Mityba / Sveika mityba / savijauta laikantis grieztos mitybos
2016-02-02 00:25:16
labai aciu uz informacija!:) nors tikrai ziuriu ka valgau ir kada- eidama i treniruote. Na bandysiu kelt cukraus lygi, jei savijauta negeres. Aciu uz patarimus:)
2016-02-02 08:35:19
Nera uz ka :) kad tik padetu :) As neabejoju kad tikrai renkiesi ka valgai, bet gal sioje vietoje padetu daugiau vaisiu. Tikrai zinau nera taip lengva ir malonu radikaliai pakeisti gyvenima, bet mes stiprios ir mes tai galim :) tad stiprybes ir kantrybes tau :)
2016-02-02 10:06:46
tikrai taip! esam stipresnes nei galvojame :))
2016-02-02 10:20:18
Norint isvengti cukraus suoliu reikia kaip tik nevalgyti produktu, padidinanciu cukraus kieki. Pries treniruote geriau valgyti letai skylancius angliavandenius. Jei budingas cukraus sokinejimas geriau vaisius valgyti su riesutais. Tik jeigu jau nukrito cukraus kiekis ir yra silpnumas, tada reikia suvalgyti staigiai pakelianti cukru produkta.
2016-02-02 12:11:13
As tikrai abejociau kad vien del to galima rinktis valgyti sokoladus. Cia tik ekstra atvejis kai tikrai blogai jautiesi. Tie pojuciai atsiranda vieniem daugiau kitiem maziau pakeitus mityba. Geriausias rezultatas butu letai skylantys angliavandeniai (o jei dar ekologiski tai visiskai super :) ) kaip avižos, kai kurie dribsniai (pavyzdžiui, sėlenų), rupi duona, rudieji ryžiai, makaronai su nesmulkintais grūdais, vaisiai, daržoves ir ankštiniai augalai. Energijos gaunam is angliavandeniu ir riebalu (pvz. riesutai) bet riebalu negali buti per daug, nes juk skaiciuojam kalorijas :) ir dar turi buti sotu :) Todel vartojant angliavandenius pirmoj dienos pusej geriausia rinktis kardio treniruotes kada energijos lygis aukstas, o vakare dirbti su svoriais. Nors, tiesa, kai kurie perlenkia lazda ir intensyviau sportuoja nei reikia. Nors sypseei atrodo problema ne sportas, o maistas :)
2016-02-02 13:28:32
as su sportu isvis neturiu jokiu problemu, sportuoju 4 dienas per savaite su svoriais ir viskas ciki man salej buna, dazniausiai negalavimus jauciu pirmos dienos puseje, arba pries einant miegoti. As manau kad galbut kazko netoleruoju, pati to nezinant, tai keiciu vis produktus ir stebiu savijauta:)
2016-02-02 13:32:30
Man tas pats irgi buvo. Silpnumas dazniausiai atsirasdavo po vaisiu valgymo praejus apie 1-1,5 val. Tada pradejau valgyti vaisius su riesutais arba su riesutu sviestu, silpnumas lyg ir dingo.
2016-02-02 13:35:47
Mano pastebejimas yra toks, kad vaisiai sukelia cukraus kieki, o po valandos jis pradeda kristi, tada ir jauciamas tas silpnumas. Pasirodo riesutai cukraus įsisavinimą lėtina ir jo rodiklius mažina.

http://www.delfi.lt/sveikata/sveikatos-naujienos/produktai-kurie-mazina-cukraus-kieki-kraujyje.d?id=61076979
2016-02-02 21:15:48
aš nesuprantu, ar gerai, ar blogai, kad mažina cukraus kiekį kraujyje. Nora, tavo siųstame straipsnyje rašo, kad mažina cinamonas. aš pastaruoju metu jo labai daug suvartodavau kas dieną. ir pastaruoju metu jausdavausi labai silpnai, nors mano kcal kiekis 1500. aš jas visas ir dar su pliusu suvalgau. tai ar tas cukraus kiekio kraujyje mažinimas gali būti susijęs su silpnumu?
2016-02-03 14:17:17
Aciu ,gera informacija ,teks pamastyti kaip maitintis pries sporta ir po sporto.Po sporto labai norisi valgyti ,nezinau ar visiems ,tai kankinuosi ,kaip koks kankinys prie rojaus vartu :-)),o dar povandenini masaza pradejau,apetitu nesiskundziu.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS