiu jegu ar noro kazka daryti, o ypac sportuoti. Bet prisiverciu tai daryti, o po sporto jauciuosi zymiai geriau. Gal tikriausiai kimba prie manes kokia liga :)

Nelabai pasitikiu delfi. Jau ne pirma karta pastebiu, kad jie nusigrybauja savo straipsniuose. Kazin kokiais saltiniais remiasi rasinedami iskraipytas raslevas.
2016-02-05 11:43:20
Na taip, tai labai individualu. Bet energijos trukumas ir nenoras daryti kazka yra viena, o bendras silpnumas (neatliekant kazkokiu fiziniu veiksmu) yra jau kas kita. Grieztai laikantis plano, valgant subalansuota maista, tokiu pozymiu neturi buti. Kitas dalykas, tas nerealus 1200 kcal vartojimas.... ju uztenka zmogui tik sedeti ir kvepuoti. Pasilaikius tokio kaloriju kiekio ilgiau, tikrai gali jaustis silpnumas. Atlikau kuno analizes testa, jame nurodyta 1300 kcal, paprasiau kilo.lt specialistu komentaro, gavau atsakyma, kad tai tik minimalus kaloriju kiekis, o jei sportuoju, tai turi buti didesnis (speju toks atsakymas todel, kad dabar pas mane meniu 1500 kcal). Apie 6,5 men buvo 1200 kcal, kol pati nepaprasiau padidinti.
2016-02-05 14:06:51
as asmeniskai nematau problemos del kaloriju kiekio..pasikonsultavau dar karta su dietologe, ji pakeite siek tiek mano meniu (itraukdama daugiau skaidulu ir lastelienos turinciu produktu) ir jau kelinta diena jauciuosi puikiai. O 1200 kaloriju man pilnai uztenka, nors aktyviai sportuoju, tiesiog geriu multi vitaminus ir proteino kokteili. Bet aciu uz visa informacija:)
2016-02-05 14:07:24
Panašiai jaučiuosi ir aš. Bet žinau, kas mane taip veikia. Ogi tamsa. Kai nėra saulės ir kai vakare tamsu, aš noriu tik miegoti. Šiandien saulė ir aš skrajoju, matyt man trūksta vitamino D.
Ateis pavasaris, pailgės diena ir mūsų tinguliai baigsis. Mums reikia daugiau šypsotis ir viskas bus gerai :-).
2016-02-06 14:25:17
Taip ,sypsokimi ir mums gyvenimas nusisypsos.....
2016-02-08 10:25:23
Metant svori - reikia suvalgyti maziau, isnaudoti daugiau ir dar gauti visu reikalingu maisto medziagu. Taip pat negalima del to nervintis nes stresas suryja maistingasias medziagas ir trikdo medziagu apykaita.
Norim mes visos greitai :) pasiekti issvajota kg skaiciu ar cm vienoj ar kitoj kuno vietoj. Del to reikalinga griezta dieta pvz 1200 kcal per diena. Kitas variantas gyventi sveikai ir laikytis sveikos mitybos neziurint i kg ar cm. Letai su mazom nuodemem bet islipus is grieztu dietos remu :)
Mazdaug visur rasoma kad negalima suvartoti maziau nei 1200 kcal per diena, nes tada isijungia bado rezimas ir kunas patyria stresa. Jei sportuojama butina valgyti daugiau, o ypac baltymu, is kuriu net kunas gali pasigaminti energijos. Taciau tos kalorijos kiekvienam individualios labai priklauso nuo zmogaus, vienam per daug kitam per mazai. Pvz as isbandau ir ziuriu kaip vyksta. Pati turiu 1500 kcal per diena, bet suvartoju daugiau ir svoris vis tiek krenta.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS