Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Mano pradžia - 60 kg
2015-11-18 11:17:01
Hh, manau tinkamiausia yra tie gryni receptai. Dar galetu buti skiltis su skirtingais priedu pasirinkimais ir nurodytu kaloringumu :)
2015-11-18 14:00:45
Aš kažkur skaičiau, kad pavakariams jei nori vaisių tai tinkami tik greipfurtas ir obluolys :) bet čia prieštarauja Andriaus knygai.. tai nežinau :)

Aš žiūriu pagal situaciją. Pastarąją savaitę esu vis "kelyje", tai manau obuolys važiuojant yra geriau nei Statoil dešrainis :)))
2015-11-18 15:01:20
Daug as cia tokiu priestaraujanciu dalyku matau, bet bent jau ismokau is programos, kad vaisiu reikia atsisakyti vakare, o dar geriau visu be isimties :) Padidinti baltymu kieki, sumazinti angliavandeniu. Ir pagaliau, nors ir priverstinai, bet gerti vandeni :))
2015-11-18 15:03:10
Ziuresim kaip man seksis dar ateinancius 1.5 menesio. O toliau jau ziuresiu del programos pratesimo :)
2015-11-18 15:26:05
žodžiu, man padarė čempionišką programą. ten visai nėra ką valgyti, tik virtą vištieną ir obuolius. tai gal ne. kažkaip nefainai. bet nesuprantu, ar čia gerai visus vaisius išmest. visas daržoves, išskyrus brokolius. tai galiausiai gi ir medžiagų visokių reikia, mineralų, nžn.
2015-11-18 16:22:36
hh, pasidalink savaitės mitybos planu :)
2015-11-18 16:26:59
Jeigu fitneso varzybose, Hh nedalyvausi, tai gal nekankink saves tokia programa ;)
Man tai keite keite ir vistiek liko viskas kas buvo :)) Nesuprantu kuo skiriasi lengvos ir vidutines programos variantai, gal kazkas sistemoje uzluzo :)) Dar siandien pasikeiciau sporto treniruote i sunkesne, bet islaikiau 3 kartus per savaite. I darba itrauksiu hantelius :D
2015-11-18 16:29:06
As visa laika geriu papildomai vitaminus, nes kitaip tikriausiai su jais organizme butu nekas, ypac kaip tiek su vandeniu ko isplaunam. Nzn gal kas is medicinos srities cia yra, tai galetu daugiau pakomentuoti ka mes su vandeniu isplauname ir su ribota mityba negauname?
2015-11-18 16:59:58
Beveik musu visu tikslas yra numesti svorio, todel yra apribotas kaloriju kiekis ir ismesti tie produktai, kurie prisideda prie svorio augimo. Kiekviena diena laikantis pagal plana gautume visu reikalingu medziagu. Nes anksciau maitindamosi tikrai gaudavome naudingu medziagu maziau (picos, saldainiai, pyragai, cukrus ir pan.). Bet sportuojant su svoriais reikia nepamirsti, kad tam reikalinga energija ir mano nuomone kaloriju ta diena turi buti daugiau (aisku ne is bandeliu :) As i salotas papildomai idedu riesutu. Be to kaip ir minejo Piesinys, kad mazas kaloriju kiekis ir kardio pratimai sumazina ne tik riebalu kieki, bet ir raumenu. Esu skaiciusi, kad sportuojant su svoriai ir norint tureti dailu kuna reikia padidinti baltymu suvartojima ir tikrai neuztenka 1200 kcal. Kaip viena fitneso trenere pasake: nera maisto, nera grazaus uzpakalio :D Aisku priklauso koki tiksla turime, jei sukudeti iki maksimo ir atrodyti kaip pakabos, tada kuo maziau maisto ir daugiau kardio. :)
2015-11-18 17:05:14
Stai jos komentaras: Dazniausi merginu klausimai. "Kaip uzsisportuot uzpakali, kojas ir t.t....". Paklausus, kiek jos suvalgo dazniausias ats buna 1500-2000 cal... Trumpas mano argumentas . - Ka jus po velniu tikites uzauginti ant kaloriju kiekio, kurio uztenka kvepuoti, eiti i wc, issivalyti dantis, issivirti kavos, nueit iki kontoros, nulekt iki maximos ir jogos treniruotes???? O kur dar 1500 cal raumens auginimui? No food-No ass!!!!
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS