Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Vis dar jauna
2016-02-17 08:30:24
Galėčiau į tokias foto žiūrėti ir žiūrėti... Be jokių emocijų :))) Neskanesnį patiekalą vargiai sugalvočiau. Pamenu, pagal studentų mainus viešint Vokietijoje teko su dar viena lietuvaite svečiuotis vieno profesoriaus šeimoje. Pas juos, kaip supratau, mėgstami panašūs patiekalai - tarkuotų bulvių virti kukuliai ir pan. Stengėsi, privirė, o aš žiūriu į gausų stalą ir galvoju, o ką dabar reiks valgyti? Taip bemintijant dar šeimininkas ir sako, tai gal kada prie progos cepelinų išvirtumėt, čia prieš pora metų lietuvaitės virė :)))
2016-02-17 10:50:07
Ar jau pripratai prie naujo meniu? Ar laikaisi tiksliai nurodyto dietologes mitybos plano ar kazka keitei?
2016-02-17 13:46:41
i nuotraukas galiu ramiai ziureti, bet cepelinu pasiilgus, ypac su varske. cia ju nesu nei karto darius, nes bulves labai sviezios, kai karta su mama bandem, nesigavo,tuomet kugeli iskepem ir daugiau nebandem.. Toks maistas man yra nostalgija ir budama Lietuvoje einu tik i lietuvisko maisto restoranus ir valgau tik ,,folklora,,...Kadangi dazniau kaip karta per metus to nenutinka, tai man tai -sventiniai patiekalai.


naujasisi meniu man neskanus, tad valios kibira naudoju su kaupu. uzsikodavau kaip sakant, kad tai- laikina. kadangi dienomis nebunu namie, tai ir neturiu skanumynu.vaisiu ir pan pasiemus. luckyday laukiu. praejusia savaite buvo 2d pagal sena plana ir 4 d pagal nauja, tai sekmadieni keliausi su gaidziais kad pavalgyt...
sia savaite trecia diena, ir sekmadienio vel laukiu. taigi, tokia mityba man kaip ,,ligonineje,, tikiuosi, kad pades nukrapstyti paskutini kg.
saves i kampa nevarau, po geros savaites manes laukia lietuviskos daugiadienes, grizus matysiu, kokie rezultatai ir ko imtis. neturiu supratimo, kiek reikia ideti darbo,kad pakeisti vidiniu riebalu kieki i mazesni. truputi laukiu Noros isvadu ir savo antrojo matavimo.

2016-02-17 14:19:41
Papasakok ka valgai tokio neskanaus? O priespieciams vaisiu nera?
2016-02-17 19:23:38
visi vaisiai ir uogos isbraukti.rytais koses-ryziu, grikiu, avizu. be nieko. kadangi rytais ir taip laiko neturiu, tai pasilikau tik avizas-ju kieki kiek sumazinau ir uzsigeriu trupuciu pieno, nes nepralenda man niekaip. ankstesnis bananas ar uogos isbraukta
vietoj priespieciu vaisiu- 30g riesutu- susivalgo su kavos puoduku, kaip tik pertraukele.
o toliau -vistiena, kalakutiena, jautiena, lasisa ir tunas su darzovemis. pavakariams arba tunas arba virtas kiausinis. viena karta varske.
viskas.
pasirinkimai tokie neaiskus, kad niekaip nesuvedu galu. pvz pavakariams tik vienintele galimybe- baltymu omletas. priespieciai neaiskus, tu paciu riesutu pasirinkimuose nera. tad pasiklydus kaip reikiant, principu dar nepagaunu, nes nematau man irasytu patiekalu pasirinkimuose tad jei issitrini, nebegali grizti i pirmini varianta
bet esme-paukstiena, kiausiniai,tunas darzoves ir varske kazkiek tai. labai mazai patiekalu.galvoju rasyti dietologei kai grisiu, viena savaite iki keliones kaip nors issisuksiu. kad svoris labai kristu nesijaucia, matysim ka sekmadienis parodys.
2016-02-17 20:41:46
Turėjau jaunutę bendradarbę, kuri dalyvaudavo fitneso varžybose. Ji labai panašiai prieš varžybas maitindavosi, tiesa, pusryčių nematydavau. Ne varžybų metu valgydavo kaip ir visi, būdavo linksma, gyvybinga, papilnėdavo. Su sportine dieta ir fiziniu krūviu būdavo liūdna, bedvasė, net anemiška. Bet kokie rezultatai! per mėnesį jau puiku, o ilgiau tiesiog idealu. Klausdavau, ar gali valgyti 3 val virtą krūtinėlę be nieko? O ką, sako, pripranti, siekiu savo tikslo.
Linkiu Piešiny pasiekti kuo gražiausio rezultato, tikiu, kad toks greitai ir bus. Ir truputį sau gnybiu į šoną, kad turėčiau tiek kantrybės.
2016-02-17 21:56:58
Hmmm kazkoks keistas planas... o tai kcal kiekis isliko toks pat 1500? Kruopas, ypac tinka grikimas, uzsipilk is vakaro karstu vandeniu, ryte uzteks tik uzvirinti. Ta pati darau as su miezinemis ar kvietinemis, na tik jas dar paverdu kokias 5-8 min. Perlines verdu sekmadienio vakare, pirmadienio rytui :)
Kieno sakaita padidinta baltymu kiekis? angliavandeniu ar riebalu?
2016-02-18 07:43:38
labas rytas. iskart pasakau, kad parasiau laiska dietologem, kad grazintu senaji plana. nors esu pakankamai uzsispyrus ir buvau nusiteikus naujojo plano laikytis, o ir laikiausi, tebesu nuomones, kad sveikata- svarbiausia. man pasireiske baltymu intoksikacija ir man tai buvo zenklas stop. sportuoju per mazai,kad tuos papildomus baltymus sunaudoti. griztu prie sveikos subalansuotos mitybos.
2016-02-18 09:37:09
Teisingai padarei, kankintis neverta, o ir vidiniai riebalai per kelias dienas neistirps. As manau, kad jie tirpsta leciausiai ir tiketis greitu rezultatu neverta. Normali subalansuota mityba plius sportas tikrai pades juos po truputi mazinti. Nera reikalo laikytis dietu, reikia gyventi sveikai :)
2016-02-18 13:06:17
kas yra vidiniai riebalai? įdomu, ar galima kur pasisvert tokiom svarstyklėm, kurios rodo medžiagų balansą, jei jų neturi. ar jos labai bragios/užima daug vietos/sunku įsigyti?

taip pat klausimas: kaip manot, ar blokuotų kažkaip kilo.lt administratoriai, jei pasidaryčiau temą ne tiek valgymo, kiek emocinio balanso tema ir ten rašyčiau savo tikslus ir pasiekimus?

maistą man kažkaip kontroliuoti labai lengva, o va emocinės pusiausvyros - ne. šiandien perskaičiau įkvepiantį straipsnį apie skundimąsi, kaip tai kenkia. ir ten buvo iššūkis - 21 dieną nesiskųsti. ir kažkaip tiesiog nesiskųsti, be jokios sistemos - sunku :D kaip manau man ir sistemingai maitintis būtų ne taip lengva ir smagu, kaip su kilo.lt. tai va, norisi sau padėt, bet galvoju, ar čia nenusiofftopikinsiu tai darydama kilo.lt.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS