Mityba / Sveika mityba / Kuo pakeisti saldumynus?
2015-10-29 13:58:49
Siaubingai mėgsu saldumynus (šokoladas, sausainiai, saldainiai, bandelės). Jeigu saldumynų yra darbe ar namie, negaliu atsilaikyti, ir paragauju, o kartais suragauju net visą šokolodą :(. Po to baisiai ant savęs pykstu. Kesičiausia, kad kuo labiau save riboju ir stengiuosi valgyti sveiką maistą, pagal sudarytą mitybos planą, tuo labiau tų saldumynų noriu... Galvoju kuo galima būtų nuslopint tą siaubingą saldumynų poreikį? Nusibodo visą laiką jaustis kaltai, kad ir vėl kažką "draudžiamo" suvalgiau.
2015-10-29 14:11:21
Turiu tokią produktų norėjimo lentelę, kurioje parašyta ko organizmui trūksta ir kuo tai pakeisti. Čia negaliu įdėti nuotraukos, tai surašysiu :)

Poreikis šokoladui - trūksta magnio - jj gauti galima valgant: kakavą, riešutus, sėklas, daržoves, vaisius
Saldiems produktams - chromo, anglies, fosforo, sieros, triptofano - brokoliai, vynuogės, sūris, vištiena, jautiena, riebios žuvys, kiaušiniai, riešutai, spanguolės, krienai, kopūstai, kalafijorai, razinos, avižos, bananai, saldžios bulvės, špinatai
Duonai, makaronams - azoto - mėsos, riebios žuvys, riešutai, pupelės, Chia
Riebiam maistui - kalcio - augalinis pienas, sūris, žalios lapinės daržovės
Sūriam maistui - chloro, silicio - riebios žuvys, ožkos pienas, anakardžiai, riešutai, sėklos.

Gal pravers ;)
2015-10-29 14:17:50
Dar reikia pasidometi produktais ar prieskoniais pvz.kaip cinamonas, kurie reguliuoja cukraus kieki kraujyje. Ir zinoma jei sveikai maitinsiesi tokio poreikio nebebus. Na ir zinoma, reikia palaipsiui mazinti saldumynu valgyma, o ne is karto staigiai.
2015-10-29 16:51:42
Saldumynų nereikėtų valgyti antroje dienos pusėje. Jei jau valgote, geriau priešpiečiams su arbata, kava. Bet taip pat reikia stengtis nors kelias dienas jų nevalgyti. Pvz. mano valgiaraštyje yra pusryčiams košė su datulėmis (galima su razinomis) su obuoliu, cinamonu. Tikras desertas. Skanu:))) Ir nereikia kažko saldžiai.
2015-10-30 10:23:00
sveikos, man kol pradzia tai saldumynu atsisakyti visiskai nesunku, nes motyvacijos netrusta pradzioj, bet sunkiausia po to kai pasieki kazkokio rezultato,atrodo kad gai save palepinti ir nepajauti kaip grizti prie senu iprociu, tai del to prisijungiau prie kilo.lt kad issiugdyti tinkamus iprocius:)
2015-10-30 11:13:02
Neseniai gavau atsakyma is dietologes, kad potraukio saldumynams nera, yra potraukis angliavandeniams. Jei labai sunku atsispirti saldumynams, geriau valgyti saldzius vaisius. Valgyti juos antroje puseje yra geriau, nei negavus angliavandeniu pulti valgyti sokolada ar pyraga :)
2015-10-30 11:14:04
Stai citata: O ar žinojote, kad nėra tokio saldumynų poreikio? :)
tai yra angliavandenių poreikis, jis siunčiamas apskritai visiems mirtingiesiems, tik ne visi mes įpratę atlikti tinkamą, kūnui nekenksmingą pasirinkimą. Didžioji dalis, kaip ir (drįstu sakyti) - Jūs, renkatės šokoladą, ar miltinę konditeriją ir t.t :) o tai ir yra blogybės, kurios nedraugauja su mūsų kūnais, todėl nereikia patiems savęs nusiskriausti, reikia mokėti patenkinti juntamą angliavandenių poreikį tinkamai, o kad tai padarytumėte tikslingai - reikia mokėti girdėti ko nori organizmas, nesivadovauti įpročiais, kurie, žinoma nuvestų link šokolado skyriaus. Yra begalės saldžių vaisių, rinkitės juos! ir čia jau negalios taisyklė, kad antroje dienos pusėje negalimas toks maistas, o tiksliau - jiems padaroma išlyga, kadangi šiuo atveju gausite daugiau naudos suvalgant pora vaisių, kai juntamas greitų angliavandenių poreikis, negu, kad pasirinktumėte, pvz., šokolado batonėlį.
2015-10-30 11:35:56
https://www.facebook.com/ilka.adams1/videos/10206608198337245/?pnref=story

Va Ilka puikiai atsako :)
2015-10-30 11:46:10
Nora ir as ziurejau dietologes vaizdeli, kur jinai sako kad nera potraukio saldumynams, bet as galeciau pasakyti kad ji tikrai turiu, nes kartais net nepajauciu kaip kojos nunesa prie saldumynu, bet taip yra tiesiog kad netinkamai maitinausi, nes saldumynai yra greita energija, ir as kai retai valgydavau tai visada noredavos kazko saldaus:) dabar kai pradejau laikytis kilo.lt sudaryto plano man saldumo pilnai uztenka is vaisiu;)
2015-10-30 13:22:19
Kai man norisi saldaus- pasipjaustau obuolį ir pasibarstau cinamonu ir cukrumis (sukrin, kuris turi 0 kcal - ši cukrų dedu ir i košes, i kefyra ir pan.), kartais užtenka ir morkos numalšinti ta norą, taip PAT pasidarau cappucino kavos su labai liesu pienu ir įsidedu šaukštelį medaus (labai skanu). Manau neblogas pasirinkimas - persimonai, nes jie tikrai labai saldus ir skanus! Deja dar neatradau kuo galėčiau pakeisti sausainius, pyragelius - tiesiog stengiuosi nevalgyti, arba per priespiecius suvalgau mažiuką gabaliuką pyrago ar sausaini kokį. (Galvoju gal protein sausainius ar bandeles pabandyti). Turiu becukrius saldainius KUKU, tai kartais pasilepinu. Dievinu guminukus ir kai pradedu valgyt- negaliu sustoti, tai jau daugiau nei 2 men nebeperku :))) nebent kas pavaisina, tada neatsisakau :)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS