Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Antra pradžia
2015-08-19 10:13:08
Saunuole Lina :) Is tikruju visi pavydi kai pradeda tau sektis ar grazeja kuno linijos, toks jau lietuviu bruozas. :)
2015-08-19 13:40:45
Ačiū ačiū labai už už patarimus ir padrąsinimus, manau, kad veikia :) Iš tikrųjų žinau, kad ne viskas pas mane gyvenime gerai, bet tikrai nėra taip blogai, kad dėl to pulčiau į depresiją (tą tikrą depresiją, o ne šiaip ,,padepresavimą") ir žinau, kad nėra priežasčių emociniam valgymui... Blogiausia tas, kad su valgymu man labai daug malonių asocijacijų (be to, kad tai malonumas, poilsis ir atsipalaidavimas dar ir pramoga, buvimas su kitais žmonėmis, galbūt netgi galėjimas kažką nusipirkti ir suvalgyti (tarkim kavinėje ar kokį brangesnį ir prabangesnį patiekalą)). Taigi reikia kurti naujas asocijacijas - kad sportas yra malonumas, kad rūpinimasis savimi yra gerai ir pagirtina, kad sveikas maistas ir nepersivalgymas suteikia net didesnį lengvumo ir malonumo jausmą. Visą laiką bandau tai daryti, tarkim dabar mokausi valgyti be televizoriaus ar kokių kitų blaškytojų, t.y. kai valgau tik valgau ir daugiau nieko nedarau. Tikiuosi, kad po truputį, žiūrint televizorių nekils mintis, kad dabar reikia valgyti, kitaip net neįdomu bus, ar atvirkščiai - be televizoriaus neskanu. Turiu labai daug negerų įpročių, o gerų labai mažai. Kol vyras komandiruotėse, turiu prabangą sau dėliotis sąlygas ir eksperimentuoti. Bet motyvacijos visgi stinga... Tai labai tikiuosi, kad galbūt iš kitos pusės man pavyks pasiekti rezultatų, t.y. ne valgyti mažiau, tam, kad sulieknėčiau, o tiesiog mokytis valgyti kitaip, į maistą žiūrėti kitaip ir lieknėjimas tada galbūt ateis savaime. Niekur labai neskubu, jau beveik susitaikiau su tuo, kad 55 kg iki sausio nepasieksiu, bet reikia turbūt naują tikslą išsikelti kokį nors.
Ir dar ką norėjau pasakyti, gal ne man vienai bus naudinga, gal kas nors irgi dar kankinasi, kaip aš - galbūt nereikia pulti iškart daryti viską (valgyti kardinaliai kitaip, gerti 3 l vandens, sportuoti), galbūt užtektų savaitę pasimokyti gerti vandens daug kasdien, nekeičiant kitų įpročių, tada savaitę sau nustatyti tikslą, kad neprisivalgysi vakarais, kitą savaitę, kad atsisakysi visai saldumynų, dar vėliau, kad bent du kartus per savaitę sportuosi. Tieisog labai po truputį keisti įpročius, kad nebūtų to tokio stipraus pasipriešinimo iš vidaus ir netgi iš aplinkos ir su laiku prieiti tai, ką kilo siūlo. Po įvairių apsvarstymų, prieinu išvados, kad gal man pavyktų taip po truputį pasiekti savo tikslą, todėl susidariau savo planą dabar 7-ioms savaitėms, pradedant nuo to, kad stengiuosi vakare nepersivalgyti. Grįžus namo man būna sunkiausios pirmos kokios dvi valandos, todėl tuo metu pavalgysiu normaliai, t.y. iki kokių 300 kcal kuo mažiau angliavandenių (tam, kad numarimčiau tą bjaurų kirminą ir save šiek tiek apraminčiau, kad nebadauju) ir vakarienei bandysiu kilo kokteilį. Ir sportuosiu jeigu norėsiu (o būna, kad tikrai norisi pašokti). Pažiūrėsiu kaip su tuo seksis, beveik neribojant savęs dienos metu (tik saldumynai ir kiti nesveiki maistai tabu). Tikiu, kad tada gal tokio streso nebus ir tas tikslas sveikai gyventi, sportuoti bus išskirstytas į mažesnius tikslus, kuriuos tikrai lengviau įgyvendinti negu vieną didelį :)
Vėl prirašiau daug...
Ką norėjau pasakyti, kad šiek tiek išklysiu dabar iš kelio, nesilaikysiu griežtai kilo režimo, o tikslas mano ne pasiekti 55 kg, o maitintis taip, kaip rekomenduoja kilo.lt bei sportuoti bent 3 kartus per savaitę ir tai daryti su malonumu :) O fiziniai pokyčiai su tuo savaime turėtų ateiti :)
2015-08-19 18:23:01
Julija kaip gerai kad viska aprasei. Pati matai, atsirado zmoniu tavo pasakojime atpazistanciu save ar savo jausmus. Tavo metu as keiciau profesija, o seimos dar neturejau. Ka dar galetum padaryti, pagalvoti, kokia veikla ar tavo talentai galetu tau padeti pasijusti ivertintai. Gal del to mes pradejom nuo klausimo apie darba- jei jame neatsiskleidzia tavo gabumai, dirbi daug ir galbut ne visai tai kas patinka, nesijausi gerai. O gal turi koki hobi? O gal noretum kurti kazka savo? Kai busi laiminga savo veikloje, negalvosi tiek apie valgi.
Dabar viska surasei ir yra daug lengviau suprasti, ko tau reikia ir ko reikia imtis. Esi tikra saunuole, daugiau pasitikejimo savim! Proto tau tikrai uztenka, tik drasos daugiau! Nebijok darbe suklysti, darbo be klaidu nebuna, is ju mokomes. Kai igysi daugiau patirties, igysi ir daugiau drasos. Geras tavo zingsniu planas, padesim tau.
2015-08-20 11:52:47
Ačiū Jums, Piešinį, labai :) Labai smagu, kad kažkas sureagavo į mano pamąstymus ir pasvarstymus, nes su savimi kai šnekuosi, tai viskas šiek tiek kitaip atrodo, negu kitiems iš šono. Nežinau ar vieta čia man, jeigu aš visai kardinaliai kitaip žiūriu į visą šią programą. Dabar juk gyvensiu ne pagal kilo rekomendacijas, o su tikslu gyventi taip, kaip kilo rekomenduoja. Realiai iš šio puslapio dabar bus naudos galbūt tiek, kad yra tikrai gerų receptų pasirinkimas ir nepaprastai palaikanti bendruomenė :) Narystė mano iki lapkričio, tai dar pasivaidensiu čia retkarčiais, bandysiu aprašyti, kaip sekasi man mažais žingsneliais eiti į priekį :) Visgi gal ne visi čia yra tik svorio metimui, galbūt yra žmonių, kurių tikslas grynai yra tiesiog gyventi sveikiau ir keisti įpročius :)
2015-08-20 21:45:55
mano tikslas gyventi sveikiau ir keisti iprocius. matai, man isvaizda nelabai rupi, galima sakyti isvis nerupi, apimtis matuoju nes kilo taip liepia, bet tiesa sakant man tai isties nera svarbu. man rupi tik sveikata, sveikas svoris yra to dalis.esant cia ir maitinatis sveikiau jauciuosi jau dabar nepalyginamai geriau, turiu daugiau energijos ir esu linksmesne. as turiu daug pareigu, Julija, nuo manes priklauso daug zmoniu, as tiesiog turiu buti sveika, ir man reikia daug energijos, kad padaryciau visus savo darbus. As manau, kad kilo yra ne vien tik mityba ir sportas, nors butent tai labiausiai akcentuojama. tai ir gyvenimo budo keitimas . bendruomene cia idomi ir ivairi tu teisi del palaikymo, tai labai smagu. bet kartu idomu stebeti, kokie mes visi skirtingi! visi turim savo gyvenimus ir savo istorijas, savo nuomone ir poziuri, ir tai kad yra grupe zmoniu, kurie tuo dalinasi- tai pati stipriausia kilo puse, ar tu taip nemanai? Rasyk kaip tau sekasi! ir ne retkarciais, bet daznai!
2015-08-24 10:52:46
Laba diena.
Per praeitą savaitę labai kardinaliai keitėsi mano požiūris, gyvenimas ir tikslai. Kaip jau minėjau, bandysiu mažesniais žingsneliais keisti savo gyvenimo būdą. Taip pat pradėjau skaityti ,,lieknėju paskutinį kartą" ir tikrai labai neblogai ,,išplauna" smegenis - ten išdėstytas gana įdomus požiūris į lieknėjimą ir apskritai santykį su savimi ir maistu. Jis iš dalies (didelės dalies) sutampa su mano požiūriu ir mano norais, todėl bandysiu vadovautis tos knygos programa. Trap knygo sir kilo yra skirtumas labai didelis skirtumas - siūlomi gana radikaliai skirtingi būdai lieknėti ir gyventi sveikiau. Labai gaila, bet turbūt teks man atsisveikinti su visais, brangieji... Nežinau kiek galima čia forume aprašinėti kitus, ne kilo siūlomus būdus, nes beveik viskas labai skiriasi. Čia yra siūloma valgyti griežtai pagal valandas, kalorijas ir pan, o ten požiūris laisvesnis, daugiau psichologinio darbo su savimi, savo mintimis ir požiūriu į maistą, kad ne tik pasiektum reikiamą svorį, bet ir iš esmės pakeistum požiūrį į valgymą. Tikiu, kad kilo ne vienam padeda pasiekti užsibrėžtų tikslų, bet mano pačios patirtis parodė, kad aš jau nebemoku valgyti, nebesuprantu, kas yra tiesiog mėgavimasis gyvenimu ir maistu negraužiant savęs, nejaučiant kaltės, pastoviai neribojant ir po to negrįžtant vėl prie senų ,,blogų" įpročių. Matyt kaip tik ,,pribrendau" pokyčiams ir būtent tokiems, kokius siūlo knygos autorė. Labai tikiu, kad daugeliui čia tikrai pavyks pasiekti ko jie nori, numesti svorio, sutvirtėti ar visiškai pakeisti valgymo įpročius, bet man ko gero teks ieškoti kitų būdų, nes visų pirma į kilo žiūrėjau tik kaip į priemonę greitai atsikratyti svorio, o tai nepasiteisino. Tada bandžiau į tai pažvelgti, kaip į galimybę keisti gyvenimo būdą ir supratau, kad su kilo siūloma programa man asmeniškai (ir čia tik man asmeniškai) to padaryti nepavyks, nes vistiek yra propaguojamas beveik maisto kultas - tu pastoviai esi priverstas galvoti apie maistą - kada, ką, kiek ir pan. Aš noriu išmokti negalvoti apie jį, tiesiog valgyti tada, kada organizmui TIKRAI reikia valgyti ir nesijausti kaltai jei ne per LD suvalgiau šokoladą.
Taigi - labai džiugu buvo su visais susipažinti, paskaityti apie Jūsų pasiekimus, pasidalinti savo džiaugsmais ir vargais, bet čia mūsų keliai ir išsiskiria. Turiu narystę iki lapkričio, užeisiu čia receptų ir galbūt paskaitinėti apie Jūsų pasiekimus, bet kažin ar galima bus man čia forume rašyti apie kažkieno kito siūlomą programą :)
Ačiū labai labai už visus gražius žodžius, padrąsinimus ir palaikymą - be jų tikrai nebūčiau visiškai nieko pasiekusi ir nebūčiau ten, kur dabar esu. Linkiu visiems sėkmės ir laikau už visus špygas :) Kaip sakiau - būtinai ateisiu paskaityti, kaip Jums sekasi :)
2015-08-24 11:22:52
Julija, man atrodo tau reiktu derinti siuos abu dalykus. Pirma, tos knygos irgi veikia ne visa laika, o tik tol kol tu jas skaitai. Po to po truputi griztama prie iprastos mitybos. Knygu privalumai tai, kad pasikeicia bent jau tam kartui poziuris i maista, minusas tas, kad tu neturi po ranka tu receptu, o tai veda prie improvizacijos ir nuklydimu. As manau derinti reiktu abu siuos dalykus, knyga ir kilo.lt. Is knygos pakeistum poziuri i maista, o is kilo.lt igautum valgymo iprocius ir valgymo rutina. Bet abu dalykus reikia derinti prie savo iprociu ir gyvenimo budo. Na bet cia tik mano nuomone :) P.S. Kad ir kaip bebutu gaila, bet suvalgytas sokolado gabaliukas sustabdo svorio kritima :(
2015-08-24 12:49:04
Nora, aš prieš kilo išvis neturiu nieko prieš, manau, kad tai puikus dalykas gali būti daugeliui, bet man atėjo toks laikotarpis, kai jau tiesiog bloga nuo visų pastangų ir klydimų, kada maistas jau siaubą kelia, kada nebejaučiu ko man iš tikrųjų reikia, ko ne. Tarkim pirma užduotis knygoje yra bent savaitę (galima ir dvi) valgyti tada, kai tikrai jautiesi alkanas ir valgant visad savęs klausti ,,ar aš dar alkana". Ugdai įprotį valgyti tada, kai organizmui to tikrai reikia. Tarkim kilo man nepatiko tas, kad porcijos kai kurios milžiniškos. Kas iš to? Na taip, valgai tą didžiulę nekaloringą porciją, prisikemši, jei per daug - kemši per prievartą, o po valandos vėl valgyt nori (bent jau man taip buvo). Ką tai ugdo? Ko tai moko? Kur ateityje normaliai gyvenant pritaikysi tai? Nuėjęs į kavinę ar pasėdėti su draugais neišsitrauksi gi savo puodo daržovių - turėsi derintis prie situacijos. Gal kelis kartus ir išsitrauksi tą daržovių puodą, nes yra motyvacija, yra stimulas, kilogramai krenta, bet gyvenimas ilgas, daug metų priešaky ir bus kartų, kai nenorėsi daržovių, norėsi suvalgyti tą, ką kiti valgo. Ir greičiausiai suvalgęs kažką ne į temą po to graušiesi visą vakarą ar dar kitą dieną. Ir tada vėl klausimas - kas iš to? Negi tikrai mes gyvename tam, kad nuolat jaustumėme kaltę ir pyktį ant savęs? Mano tikslas yra mėgautis maistu po truputį tada, kai tikrai to noriu, t.y. kada organizmas tikrai reikalauja maisto, nes jam jo trūksta. Nenoriu čia dabar niekam nieko aiškinti ir įrodinėti, nes pati tik pirmame žingsnyje esu. Bet tos knygos ir kilo nurodymai šiuo metu yra nesuderinami ir, kad ir kiek save įtikinėčiau žinau, kad pasibaigus kilo.lt narystei ir net numetus svorį reikiamą, aš vistiek grįšiu prie savo ankstesnių įpročių, nes maistas nėra tik maistas, tai jau tampa per didele gyvenimo dalim, kada tu valandas skaičiuoji, kalorijas skaičiuoji, gramus skaičiuoji, kiekvieną nuklydimą skaičiuoji. Tai ne man. Aš turiu galimybę pabandyti kažką pakeisti ir bandysiu. Dar kartą kartoju - kilo.lt tikrai geras dalykas daugeliui, bent jau tikrai geriau nei bandyti save alinti tom kardinaliom dietom, bet aš esu įsitikinusi, kad ir kokia gera programa bus sudaryta man, kad ir kokie receptai pasiūlyti, aš turiu visų pirma susigyventi su savimi ir keisti požiūrį į maistą, o ne tiesiog susidėlioti reikiamus patiekalus reikiamu paros metu. Pradžioje dar galvojau, kad bandysiu derinti kilo ir kitą programą, bet nemanau, kad iš to nauda būtų, nes reikia kažkam vienam atsiduoti. O dėl to, kad kol bus knyga tol laikysiuos - mane tuo ir patraukė, kad joje ugdomi įpročiai ateičiai, keičiamas mąstymas, o ne tik valgymo įpročiai. Manau, kad daugeliui nuo to ir reikėtų visgi pradėti... Dar nepriėjau prie to, bet mačiau, kad yra skyrius ir apie emocinį valgymą - labai laukiu :)
2015-08-24 13:12:14
Zinai Julija, man patinka tavo mintys. Mitybos teoriju yra daug ir kaip numesti svori teoriju yra irgi daug. Dar niekas neatrado vienos visiems tinkancios teorijos. Kas yra sveika mityba manau skirtingu tautu atstovai susikautu iki kraujo ir vienos isvados neprieitu. I Cihitos puslapi parasiau tipini vietini tautos(kur dabar gyvenu) valgiarasti- kaip zmones nuo to nestoreja, nezinau- vien sumustiniai ir suriai. Daug sportuoja, tas tiesa. Kai as pirmakart meciau savo 22kg pas vietines diëtistes, man meniu buvo, jei gerai pamenu ar tik ne 3 sumustiniai su ,,didesne,, vakariene. Ir svoris krito. Taip kad cia vienos tiesos nera. Tik pats zmogus ieskodamas , klupdamas ir keldamasis atranda tai, kas butent JAM yra geriausia. Julija, man atrodo kad tu atrasi savo metoda, kaip tau gyventi, kaip tau maitintis ir man is tikruju idomu, kaip tau seksis.Gal tavy matau save jauna? Parasyk kartas nuo karto.O teisintis tau nei pries nieka nereikia-tavo gyvenimas, tavo kunas ir tau spresti
2015-08-24 13:38:32
Tu teisi Julija, kiekvienas esame skirtingas ir kiekvienas skirtingai atrandame ko mums reikia. Linkiu, kad si knyga tau labai padetu :)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS