Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Vis dar jauna
2016-03-10 10:58:43
dar neskaičiau tos knygos, bet galvoju padovanoti mamai, tai ir pati paskaitysiu. paskutiniu metu emocinis valgymas ima tapti norma. :/
2016-03-10 11:32:45
Na del KMI tai nesutinku, kad kenkia sveikatai, kaip tik priesingai. Normalus yra nuo 18,5 iki 24,9, tad virsijus sia riba kaip tik ir pasireiskia pavojus sveikatai. Tik va vaikimasis manekeniu isvaizdos tai kenkia. Bet matosi tendencijos, kad kudu, perkarusiu grozio kultas nyksta, graziomis dabar laikomos sportiskai atrodancios moterys, mada tampa sveikas gyvenimo budas, begimas, sporto klubai, taip, kad kaip tik sveikatos poziuriu yra naudingiau.
2016-03-10 20:18:14
ryt sueis savaite, kaip grizau, tad nutariau parasyti praejusios savaites apzvalga.

mityba
neitiketina, bet tiesa- grizti prie kilo mitybos buvo lengva. nekamavo jokie bado priepuoliai ir pan, kaip po kalediniu daugiadieniu. isvada, kuria padariau- jei valgai ,,kitoki,, maista-neprivalgyk, lik trupuciuka alkana, laiku sustok. Lietuvoje mazdaug taip ir gavosi, tad ir didelio virssvorio neatsirado ir i ritma grizti buvo nesunku.

sportas
vel lankau sporto kluba. atsokau zumba, padariau fitneso pratimus ir sudalyvavau grupineje move-it treniruoteje- kazkas panasaus i bootcamp. tvarka

emocijos.
reikalai cia buvo prasti. kamavo pokelioninis liudeselis, ilipau i kelias emocines duobeles. sunkiai grizau i savo darbu ritma, pilna galva minciu apie viska.
parasiau laiskus draugems, pasikalbejau, nuejau i sporto kluba.
ir ateina nuostabus atsakymai - paraso viena miela biciule- ar pastebejai, kokius tinkamus budus pasirinkai sukilus neigiamom emocijoms? paraso man kita, kad isigijo mano rekomenduotu knygu, ir ji gyvens sveikai ir mes susitariame kartu eiti i sveikos mitybos kulinarini vakara. sulaukiu skambuciu-kaip grizai, ar viskas gerai, kada vel susitiksim?
ir tuomet is tikruju suvokiu, kad emocinio valgymo gniauztai mane paleidzia- i pilna lietuvisku saldainiu vaza ne nepasiziurejau. jie laukia manosios luckyday.
dar tebeguli liudeselis ant mano sirdies, bet ji raminu ne maistu.
tai turbut pati didziausia mano pergale, kiek cia esu. labiausiai dekinga draugem, kurios mane vis dar palaiko, raso, guodzia.

siryt-65,5kg. tikrai gana. kilo komanda man patare pereiti prie lengvo rezimo, bet islaikyti ta pati kaloriju skaiciu. tuomet mityba isliks sveika ir tie vidiniai, man ramybes neduodantys riebaliukai, po truputi tirps.
tuom nuo rytojaus ir uzsiimsiu
2016-03-11 08:05:51
norisi paklausti dėl ko kankina liūdesėliai, ir kaip nuo tų liūdesėlių giniesi.
2016-03-11 13:10:09
O ką reiškia "pereiti prie lengvo režimo"?
Aš užklausiau šios savaitės pradžioje, kuo skiriasi mityba metant svorį ir jį palaikant. Atsakymas - tik kaloringumu, suprask, kcal norma.
2016-03-11 14:03:24
liudeselius pasiliksiu sau-ka galejau, padariau, ko negalejau, mokausi priimti gyvenima toks, koks jis yra
apsiginti?nezinau kaip. tai gyvenimo dalis,, visko atsitinka. siuo atveju svarbiausia buvo tai, kad nepuoliau valgyti.
zinai , hh, turbut ta pasakyma- jei protas kencia, uzimk rankas? ta ir darau.veikti turiu ka.praeis.

lengvas rezimas pagal kilo reiske ta,, kad tame paciame plane yra daugiau pasirinkimu- atsirado patiekalu pvz su makaronais , pavakariams vaisiu ir pan,kas anksciau nebuvo leidziama. bus mokomasi valgyti ir kitoki maista, bet bendras kaloriju skaicius mano atveju islieka tas pats-1500kal. taip tikimasi, kad svoris neaugs atgal ir vidiniai riebalai tirps, nors ir leciau,pagyvensim, pamatysim
as vakarienei jau itraukiau kepta namini varskes suri- turiu is Lietuvos dar atsivezus, smalsu, koks skonis.

vakar vakarop issiviriau arbatos ir to surio maza gabalyti atsipjoviau. maniskis sunerimo-brangioji, sako jis, ar tik nepradesi vel uzkandziauti?nuraminau, kad ,,galima,, bet visgi jo radaras pagavo mano nuotaikas anksciau, nei suvokiau tai pati-ar tik nezadu vel paslysti, nes esu nelinksma sia savaite ir jau ,,viskas galima,,...sirdy apsidziaugiau gavus si ,,aliarmo,, skambuti. dar tikrai, piesiny, pasakiau sau, ne laikas paleist vadzias! susiimk!
2016-03-12 08:54:24
atkeliau lucky day i siandien, tai prisiduodu.
svoris 65,2kg. apimtys nuo krutines, liemens ir klubu sumazejo po 1cm, nuo slaunu-2cm., ranka lyg ir plius 1 cm.
paskutines dienas ivedziau 6 maitinimasi-vakare puodelis arbatos(vaisine ar is uogienes!) ir dar 2x2cm balto surio gabaleli- svoris krenta toliau. taigi, net tas mano noretas rezervas formuojasi.
labai patinka zumba, sokius kaskart kiek pakeicia, tai visi raumenys atidirba kaip reikiant. rytoj sverimasis su ismaniosiomis svarstyklemis, idomu, ka jos parodys.

Gercienes knyga dar skaitau, dar jos nebaigiau. skaitau su piestuku, man svarbias mintis pasibraukiu.Kol kas tegaliu pasakyti, kad vien jos metodo laikytis buciau nepajegus, ne man, nes reikia isiklausyti i save ir paciam mastyti ka valgyti- o tai man ir yra sunkiausia. Kilo programa lieka man labiausiai tikusia iki siol-valgau ka jie liepia ir galvos nesuku.. Gercienes mintys man svarbios dabar, kai mokausi pereiti i svorio islaikyma ir neikliuti i emocinio valgymo pinkles. Kai perskaitysiu visa knyga, surasysiu svarbias mintis.

man galioja mano pacios atrastas isradimas-gal pades ir jums. kadangi visada norejau pasiekti ir to ir kito, ieskojau tos srities profesionalu-paciam organizuoti savo tobulejima yra beviltiskai titaniskas darbas, man beveik visada pasibaigdaves nesekme. Va- svori metu su kilo pagalba, sportuoju su klubo pagalba, ziniu siekiu kursuose-visur viska organizuoja kiti, man tik sekti tereikia- issilaisvina daug laisvos energijos, o valios tereikia minimaliai.Kainuoja daugiau, nei bandyti su tuo susidoroti savarankiskai, bet efektyvumas nepalyginamai didesnis. Gal tai pades ir jums?
2016-03-12 13:22:22
zinau,kad dauguma is jusu uzisemusios ivairiais darbais ir reikalais ir nesedite prie kompiuterio.
as ,,dirbu,, toliau. perskaiciau Gercienes knyga,,Liekneju paskutini karta,, ir turiu pasakyti, kad ji LABAI GERA. Daug jos patarimu as jau buvau igyvendinusi nesamoningai, intutyviai, ir tai tikrai veikia. Visos knygos perrasyti neimanoma, bet dalinuosi tuo, kas man padejo ir tikrai veikia.Rasau mazdaug citatas.

jeigu norite pasiekti norima svori ir toki ji islaikyti visa gyvenima, turite pakeisti savo mastyma

dietos nieko nemoko.baigus laikytis dietos dazniausiai griztama prie senu mitybos iprociu

liekneti pradedama galvoje

mes daznai pervertiname tai, ka galime pasiekti per menesi, ir neivertiname to, ka galime pasiekti per metus

isigykite sasiuvini, rasykite dienorasti

valgyti tik isalkus ir sustoti vos pajutus sotuma

nuoboduliui iveikti tinka veikla, kuri uzima rankas

tik atleidus sau uz klaidas ir nesekmes, sekmingai eisite pirmyn naujuoju lieknejimo keliu

tik daug kartu kartojamas naujasis elgesio modelis taps visiska naturalia jusu esybes dalimi

jeigu norite pagaliau suliekneti, su gyvenimu turint antsvorio susiekite kuo daugiau skausmo, o su veiksmu ir galimybe buti lieknai-kuo daugiau malonumo

aktyvi fizine veikla padeda kovoti su stresu, didina saviverte

laikinumo jausmas rodo, kad veikla nekelia teigiamu emociju

mityba veikia musu nuotaika

puse porcijos turi sudaryti darzoves

iprotis susiformuoja veiksma kartojant daug kartu

neigiama emocija niekur nedingsta, ja butina isjausti....emocinis valgymas labai daznai ir pasireiskia, kai norime pabegti nuo uzpludusiu jausmu, leiskite tai isjausti...uzrasykite dienorastyje...rasant suleteja minciu srautas, taip lengviau ieskoti konkrecios situacijos sprendimo

kol vienintele iseitimi matote maista, blokuojate savo kurybiskuma ir nauju ideju srauta

ko galeciau is sios situacijos pasimokyti?

valgydamos kompensuojame laiko sau trukuma...suraskit laiko sau

visi jusu atsispyrimo emociniam valgymui atvejai kaupiasi, kuo daugiau kartu tai pavyksta padaryti, tuo stipresne smegenyse tampa uz nauja iproti atsakinga nervine grandine

reguliari fizine veikla padeda iveikti emocini valgyma

kai motyvacija stipri, valios beveik nebereikia

ATKREIPKITE DEMESI I VIZUALIZACIJA! TOP PATARIMAS, PADEJES MAN ABSOLIUCIAI VISOSE GYVENIMO SRITYSE!

sportininkas pirmiausia cempionu tampa savo galvoje, tuomet jo tikejima atspindi jo veiksmai.

visada yra daug lengviau igyvendinti tai, ka daug kartu esi surepetaves mintyse

vaizduote visuomet nugali valia...svarbu savo vaizduoteje matyti save tokia, kokia norite buti realiame gyvenime

norima tiksla pasieksite tik kasdien praktikuodamasi

musu pasamone neskiria ar mintyse kuriami vaizdiniai yra tikrove, ar mes tik isivaizduojame, kuo daugiau mintyse prasuksime filma pagal norimo elgesio scenariju, tuo lengviau bus tai igyvendinti

svoris auga ne nuo to,ka valgome kartais, o nuo to, ka valgome kiekviena diena

daugelis niekaip nepasiekia norimo svorio, nes ju elgesi veikia neigiami isitikinimai...taip gali buti del vidinio jusu konflikto, gal jusu norai ir tikslai priestarauja tam,kuo jus tikite?

sveikimas prasideda pripazinus liga

kuo stipresni bus pozityvus jausmai sau, tuo sekmingiau seksis liekneti

nustokite lyginti save su kitomis, zinokite, esate vienintele ir nepakartojama

visada daugiau gauname to, i ka sutelakiame demesi

zymekite net pacius maziausius pasiekimus, nes jie padarys stebukla-nuteiks jus ir toliau sportuoti bei sekmingai liekneti


grazaus visiems savaitgalio
ar jau zydi zibutes?...kaip ju noreciau, bet dabar pasiziuriu tik i nuotraukeles...pasidziaukite prasidedanciu pavasariu!





2016-03-12 21:37:28
Ačiū, Piešini, labai gražios citatos, kai kurias mintis jau taikau, kitas tikrai pasirinksiu. Ypač apie tai, kad skausmas su lašiniais, o džiaugsmas be jų. Pasirodo turi kalti ir kalti sau į galvą. Manydavau, kad tik valia padeda, bet yra ir kitų būdų.
Pas mane žibutės dar nežydi, tik snieguolės.
Šiandienos saulutė tokia ryški, jaučiu mano eglutėms konikoms bus pakenkusi, ryt nuo ryto gelbėsiu ir ieškosiu knygos.
2016-03-13 12:46:24
aciu Naktaki, o kaip paciai sekasi? Viena valia remtis negali, tai jau daug ekspertu tai sako, tenka ieskoti budu kaip ta valia paremti...

o as grizau is sporto klubo ir rasau skaiciukus, siandien buvo matavimas.
svoris nuo ,,lubu,, nes svertasi po lucky day po geru pusryciu ir su sportine apranga, bet neissisukineju, savrbiausia man siuo atveju-procentai.

taigi, pokyciai po 5 savaiciu sveikos mitybos, sporto su isiterpusia 1 savaite atostogu(ribotai nesveika mityba ir daug vaiksciojimo)

svoris 69,2kg-68,5kg
kmi 23,9-23,7
riebalu procentas 28,8%-27,3%
raumenu procentas 31,5%-32,3%
visceraliniai riebalai 6-5

isvada- sportuoti reikia! dziaugiuosi pokyciais- riebalu maziau, raumenu daugiau ir , svarbiausia, vidiniai riebalai tirpsta. to ir siekiu.
issiaiskinau sporto norma mano atveju- 3 valandos per savaite, t.y. 3 treniruotes po valanda.
tai ir bandysiu islaikyti, laiko tam privalau rasti.

tikiuosi baigiantis savaitgaliui ir jusu pasakojimus rasti
sekmes visiems!
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS