Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Mano pradžia - 60 kg
2015-12-09 12:24:16
blogai parašiau apimtis. 83-58-85.
2015-12-09 12:49:09
Gerai, kad musu tarpe yra blaiviai mastanciu moteru, nes kaip uzsisuki tame rate su visomis siekiamybemis, nepastebi, kas yra gerai, kas yra blogai..
Hh, tavo apimtys nuostabios, juk cia idealios moters pagal kazka ismatavimai, kur tau dar kudeti????????

Kas liecia del manes, taip ir iki programos maitinausi be dideliu nuodemiu, skirtumas tame, kad vakare buvau pradejusi valgyti vaisius ir salotas su padazais, ir aisku valgiau 3 kartus per diena, ne 5, negeriau tiek vandens kiek dabar.
Ka pastebejau laikydamasi programos, kad anksciau man nebuvo jokio poreikio saldumynu, o jei skanaudavau tai labai retai. O dabar kiekviena sestadieni tiesiog noriu nors kiek sokolado, aisku ne visos plytos :D
Butent, Piesinys, as irgi pagalvojau, kad per daug bendrai sudaroma programa ir veliau tiesiog atmestinai atsakoma i klausimus. Pvz tuomet kada man 3 sav augo svoris ir siunciau nuotraukas i kilo.lt, man visada ateidavo vos ne toks pats atsakymas is dietologes, kad viskas juda gerai, toliau stenkites...

Sulaukiau vakar is Andriaus atsakymo:
As: Klausimas yra, kodel kai kurios vietos visai nejuda is vietos, pvz ranku apimtis? Kojoms darau nemazai pratimu, bet irgi apimtys kinta labai letai?

Andrius: Jūs neturite antsvorio, dėl to negalite, o ir nereikia daug mesti :) Dėl to nei svoris, nei apimtys drastiškai ir nesikeis. Ir negali keistis :) Jos gali kiek sumažėti, bet labiausiai turi keistis vaizdas, kūno standumas ir forma, bet ne apimtys :) Nes gali būti 60 kg žele ir gali būti 60 kg liesos mėsytės :)
2015-12-09 12:54:19
Hh, kokia tavo ranku ir slaunu apimtis?
2015-12-09 13:01:02
rankos - 24, šlaunys - 44.
2015-12-09 13:17:51
Galiu tik viena pasakyti O DIEVE.... 44 cm slaunys esant 170 cm ugiui? Ir tu net dabar dar abejoji ar tau reikia mesti svori.... Tai jau tikrai psichologine problema.
2015-12-09 13:55:11
Hh, man irgi tai leidzia sunerimti ar tu isvis turi dalyvauti sioje programoje... :( Tai jau polinkis i anoreksija :(
2015-12-09 14:07:45
man pakeitė planą į raumenų stiprinimą. nusiunčiau draugei foto, sake: "o kas? normali, ne stora". sakiau, aš nesijaudinu, ar stora, jaudinuos, ar ne per mažai. sako, ne, normali. žodžiu, viskas gerai. :) normaliai valgau, pasikeičiau planą, tai manęs nebeklaus, kodėl svoris nekrinta. viskas tvarkoj.
2015-12-13 13:54:00
Sveikos :) kažkada buvau rašiusi čia :) bet po to tiesiog neturėjau laiko forumui. Žodžiu man jau antra, trečia savaitė. Valgau pagal planą. Aš ir esu begalo nusiminu, nes niekaas nesikeičia, o tikrai turėtų...Sveriu 66kg, anksčiau svėriau 58kg, norėčiau vėl pasiekti tą svorį. Ir niekaip nesuprantu kaip normalu per dieną suvalgyti tik 1200 klca. Bet žodžiu čia man niekas nenori net atsakyti, visą parą, jei ne ilgiau turiu laukti kol atsako į mano klausimą... Truputį paskaičius jūsų susirašinėjimą galima rimtai sunerimti :) hh atvėju aš jau tikrai sunerimčiau ar tai nėra anoreksija. Prieš keturis metus ir aš susimasčiau "sveikai maitintis" o mane tai nuvedė į rebilitacijos kliniką, nes susirgau anoreksija, tiesiog nebegalėjau sustoti mesti svorio, vis atrodžiau stora, patikslinsiu, atrodžiau stora tik sau. Nuotaika bjurdavo kai svoris net gramais nesikeisdavo, Nu žodžiu galėčiau pasakoti ir pasakoti kas mane iki to atvedė, bet esmė jog nenormalu tiek įnikti į apimtis ir svarstykles. Nes po to visą gyvenimą kovosite su savo "galva". Nebebus kelio atgal. Pastebėjau, kad jų valgiaraštis žiauriai atmestinai sudarytas, vakare leidžiama pasirinkti angliavandenius, nu žodžiu nesamonė didelė yra. Aš kai atsiguliau į ligoninę, o tai būtų Vilniuje, Vasaros 5, valgymo sutrikimų centras, kiek žinau jis geriausias Lt, nes 100 procentų viskas sukasi apie valgymą. Ten susirinkę geriausi Lietuvos specialistai, tai man dietologė sakė jog normaliai funkcionuoti kūnui, normaliai moteriai, reikia 2500 klca. Kadangi nebuvau pasiekusi kritinės stadijos, o svėriau 56, tai mano svoris pakito tik 2 kg, per 2 mėn. Ir tai ne riebalai, tai buvo vandens kiekis, nes prieš tai mano organizme nebuvo nieko, nes nieko burnoj neturėjau 3 mėn apart trupučio vandens. Ką noriu pasakyti, kad vangydama 2500 klca nesportuodama, nepriaugau svorio, turėjau 58 kg,o pradėjus sportuoti, labai greitai padailinau savo kūno formas. Bet aišku po to 12 klasė valgydavau ne taip kaip buvo nurodytą, vakare "prisikimšdavau", nes tik tada turėdavau laiko pavalgyti, nu žodžiu kovoju su maistu jau keturis metus, galvojau čia bus normali programa, o pasirodo čia toks akių dumimas, kad net žiauru... Žmonėms ligas tik įvarys, o patykėkit manim, toks nenormalus kalorijų kiekis, tikrai neatveda prie gero. :) Iš patirties sakau, tai net nežinau kur kreiptis tų 8 kg atsikratymo...
2015-12-14 08:49:22
sis postas yra aliarmo signalas kilo komandai. reikia tiketis,kad jie tai perskaito. kilo projektas yra itin standartizuotas ir automatizuotas, ir, panasu, nueita kiek per toli.mityba yra susijusi su sveikata, tad cia ,,zaisti,, vien su klientu norais nebereiketu, deretu ir prisiimti atsakomybe uz rezultatus.ir isdristi naujam klientui pasakyti, kur ju kompetencijos ribos.
aciu Mojukui uz pilietini laiska.patarti tau sunku, panasu, kad geriau butu kreiptis asmeniskai i asmeniska gydytoja ir dietologe, bet nesinaudoti standartizuota programa.nes cia puse darbo reikia atlikti patiems.sekmes tau ir laikykis!
2015-12-14 09:28:00
Kaip apskaičiuoti kiek jums reikia kalorijų:
Suaugęs vyras
666.5 + (13.75 x kūno svoris kilogramais) + (5.003 x ūgis centimetrais) – (6.755 x amžius) = jums reikalingų kalorijų skaičius
Suagusi moteris
655.1 + (9.563 x kūno svoris kilogramais) + (1.850 x ūgis centimetrais) – (4.676 x amžius) = jums reikalingų kalorijų skaičius
Fizinio aktyvumo lygiai:
Sėslus gyvenimo būdas – jeigu jūs sportuojate labai minimaliai arba visai nesportuojate, gautą rezultatą reikia padauginti iš x 1.2
Lengvai aktyvus gyvenimo būdas – jeigu lengvai pasportuojate tarp vieno ar trijų kartų per savaitę, gautą rezultatą reikia padauginti iš x 1.375

Vidutiniškai aktyvus gyvenimo būdas – jeigu atliekate vidutinio sunkumo pratimus nuo trijų iki penkių kartų per savaitę, jūsų gautą rezultatą reikia padauginti iš x 1.55
Aktyvus gyvenimo būdas – jeigu atliekate sunkais treniruote 6-7 dienas per savaitę, jūsų gautą rezultatą reiktų padauginti iš x 1.725
Labai aktyvus gyvenimo būdas – Jeigu atliekate ypatingai sunkius pratimus du kart per dieną, jūsų gautą rezultatą reikia padauginti iš x 1.9
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS