Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Kelionė svajonių kūno link
2015-08-19 22:06:18
Lina, gal elektronine cigarete padetu? pati patirties neturiu, bet viena pazistama daug rukiusi bando taip atsikratyti sio iprocio.
2015-08-19 22:09:07
Lady Di, su sportu ir man pradzioje kazkaip nesiklijavo- tai laiko nera, tai pavargusi, bet zinai reikia tiesiog pradeti. man buvo sudaryta rami tempimo pratimu programele, pasidarau ir gerai. Jei ir tau panasi programa, daryk sakykim isijungusi tv- ir ziniu ar koncerto pasiklausysi ir nepajusi,kaip jau iveikei. O del vaiksciojimo -ar nebandei siaurietisku lazdu?
2015-08-20 08:53:51
Oi kiek aš tų elektroninių išbandžius, visokiausių turbūt kokių tik yra, bet man jos nelimpa visiškai.
2015-08-20 09:48:17
Lina L,- mes su tavimi ir tavimi tikime, kad palaipsniui atsisakysi rūkymo! Žiūrėk, kokią palaikymo komandą turi, uhuuu :)

Piešinys, šiaurietiškų nebandžiau, kol kas paprastai sekasi vaikščioti.
O dėl TV žiūrėjimo sportuojant,- tai kad TV visai nežiūriu, net žinių :) Gal reik pradėt žiūrėt :)
2015-08-20 09:49:19
prisiduodu- vakar vėl nesportavau...dieną, būdama darbe programavau save- va, gryšiu, pajudėsiu. gryžau- pamiršau :( ir gėda, ir bėda...
2015-08-20 16:04:59
Sveiki,

Duosime kelis patarimus, kaip prisiversti sportuoti :)
1. Klausykite muzikos Sportuoti tikrai padeda muzika. Sporto klube galima klausytis mėgstamų melodijų per ausines, o namie patinkančiomis dainomis mėgautis ir garsiau. Specialistų teigimu, muzika stebuklingai motyvuoja. Ypač jeigu judesiai sutampa su muzikos ritmu. Iš tiesų dauguma atletų treniruojasi klausydamiesi muzikos, nes ji teigiamai veikia žmogų: padeda atsipalaiduoti, pamiršti rūpesčius ir susikaupti.
2. Pakeiskite įprastą treniruotę. Sportuojant tiek sporto klube, tiek namie įprastinės treniruotės virsta rutina. Kasdien atliekant tą pačią mankštą, ne tik tampa nuobodu, bet ir kūnas įpranta prie krūvio. Be to, jis nėra lavinamas. Todėl reikia nepamiršti retkarčiais kaitalioti pratimus. Galima įsigyti ir naujos sporto įrangos, pavyzdžiui, didžiulį kamuolį arba tamprią juostą mankštai.
3. Pasikviesti draugą Dar viena paskata sportuoti -sportas dviese. Su draugu ar drauge lankyti sporto klubą yra smagiau nei vienam. Motyvacija bėgioti arba kasdien važinėti dviračiu padidės dvigubai, jeigu pakviesite kartu sportuoti savo antrąją pusę.
4. Susilažinkite su kuo nors, kad per porą mėnesių atsikratysite kelių kilogramų. Didesnei motyvacijai lažinkitės iš pinigų. Nenorėsite pralaimėti, o noras gauti pinigų padės sportuoti atkakliau.
5. Įsigykite sieninį kalendorių ir jame žymėkite kiekvieną treniruotę. Kuo daugiau žymų matysite, tuo labiau pati save gerbsite. Praleistas treniruotes už bausmę perkelkite į kitą mėnesį.
6. Sportuokite sporto klube. Dažnai mintis, kad esi sumokėjusi abonentinį mokestį, būna pakankama motyvacija nueiti į sporto klubą. Tad gal vertėtų tokį įsigyti.
7. Išsikelkite tikslus. Pavyzdžiui: sustiprinti pilvo presą, numesti svorio, sudalyvauti maratone ir pan. Šiuos tikslus taip pat galite užsirašyti. Svarbiausia, kad sau kuo dažniau primintumėte išsikeltus tikslus.
8. Būkite organizuoti. Darbo kalendoriuje pasižymėkite treniruočių grafiką – tai padės lengviau suderinti laisvalaikį ir kasdienius darbus, be to, nepavėluosite į treniruotes.
9. Pasirinkite treniruotes, kurios Jums labiausiai patinka. Aerobika, joga, šokiai ar kovos menai – dauguma sporto klubų siūlo platų treniruočių tipų pasirinkimą, tikrai išsirinksite tai, kas Jums arčiausiai širdies.
10. Išnaudokite socialinius tinklus. Papasakokite draugams, kad pradėjote sportuoti – jie palaikys jūsų pradžią. Reguliariai kelkite nuotraukas „iki ir po“ – sulauksite komplimentų ir tai veiks kaip motyvacija. KILO forumas puikiai tinka!

Sėkmės! :)

2015-08-21 09:19:17
O, labas rytas.
Ačiū KILO.LT komandai už patarimus. stengsiuosi bent keletą punktų įtraukti ir naudoti.
Gyvenimo paradoksas- sporto sale galiu naudotis neribotai ir nemokamai, o neinu :(
Bet lauke turiu draugą, su kuriuo kartu bėgiojame, einame greitu ėjimu, važinėjamės su dviračiu,- tikrai padeda!
2015-08-23 08:23:34
ar tai suniukas? koki turi?
2015-08-24 07:38:30
Labas rytas. Piešiny, lauke draugas ne šuniukas. Tikras draugas- šeimos draugas su tokiais pat lūkesčiais- meta svorį.
Kągi, šeštadienis buvo ta diena, kai svėriausi pirmąkart po užsiregistravimo. Pasakysiu, kad jūsų rezultatais džiaugiuosi labiau nei savo.... minus 3 kg per pusantros savaitės :( o mesti turiu daaaaaug nuo kur....kai paskaitau, lieknesnės per savaitę pameta tiek pat, kiek aš su dyyydeliu antsvoriu, svyra rankos... o su maistu, kuris turi 80% esmės metant svorį,- aš susitvarkau kone idealiai. Sportą jaukinuosi. Prisijaukinsiu..... kaip nepasiduot ir keliaut toliau? Aš maksimalistė, taip? Nekantruolė? Ar čia mano pasąmonė vėl ieško spragų, kad aš mesčiau viską??? :)
2015-08-24 08:26:47
3kg per pusantros savaitės yra DAUG! Tai puikus rezultatas :)))
Pasąmonę galima ir perkalbėti ;) Nesustok, tęsk ką pradėjusi. Jei neišklysi iš kilo.lt nurodyto kelio, svoris kris. 1% kūno masės per savaitę nuo esamo svorio yra rekomenduojamas sveikas tempas organizmui. Kilogramas po kilogramo ir džiaugsiesi gera savijausta bei dailia išvaizda :)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS