Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Chia tikslas -10 kg :)
2016-01-28 11:39:15
O lucky day darai?
2016-01-28 12:20:44
Cia man klausimas ar M.M.?
2016-01-28 12:56:56
Lucky DAY nedarau. Darau lucky meal. Kartais gaunasi dvi dienos (tarkim, savaitgalį), kuomet visą dieną maitinuosi gerai, einu sportuot, o vakare sau leidžiu kažką tokio, kur šiaip neleisčiau.
2016-01-28 13:15:58
Va sitas poziuris ir man patinka, reiks ir man taip daryti, nes jau praejo tas laikas, kai svajodavau apie lucky day. O kisti i save betka vien todel, kad siandien galima, visai nesinori.
2016-01-29 11:37:25
Aciu NORA .Jusu zinutes visada pamokancios ir nuraminancios .Tai tikra tiesa ,pirmom dienom kryto ,o dabar laikosi gal 3 dienos tie pati svorio rezultatai....svarbiausiai reklamoje girdejau ,kad atejus cia ,pasiekus norimus rezultatus NEATSISTATO buve rezultatai ,deja ,pasirodo atsistato ,bet mes gal but nukrypstame nuo mitybos ,apsileidziame sporte....Sekmes mergynos.
2016-01-30 16:27:46
Na va savaitgalis kolkas juda tinkama linkme ;) vakar treniruote impulse fitness bike :) 640 kaloriju. Siandien pazaidziau krepsini su vyrais ;) 609 kalorijos. Rytoj varzybos ;) gal bus siek tiek maziau sudeginta kaloriju, bet geriau nei nieko ;)
2016-01-30 21:44:41
Chia, o Tau, kaip daugiau nei "statistinei" kilo.lt klientei sportuojančiai, kiekia kcal norma mitybos plane?
2016-01-31 00:09:10
valgiarastis 1200 kaloriju, bet as isgeriu visad ryte kavos sy 0,5 proc riebumo pienu. Kartais ir per pietus ;) tai realiai gaunas manau iki 1500 kaloriju :)
2016-01-31 10:33:02
Galvoju, ar pasinaudoti proga patylėti, ar vis tik parašyti. Nesu specialistė, kad komentuočiau, bet... 1200kcal daug sportuojančiai Tavo ūgio merginai atrodo nedovanotinai mažai.
Matau, kad čia esi dar neilgai, bet ar nebūna taip, kad pajustum silpnumą? Ar Tau pakanka energijos sportuojant?
2016-01-31 11:15:43
Kolkas pakanka ;) po to ziuresim ;) kolkas pietums valgiau savo maista buvau prisidarius viestienos su darzovem ir rudaisiais ryziais. Uzsiregistravau tai pagal mityba valgiau kitus valgymus. Bet bendrai kaloriju gavos gal 200 daugiau. Dabartinis meniu nera gan dekingas ka pastebejau. Uzkandziai po 200 kcal kai realiai mano manymu butu geriau po 100 ir pietums skirti 600 o ne 400 kaip dabar numatyta plane. Po savaites ziuresiu kaip gausis.
Nes dabar kad gaut 200 kcal is obuoliu praktiskai reik juos tris suvalgyt, arba 400 g morku tai gan keistai skamba. Tai ziuresim kaip eisis maitintis paskirscius kalorijas 200-200-400-200-200
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS