Mityba / Papildai / Maisto papildai + Dieta
2015-08-11 20:55:17
Gal kas iš čia esančių naudoja maisto papildus ir tuo metu laikosi dietos? Tai norėčiau sužinoti kaip suderinti dietą su papildų vartojimu( pvz baltymai, angliavandeniai, kreatinas.)
2015-08-12 10:18:18
Mano vyras po sporto visuomet geria baltymų kokteilį, o prieš sportą L-karnitiną :)
2015-08-13 08:44:31
Aš ryte geriu flexit sąnariams, prieš sportą karnitiną, po sporto baltyminį kokteilį, o po vakarienės magnio, kalcio ir cinko piliulę :)
2015-11-18 08:51:55
Tiek prieš sportą, tiek po sporto geriu BCAA kuris tikrai sportuojant yra reikalingas. O kadangi po sporto reikia greitai pamaitinti raumenis ,,auksinė valanda" greito įsisavinimo (ISOLATE) baltyminis kokteilis po sporto yra būtinas. Ir tikrai tai nėra joks nukrypimas nuo dietos. Tai yra paprasčiausiai ,,šeštas" maitinimas kuris plakant su vandeniu turi apie 120 kcal. O jeigu pagal visą sudarytą sporto programą ,,atiduodi save" sporto salėje, kalorijų deficitas išauga nuo 700 iki 1000 kcal. Priklausomai kurią raumenų grupę tą dieną treniruoji. Jeigu tą dieną ,,dirbu" kojas, tai netgi dvigubą baltyminį kokteilį ,,įkalu". Tik pirmyn.
2015-11-18 10:20:21
aš prabėjau vartoti carnitiną. kol kas nežinau kokie rezultatai gali būti.
2015-11-20 21:11:35
L karnitina gerti yra gerai tik neužmirškite daryti pertraukos kas mėnesį arba kas dvi savaites. Kadangi jūsų organizmas pripras jį gauti iš išorės ir nustos jį gaminti pats.
Kitas dalykas naudojant L karnitiną - jų dienos dozės aprašyme yra mažos ir nuo jų jokio apčiuopiamo rezultato nepamatysite ir nepajausite. Paprastai dozėje (apie 10 ml.) būna 1 arba 2 gramai karnitino, norint kad būtų rezultatas reikia naudoti vieną dozę tik atsikėlus ryte (galima su vandeniu), o kitą, dvigubą dozę naudoti prieš treniruotę. Karnitino dienos norma neturėtu būti mažesnė nei 4 gramai. O dar geriau 6. Todėl kai pardavėjas sako kad šito buteliuko jums užteks keturiasdešimčiai dienų, pasiskaičiuokite ir greičiausiai viską padalinkite iš keturių :). Tai pakankamai brangu bet tik taip galima iš jo išpešti naudos. Priešingu atveju rezultatas bus tokspat kaip iš ryto į vandenį isilašintumėte vitamino C ir tikėtumėte kad jis padės riebalą versti energija. Sėkmės.
2016-01-21 17:46:57
Geri pamokymai ....aciu.
2016-03-27 02:00:54
BCAA, creatinas, proteinas jei degini reibaliuka thermogenikai nepamaisys
visad vartoju ir nataraliu testesteronu skatintojus ( cia aisku vyrams)
2016-10-17 15:13:58
Norejau pasiteirauti kokiu ir kada reikia papildu.norint sumazinti riebaliukus ir paryskinti ir paauginti gal patarsit.is anksto dekojuraumenukus.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS