Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Tikslas: numesti virš 30 kg
2016-07-24 13:35:19
Sveika, Dania ;)
Neturiu didelės patirties, kad argumentuotai patarčiau, nes pats tik pirmą savaitę čia, bet galiu papasakoti, kaip man einasi su tuo alkiu "susitarti" :)
Pagal man sudaryta mitybos planą, vakarienę valgyti rekomenduojama 2-3 valandos prieš miegą. Kadangi aš einu miegoti ~11-12 valandą vakaro, tai būną, kad vakarieniauju 8-9 valandą vakare. Tad iki tol, kol nueinu miegoti nelabai ir spėju išalkti. Tiesa, miegas yra labai svarbu. Suprantu, kad jaudulys daro savo, bet pasistenk nusiraminti, kad galėtum kokybiškai (ramiai ir pakankamą kiekį valandų) išsimiegoti.

Kalbant apie svorį, tai pirmom dienom kažkaip stipriau buvo nukritęs svoris. Mano atejis toks: sveriu 103,7 kg, tai po pirmų dienų buvo ir 102,2 kg pasiekęs kažkurią savaitės dieną. Po to, kilstelėjo svoris iki 103 kg. O šiandien 102,7 kg (vakar, beje, buvo lucky day). Kaip suprantu, mano atveju, svoris nėra pastovus - manau, kad pradžioje, kol organizmas pripras gauti dozuotai maisto (5 kartus per dieną), tai galbūt jis svyruos. Bet tendencija yra gera - jis mažėja.

O tavo atveju, kaip ir pati matai, organizmas taip pat sureagavo į pasikeitusią mitybą, tačiau laiko dar praėjo visai nedaug - leisk savo organizmui priprasti prie šių teigiamų naujovių ir tikrai galėsi džiaugtis puikiais rezultatais. Nė kiek neabejoju! :)
Be to, nėra rekomenduojama svertis kiekvieną dieną, o tik kas savaitę. Čia tam, kad gali būti svorio kilimų ir kritimų, svarbu, kad tendencija būtų mažėjanti. Tačiau neabejoju, jog pradedantys stebi savo svorį dažniau nei savaitę. Aš taip pat ne išimtis :) Užtat labai svarbu, neišsigąsti ir nepasimesti, jeigu vieną dieną svoris mažesnis, o kitą jau didesnis nei prieš tai buvo. Mano atveju būtent taip ir buvo po sporto dienos.

Taigi mano patarimas būtų duoti sau daugiau laiko ir pasistengti į viską ramiai reaguoti. Tavo organizmas pats žino, kaip reaguoti į pasikeitusią mitybą. Tau tik reikia jam suteikti sąlygas:
1. Valgyti pagal planą
2. Sverti ingredientus gaminant
3. Nemažinti porcijos
4. Nepraleisti valgymų
5. Nieko nepridėti gaminant daugiau, nei nurodyta recepte
6. Palaikyti valgymo laikų tarpus (jie nurodyti prie kiekvieno patiekalo)
7. Gerti rekomenduojamą skysčių kiekį
8. Sportuoti
9. Miegoti
2016-07-25 21:36:15
Sveika, Dania, linkiu tikrai rasti jėgų vis dėlto valgyti pagal sudarytą planą, nes jeigu jau čia užsiregistravai, matyt tikrai nori pokyčių, o tai it yra svarbiausia - Tu pati nusprendei keistis, padarei didelį žingsnį ir Tau pačiai turbūt labai svarbu įrodyti sau, kad tu gali! Šiaip tai man padeda vanduo, jo reikia išgerti nemažai, jį nuolat gurkšnoju, svarbu visada jo turėti šalia, nes tikrai nemažai reikia išgerti. Jeigu labai labai norisi valgyti, tai užkremtu kokį agurką, kurie dabar kaip tik auga (labai mažai kalorijų), dar nusiperku kramtomos gumos (anksčiau nebūdavo poreikio ją kramtyti), nes būna, kad suprantu, kad tiesiog norisi kramtyti, o ne valgyti. Sėkmės Tau, parašyk, kaip seksis!
2016-07-26 09:24:19
Sveiki.
Čia prisiregistravau tik vakar, jau 3 mėnesiai kaip turėjau kuponą, bet vis nesiryžau registruotis. Kiek pasirodo yra panašių istorijų, net netikėjau tuo :) Oi kaip būtų faina, jei numesčiau 30 kg, bet pati tuo
netikiu, kad tai įmanoma, todėl užsibrėžiau mažesnį tikslą :)
Toms, kurios sveria virš 100, žinokite, yra daugiau tokių kaip Jūs. Tame tarpe aš, galvojau aš viena tokia. Ūgis 171, svoris 106, amžius 30. Nesijaučiu stora, kol neatsiduriu šalia labai lieknų žmonių. Jaučiuosi žvali ir graži, kol nereikia apsirengti gražesnės suknelės, todėl nusprendžiau keistis. Ne visada buvau tokia. Po gimdymo svoris nukrito greitai, bet kažkaip paskui ėmė ir užaugo iki dar neturėto svorio. Liūdna, bet yra kaip yra. Tad tikiuosi nepalūžti ir bent jau daugiau mažiau judėti tikslo link. To linkiu ir kitiems kilo.lt nariams ;)
2016-07-26 09:32:46
Laba rytas visiems naujokams :-). Kaip sekasi jums šiandien? Sunku? Puikiai žinau, kad jums sunku ir man taip buvo ir visiems čia esantiems. Bet puikiai žinau, kad tai laikina, kad sunkumai praeis, atsiras pripratimas prie sveiko gyvenimo būdo. Reikia tik nepalūžti, nepasiduoti ir jums pavyks!
Užsiveskite savo temas ir rašykite, rašykite net ir menkiausius nukrypimus ar pasiektas nors ir mažytes pergales :-).
2016-07-26 09:45:37
Jo jo reikia palaikymo :).. sunkiai sekasi su tuo svoriu. pries keleta metu per mėnesi buvau numetes 10 kg. dabar vos 2 kg, gal tai kad išoperuota tulžis, niekaip nepagaunu kampo. maistas buvo panašus, gal tik tada nuo 18 val nevalgiau. ryte budavo sotus pusryciai pietus sotesni be mesos, pavakariai iki 18 ir basta.. o dabar 5 kartai sportas sioks toks ir niekaip.. tuoj depresija bus :))
2016-07-26 09:49:42
Sveika, Ingikeee, manau, kad tikrai numesi ir 30 kilogramų. Turiu pora artimų žmonių, kuriems su šia programa tai jau pavyko padaryti, taigi turi pavykti ir tau, jei tik norėsi!
2016-07-26 09:59:29
Soolka, -2 kg tai nėra "nieko". Tai yra -2 :) Neesu didelė eskpertė, bet kiek žinau, tai numesti 10 kg per mėnesį gal net nereikėtų, nes svoris, jei nenori, kad sugrįžtų, turėtų mažėti palengva ir tolygiai (p.s. neparašei kas buvo po to, kai per mėn numetei tuos dešimt). O dabar visgi eini į "minusą", gal ir palengva kol kas, bet nenusimink
2016-07-26 10:42:40
ta minus - 10 kg islaikiau 1,5 metu, paskui palaipsniui paaugo, bet jau yra praėję 3 metai, ataugę yra tik 6 kg. dabar noriu daugiau numesti gautusi dar papildomai - 4 prie to ką ankščiau numetęs buvau :). tada būsiu kūdutis :D, beveik
2016-07-26 10:46:10
o, tai ilgai išlaikei tą svorį. Jei gali, parašyk, kaip išlaikei, nes man atrodo, kad pasiekus norimą svorį nėra lengva jį išlaikyti.
2016-07-26 14:40:40
Sveiki :) šiandien lygiai 2 savaitės kai esu kilo.lt narė. Prieš pradedant mano svoris buvo100, dabar jau 97.5. Drabužiai akivaizdžiai laisvėja,o ir savijauta geresnė :) dar liko numesti daugiau nei 30kg,bet šį kartą jaučiu ,jog pavyks :) linkiu sekmės visiems siekiantiems savo uzsibreztu tikslų ;)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS