Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Antra pradžia
2015-08-04 10:34:22
Bet ta pasirinkote pacios ar jau buvo parinkta dietologes? Man pasirode keista, kad vakare yra vaisiai ir as ka tik paklausiau dietologes. Gavau atsakyma, kad nors pasirinkime vakarienes yra ir vaisiu, ir varskes su medumi reikia rinktis tik liesa mesa su darzovemis, varske, tuna ir pan. Keitaliojant savo meniu, nors ir leidzia pasirinkti, reikia vadovautis pagrindiniais principais ka galima vakare valgyti.
2015-08-04 10:37:49
Merginos, kaip rase Piesinys, as irgi retkarciais savo maista valgau atskiromis dalimis, na pvz. i jogurta supjaustytas bananas, as suvalgau banana, o tik po to jogurta ir pan. Ar jus taip darot? :)
2015-08-04 10:54:25
Viena dietologė sako, kad galima vakare kokteilius su vaisiai ir pati man buvo įdėjusi į meniu, kita - kad negalima. ;D
2015-08-04 11:13:59
Man kokteilis varškė-bananas-obuolių sultys-sėlenos vienas mėgstamiausių kilo.lt receptų. Skonis labai priklauso nuo varškės. Pabandykit dėti grūdėtąją arba kito gamintojo liesą. Sėlenų dedu mažiau nei recepte, o kartais darau be jų. Banano kartais taip pat dedu mažiau (skoniui pakanka).
2015-08-04 13:30:26
As tu kokteiliu pati nesirinkau, juos man irase dietologe, kai parasiau , kad man nelabai norisi tu gatavu baltyminiu kokteliu, tai ir pasiule paciai susiplakti. Man dabar atseit pakoregavo plana, bet as i ji ziuriu ir galvoju kad irgi bus man neilgam. Po Lucky day dar is ryto nealkana(keliuosi 6val) o jau pusryciai is 3 kiausiniu, visai kazko lengvesnio noreciau. 2 dienas is eiles paprika/brokoliai.agurkas. sekancia diena omletas is vel 3 kiausiniu, na, nezinau, Ir tie kokteliai su vaisiais vakare. Jauciu tas bananas ar braskes keicia skonio prieda standartiniuose kokteliuose...Atskiras dienos planas gal butu ir geras, bet 6 dienu salia man jauciasi neisbalansuotas ir labai vienodas. Reikes paciai geriau pasinagrineti, bet jei keisciau ta kokteili, jauciu reiktu keisti i varske.jogurta vakarais.
2015-08-04 13:39:51
Vakare geriau be vaisiu varske ar jogurtas tiktu. As tai labai daznai koreguoju plana, derinuosi prie to ko man norisi ir prie patogumo nusipirkti ar pasigaminti. Nesinori ir kasdien valgyti vakarienei tuna, ar pavakariams salotas. Renkuosi pagal principa: pusryciai (koses, kiausiniai, varske ar jogurtas su vaisiai, avokado, lasisos sumustinukai su ryziu trapuciais ir pan.), priespieciams (visi vaisiai ar vaisiu kokteiliai), pietums (mesa arba zuvis su darzovemis), pavakariai (salotos, varske, lasisa, sriubos), vakarienei (varske, tunas, vistiena)
2015-08-04 13:45:53
Aciu uz atsakyma, planuoju taip ir daryti.nes ka tik savo ,,pakoreguotame,, mitybos plane radau ir daugiau neatitikimu- ne tik 3 kokteiliai vakare su vaisiais ar uogom bet ir tas santykis neatitinka- per daug angliavandeniu ir beveik nera riebalu net 3 dienu plane. Aisku, ilgiau cia pabuvusiom tampam kritiskom bet taip ir turi buti, ar ne?
As dar ir nauja knyga uzsirezervavau apie mityba(Ilkos Adams) tikiuos is cia isejus galesiu pasinaudoti.Jei keisti gyvenimo(mitybos) buda tai keisti visiems laikams!
2015-08-04 13:56:33
Man tai labai sunku laikytis griezto mitybos plano, kartais nesinori butent to produkto, o kartais neturiu nusipirkusi, bet keiciu pagal toki principa kaip aprasiau. As ir planuoju isigyti ta knyga, nors ir cia labai patogu susirasti receptus ir idejas valgymams :)
2015-08-04 19:49:33
Zinoma,kad sunku. Tokia musu zmoniu prigimtis- priesintis bet kokiems apribojimams.Ir tai gali buti viena is priezasciu, kodel kartais tos dietos neveikia. Tam kas isras metoda visiems tinkanti ir.t.t. Nobelio premija ir daugiau garantuota. Visi mes ieskom TO metodo. Teko skaityti labai geras Amber Albarda knygas, tik kaip visada, reikia paciam viska susidelioti, o kilo.lt pliusas kad jie uz tave tai padaro. Mane skatinantis motyvas labai paprastas- BAIME susirgti. Isvaizda man nerupi, esu vidutinio amziaus, tai ir perejusi i faze, kai pradeda rupeti sveikata. Didelis virsvoris zinoma visiems ka daro. Noriu uzauginti savo vaikus, dirbti megstama darba ir atlaikyti visa,kas mano gyvenimo kely pasitaiko. Nenoriu pries laika subyreti.
Tai ir vakar visgi susilaikiau nuo to kiausinio ir isgerus stikline vandens. nuejau miegoti. Buvau pavargus, uzmigau greitai. Kai ranka tiesiasi prie ko nors ,,skanaus,, pries akis iskyla sunkiu ligoniu vaizdai. Ir susilaikau. Noriu dar gyventi....
2015-08-04 22:02:58
Piešiny, vidutinis amžius, tai koks, kiek metų? Taip aprašei, kad ir man baisu pasidarė...... Čia apie sveikatą niekas daug nekalba, nes pasisako čia daugiausia jauni žmonės, kuriens sveikata dar nelabai rūpi, rūpi gražiai atrodyti :-)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS