Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Mano kelionė į tikslą: -23kg
2015-10-09 16:06:25
Taip Energy, aš savo temoje "Man pavyks" taip pat rašau viską (kai turiu laiko) :-). Ne dėl kitų, dėl savęs :-). Eidama iš čia (o tai bus tikriausiai negreit:-)) viską atsispauzdinsiu, nes tai mano dienoraštis :-). Kai pritrūksiu motyvacijos, skaitysiu nuo pradžių, nes tikiu minčių galia :-). Taigi, nebijok, rašyk savo sėkmes ir nesėkmes :-), kad ir neparašom, bet tikrai paskaitom ir sekam tavo pokyčius:-)
Sėkmės visiems!
2015-10-09 18:44:30
tai gerai Energy, rasyk viska, man tai tas rasymas labai padeda butent motyvacijai. labai idomu, kokie rytoj bus rezultatai viska viska parasyk!
2015-10-11 07:54:24
Super mergaitės :D, išsikapanojau ir aš iš stebuklingo 90 skaičiaus, Piesinys man patinkate, aš vis galvoju ,jog ir man pavyks perlipti ir 80, paskui 70 skaičiuką... kai nori gali viską, o jei nepasieki, vadinasi nelabai ir nori :D
2015-10-11 11:42:03
Taigi, 4 savaitės rezultatai:

Svoris - 89,7 (-0,5 kg, iš viso -3,3 kg)
Krūtinė - 109 cm (-1cm)
Liemuo - 88 (nepasikeitė)
Klubai - 116,5 cm (nepasikeitė)
Šlaunis - 68 cm (nepasikeitė)
Ranka - 38 (nepasikeitė)

Tikrai neįspūdinga, bet truputį palengvėjau :)

Mano klaidos:
- per mažai vandens;
- labai mažai sporto ar kito judesio.
2015-10-12 10:24:11
Visiškai nusivažiavau. Nors oficiali cheat day buvo šeštadienį, bet visai netyčia pasidariau dar vieną tokią ir sekmadienį. Jaučiuosi bjauriai, bet reikia susiimti bent šiandien. Jau dabar įsivaizduoju, kad sekančio šeštadienio rezultatai nedžiugins...
2015-10-12 10:28:56
Nenusiteik pesimistiskai :) Juk sestadienio sverimasis nera galutinis tikslas. Geriau iseik kuria diena papildomai pasivaikscioti greitu zingsniuku ir galesi uzsiskaityti kaip kardio treniruote. Pasivaiksciok taip 40-60 min ir rezultatai sestadieni bus puikus :)
2015-10-12 11:42:05
Nenusimink, visoms čia pasitaiko nuklysti... Svarbu vėl stoti į ritmą. Šeštadienis dar toli, daugiau vandenuko ir tau pavyks :-)
2015-10-13 12:14:57
Ačiū, čihita, Nora :) Tikrai - šeštadienis nėra mano galutinis tikslas, dar ilgas kelias laukia. Bet kaip taip yra - kai suklysti - atrodo, kad veltui viskas? :/ O juk kelias savaitės tiksliai laikiausi plano, negali ta viena diena juk sugriauti visko... Jau viskas gerai, pirmadienį maitnausi pagal planą, šiandien - taip pat.

Šiandien vakare eisiu su vaikais į šiaurietiško ėjimo apmokymus, tai pasportuosime :)
2015-10-14 14:36:43
Sveiki, nusprendžiau ir aš parašyti, vis tik jau dešimta diena.... Kol kas viskas klojasi neblogai,tik su sportavimu sunkiau, vistik ilgą laiką nesportavusi buvau. Bet rezultatai nuo pradžių džiugina - jau nukrito trys kilogramai ! Manau,kad taip tik pačioj pradžioj... O kaip bus toliau, bus matyt. Nuotaika kuo puikiausia, stengiuosi nenukrypti sistemingai nuo programos.Rašykit,krios vyresnės,virš 50, kaip jums sekasi?
2015-10-14 15:50:38
Vyresnes moterys dalinasi savo pasiekimais temoje Vis dar jauna :)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS