Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Mano kelias i ngrazesni kuna
2015-10-29 09:46:00
Pradesiu nuo to, kad visada buvau putlute ir visada laikiausi dietu :)
mano gyvenimas nuo 17metu kai sveriau 66kg (ugis175cm) dietos!
Numetu 10kg atsipalaiduoju ir priaugu 15kg. :)
ir taip metai is metu kol pasiekiau trizenkli skaiciu. Zinoma prisidejo ir mano didysis dziaugsmas gyvenime - tapimas mama :)
Tai taip, vakar prisiregistravau kilo.lt ( Po pietu) tad pavalgiau tik pavakare ir vakariene . Padariau treniruote ir Vuolia 1 diena -1kg :)
2015-10-29 11:48:55
Sveika prisijungus :) Būtainai rašyk savo dienoraštį, tai tikrai padeda laikytis režimo :)
2015-10-29 12:27:13
Kadangi siuo metu "dirbu" mama turiu galimybe sau leisti valgyti , kada noriu. Tai susideliojau dienos valgio planeli
7:00-7:30 Pusryciai
10:00-10:30 Priespieciai
12:00-12:30 Pietus
16:00-16:30 Pavakariai
18:00-18:30 Vakariene
(apie 21:00 einu miegoti)

Gavau nurodymus per diena isgerti 3300ml vandens :) zodziu nesuprantu kaip taip imanoma, bet kiaura diena vaikstau su stikline vandens, i tualeta lakstau kas 20-30 min.
Na tikekimes laikui begant susitvarkys.

Nuo meniu stengiuosi visiskai nenukrypti ( net isigijau maistines svarstykles) Na pirmi ispudziai - tikrai nera sunku, sotu ir man asmeniskai labai skanu :)

Siuo metu sportuoju namie, bet tikiuosi greitu metu atsiras galimybe islekti ir i sporto kluba :)

Ir aciu Agne uz palaikyma.. :) Man tai labai svarbu
2015-10-29 13:20:26
Saunu kad prisijungei, sveika atvykusi :) as taip pat cia neseniai (nors tai jau man antras kartas). Nuo pirmadienio pradejau laikytis plano. Nors esu daug visokiu eksperimentu isbandziusi, bet grizau cia vel, nes patiko kilo.lt projektas ir nereikia sukti galvos apie maista. Viskas sudeliota ir suskaiciuota. O del vandens - organizmas pripras ir veliau nereikes tiek daug i tualeta vaikscioti. Be to paskui pati pamatysi kad tas didelis kiekis vandens yra vienas juokas.
2015-10-29 13:53:50
Tikiuos tu teisi, del vandens, nes dabar baisu kur ir iseiti jei tualetas nebus po ranka :D

Tai va katik padariau antra savo treiniruote , o treniruotes metu ir juoktis, ir verkti noris :D Sunku!

Zodziu optimizmo pilnos kelnes :) tikekimes po poros savaiziu jau galesiu pamatytiu mazuosius rezultatus !
Einu kept vistiena :}
2015-10-29 16:13:39
Tai bent kiekis vandens! Man kažkaip įdomiai buvo paskirta pradžioj 2600ml vandens, po savaitės skaičiukas mįslingai nukrito iki 2500ml :D Gal kad atsižymėjau, jog 2kg numečiau?.. Tavo labai neblogas valgymo grafikas, aš niekad taip anksti miegoti nenueinu, vyras iš darbo grįžta 21val, tai noris pasidžiaugti jo kompanija :)
2015-10-29 16:46:55
Vandens kiekis apskaiciuojamas apytiksliai 30 ml 1 kg svorio.
2015-10-30 10:16:55
Sveikos visos, ir as prisijungiau sia savaite, labai gerai NeTobulaMergina kad tu gali susidaryti savo dienos rezima, kiek zinau labai gerai kai tuo paciu metu valgai ir sportuoji, organizmas pripranta prie naujo rezimo, ir greiteja medziagu apykaita, nes man ir buvo seniau kad valgydavau retai bet po didesni kieki, dazniausiai daugiau negu reikia, dabar sotumas jauciasi visa diena, tik kai einu i darba kartais laikas greitai prabega ziuriu jau pietus veluoju valgyti:)
2015-10-30 11:29:17
Labas rytas, stai ir prasidejo mano trecioji diena :)
Kolkas viskas dar viskas pagal plana, nors manau , kad suvartoju mazesni Kcal kieki per diena nei priklauso.
Tureciau suvalgyti 1800kcal per para.
Bet manau man gaunasi apie 1500kcal.
Bet jauciuosi soti tai nematau tame nieko blogo.
Vis dar lakstau i tualeta kas 15-20min.
Vis galvoju kaip padidinti savo fizini aktivuma mano sporto programa uztrunka apie pusvalandi, bet manau , kad galeciau padaryti kazka papildomai :)
2015-10-30 11:54:09
sporto programa sudaryta tam kad organizmas priprastu prie kruvio palaipsniui, nes kiek ziurejau Andriaus vaizdeliu youtube, tai pradedanciuju klaida yra ta kad jie persisportuoja tadar tempia raumenis, blogai miegama, jai po treniruotes nesinori valgyti ir sunkiai uzmiegi, tai Andrius minejo kad per intensyvi treniruote buvo,tad viska reiktu daryti palaipsniui, aisku visko noris dabar ir cia, tiek rezultato, tiek darnos organizme, bet cia niekur nenuskubesi, reikia saves nekankinti, ir viska daryti palaipsniui,aisku cia tik mano asmenine nuomone:) kaip jus galvojate?
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS