Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Mano pradžia - 60 kg
2015-11-15 18:02:49
Jauciuosi gerai, nors vakar oj kaip nusidejau ;)) Dabar suprantu tas kurioms paskui sunku grizti i ritma :) Bet as saziningai siandien grizau i kelia tiek del maisto, tiek del sporto :) Sia savaite kazkaip neturejau energijos ir jauciausi alkana. Buvau pakeitusi mityboje kelis receptus pagal sarasa ir po ju tikrai nesijauciau pavalgiusi. Pvz vietoje avizines koses pusryciams, bandziau kokteilius. Matomai man reikia kramtyti kazka, kad ateitu tas sotumas, kokteiliai man netinka. Taigi penktadieni pragyvenusi taip savaite perziurejau dar karta receptus. Bet koks siauras pasirinkimas... Dominuoja keptas maistas. O taip jau vestant orams noretusi kazkokiu troskinuku, sriubu :) priespieciams, pavakariams ir vakarienei pas mane vien varskes, kokteiliai, agurkai, brokoliai, morkos, citrusiniai vaisiai.. Nejaugi kilo.lt negaletu atnaujintu daugiau receptu. Ai dar i ka atkreipiau demesi, kad receptai pateikti su priedais, kuriu butu galima isvengti, pvz salotose naudoti citrinu sultis vietoje aliejaus, vietoje grietineles naudoti jogurta arba isvis jo nenaudoti. Nes jei kazka keiti tuose prieduose, tai ir visa ta skale(baltymu, riebalu, angliavandeniu) kistu, kaip ir kaloringumas. Cia mano tokie pastebejimai.. Ir toks klausimas man sia savaite iskilo.. Jeigu is kilo.lt gauni tik receptus, pirma programos sudaryma ir tas pacias treniruotes visa laika, tai ar verta moketi pinigus jei pati susidarineji meniu :) Sporto programa nesikeicia.. Tai cia tokie filosofiniai pamastymai :D Kas turite daugiau patirties programoje parasykite kas pas jus naujo per tiek laiko nutiko :)
O del tu +100 g, tai net nezinau, gal organizmas ruosiasi ziemai :))) Gal vanduo, abejoju kad raumenukai.. Sportuoju tik tiek kiek parasyta programoje. Tiesa sakant jeigu butu stopas, tai nzn ka dar tureciau sumazinti, nes kaip atsisakiau tu leksciu prikrautu darzoviu pagal receptus nuo kuriu man tik pilva skaudedavo ir pasirinkau kaloringesnius patiekalus jauciausi geriau. Tik sia savaite kazkaip neitiko man kazkas..
2015-11-15 20:03:59
Na siaip receptu tikrai yra gana daug ir manau visiems skoniams, o ir sriubu ar troskiniu pasirinkimas didelis. Ir pasirinkti gali ir pietums ir vakarienei. Jei meniu keistu dietologe butume vis tiek nepatenkinti. Gal pakeistu koki megstama patiekala, gal idetu kas man per brangu, gal ko as ta savaite neturiu, ar negaliu isigyti ir t.t. o ir kas kiek noretume kad keistu? Dabar viskas musu paciu valioje, pasirenki ir paklausi ar tinkamai pasirinkai. Moki uz pagalba, uz atsakyma, uz patogu naudojimasi receptais. Sporto programu keisti irgi negali daznai, be to jei tau ji pasidaro per lengva naudoji didesnius svorius. Jei nusibosta, paprasai ir pakeicia i nauja. Juk kazin ar patiktu jei isijungi kompiuteri, o ten randi viska pakeista.
2015-11-15 22:55:35
Taip Lady, man irgi susidarė įspūdis kad receptuose siauras pasirinkimas. Ypač kai 5 mėn mano kalorijų norma buvo 1200, kieno didesnis kaloringumas, man atrodo gali rinktis įvairesnių patiekalų. Na aš turiu kelis mėgstamus, juos ir kaitalioju (dar tikiuosi praplėsti), bet kiek atsimenu ir prieš projektą, mano maisto pasirinkimas nebuvo labai įvairus. Aš manau, kad dabar reik pakentėti, kol metam svorį, pabūti rėmuose, o kai liks tik palaikyti pasiekta svorį, galima bus šiek tiek kažką pakeisti. Žinoma jei sugebi pakeisti receptą per daug nenusižengdama kalorijų dienos normai ir laikydamasi sveikos mitybos principų, tai tik sveikintina. Manau kilo.lt tikslas turėtų būti ne tik narių kūno formų pakeitimas, bet ir išmokymas savarankiškai sveikai maitintis, atsirinkti, kas gerai ir kas ne.
2015-11-16 12:12:04
Lady,

aš nežinau, ar gerai darau, bet pasikoreguoju receptus. pvz dedu, kaip tu rašai - citrinų sultis vietoj aliejaus. taip pat su visokiom grietinėlėm.

aš visą laiką keičiu savo mitybos planą, kad man produktai nenusimėtytų ir pagal tai ko norisi, o to paklausiu dietologės komentaro.

yra sriubų ir troškinių receptai kaip visa atskira skiltis. taip pat galima įdėti savo receptą.

man tai gana verta mokėti kilo lt, nes kitaip turėčiau pati skaičiuoti kalorijas, mitybos medžiagas ir mąstyti, ką čia valgyti (neblogai aišku būtų tai daryti, bet dabar man labai gerai turėti pasirinkimą prieš akis). dar galiu visko pasiklausinėti dietologės - tai man irgi labai patinka. man kilo.lt toks kaip užrašų knygutė, kur viskas vienoj vietoj: ką šią savaitę valgysiu, kaip kinta ano rezultatai, priminima,s kad išgerčiau vendens kiek reikia, va ir su žmonėmis galima paplepėti, pasiguosti, pasiklausti. :)

sporto programos pagal kilo.lt nedarau, nes mėgstu sportuoti su kitais. nuėjau į naują klubą - patiko. eisiu vėl :)
2015-11-16 20:14:50
Uj kaip smagu, kad parasete savo nuomones :) Aciu, Jums, uz tai :)
Kas liecia del pasirinkimo, tai pas mus jis is dietologes supratau, kad skirtingas. Priklauso kokia programa pasirinkome pradzioje. Jeigu pamenate buvo: lengvas, vidutinis ir sportininko.. na kazkas panasaus. Tai kuo griezciau tai pasirinkote, tuo mazesnis pasirinkimas pas jus yra.
Kaip kazkada paklausiau dietologes, o kodel negaliu valgyti vieno ar kito patiekalo is kilo.lt saraso, pasake kad pagal mano programa tai netinka, todel nera mano sarase.
Todel jei yra grieztas rezimas, tai bent noretusi, kad kurybingiau butu pateikiami receptai :)
Del sriubu pasirinkimo, tai kaip jau parasiau kaip kas man ju truksta mano sarase, nes pas mane vien: morkos su brokoliais sriuba ar brokoliu su morkomis; kopustu ar raugintu kopustu :)) Tai nematau as to didelio pasirinkimo :) Gal kas zinote kuo blogai lieknejancioms saltibarsciai, burokeliu sriuba, zirniu sriuba, nes ju mano sarase nera :(
2015-11-16 23:06:26
visos tavo minimos sriubos ir man labai patinka, palieku jas luckyday. nusprendziau paprastai- pasirinkau sia programa, tai ir darau, ka sako, kazka vis tiek issirinkti galima. svorio metimas ar figuros formavimas kaip tavo atveju yra darbas. o jis nebutinai turi buti komfortiskas, piliules buna karcios dazniausiai, bet ju poveikis geras.... as ir nekvarsinu sau galvos, uzsiimu darbais,kuriuos turiu padaryti, o sia programa vykdau kaip klusni mokinuke ir tiek. vis tiek ateis laikas, kai receptu bus galima pasirinkti daugiau. be to as pastebejau, kad skonio recptoriai keiciasi,-po 4,5 menesio kariskai besilaikant plano man jau ir nebesinori kazkokiu saldumynu, tampa skanu, ka valgau dabar,tiesiog reikia kantrybes....Andrius sako, kad mitybai uztenka 10 produktu,,,,mums pritarti nebutina, bet pamastyti galime.
2015-11-17 09:58:24
Mano ir mityba visiskai pasikeitusi, o ir patogi man. Visi patiekalai greitai pagaminami, tad labai patogu darbo dienomis. Visada maniau, kad maisto ruosimas yra bereikalingas laiko svaistymas ir visos kulinarijos knygos ir laidos yra tik blogis musu organizmui. Paima kazkoki produkta ir ji tiununguoja iki tiek, kad jis patiktu. Man tokiu tiuningu uztenka tik per sventes, o ir gaminama tada ne tam, kad gautum is maisto naudingu medziagu ir energijos, o del emocinio pasitenkinimo. Tad man cia patinka, jei mesa, tai virta ar kepta ir darzoves ir nereikia ten jokiu makaluoti riebiu padazu, kad nebejaustum mesos skonio, ar mirkyti dziuveseliuose, kurie sugeria visus riebalus.... O as nepamenu ar buvo pas mane pasirinkimas kai registravausi del mitybos plano lygio.... Bet yra kopustu sriuba, burokeliu sriuba mano meniu. Bet jos man tik savaitgaliais. Gaminamos be jokiu mesu, tik sultinys ir darzoves.
2015-11-17 11:03:10
Kas liecia patiekalus, tai man turi buti skanu :) Tas labai sveika, mano atveju, su laiku atsibostu :) Kadangi nesiruosiu fitneso varzyboms, tai saves kankinti sausu maistu tikrai nenoriu :)
Siandien parasiau dietologei, kad noriu pasunkintos mitybos ir sporto programos. Man idomu isbandyti visus variantus, kad issirinkciau tinkamiausia. Nes pvz jei mityba yra neapsunkinta, tai joje yra ir nelabai leistinu pilna patiekalu, tai kam man jie. Kaip pvz vakarienei - varske su braskemis.
2015-11-17 15:08:31
mano dieta labai skani. visokie tikrai labai skanūs patiekalai. pvz pusryčiams chia su avizom išmirkyti saldžiam sojų piene ir banano gabaliukais. priešpiečiams pasirinkti vaisiai. pietums valgiau veršieną su burokėliais ir baravykais. pavakariam moliūgų sriubą su pelėsiniu sūriu. vakarienei mėgstu valgyti kiaušinius arba salotas su mocarela. bet pasiskaičiau Lady žinučių ir nusprendžiau pabandyti ką kito. paprašiau, kad pakeistų man valgiaraštį į griežto režimo. pažiūrėsiu, kiek ištversiu. šiaip, įdomu pabandymui.
2015-11-17 15:15:42
Tai stai.. siandien is dietologes sulaukiau atsakymu del plano pasirinkimo: Mitybos planas iš "lengvo" pakeistas į "vidutinį". Šiuo atveju bus labiau apribotas patiekalų pasirinkimas.

Esme tokia, kad niekas nepasikeite :)))
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS