Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Antra pradžia
2015-07-03 09:20:31
Sveiki mielosios ir mielieji bendražygiai,

Su kilo esu nuo gegužės 24 d., bet kol kas negaliu pasigirti jokiais rezultatais... Pradžioje ėmiausi dietos užsidegusi, nusipirkau kokteilius bet...po poros dienų ėmiau maištauti, ėmė lįsti visokios negeros mintys (,,nesiruošiu aš vien varškėm ir vaisiais misti", ,,žinau, kaip reikia teisingai maitintis, todėl susidarysiu savo planą" ir pan.), vyras šalia krimto visokius skanumynus, todėl nors pavyko 1 kg numesti, jis vėl grįžo per visus šašlykus ir ledus....
Taigi - pradedu viską iš pradžių. Mitybos planą paprašiau pakeisti, nes jame buvo betvarkė - sudėta daug to, ko nevalgau vien tik dėl vaizdo (kad maistingų medžiagų ir kalorijų kiekiai būtų tinkami). Dabar pasidėliosiu tai, ką tikrai valgau ir valgysiu griežtai pagal jį. Užsibrėžiau sportuoti taip, kaip man išeina - greitesniu žingsneliu vedžioti šunį :) Bei nekreipti dėmesio į bjaurią kolegę, kuri man valgant varškę, vis klausdavo saldžiu balseliu ,,gal kartais dietos laikaisi?" (visos žinom tokias koleges ar ,,drauges") ir galvoti apie tai, kad aš siekiu tikslo, o ji tik pavydi mano pasiryžimo ir to, kad gražėju :) Taip pat sukūriau šią temą, kad šiek tiek pamotyvuotų mane prisiduoti Jums, nors kartą per savaitę :)
Taigi - kviečiu Jungtis prie manęs biuro merginas bei moteris, kurios deja iš aplinkinių ir ypač kolegų nesulaukia palaikymo, kurių kiti šeimos nariai laaabai mėgsta pavalgyti bet jos tiki, kad joms pavyks :)
Pasidalinkite tuo, kaip Jums sekasi įveikti visus priešiškus aplinkinius, manau, kad tiek man, tiek kitoms tai labai padės :)

Nauja pradžia - 67 kg, tikslas - 55 kg. Apimčių dar nematavau, bet gal imsiuosi ir to :)
2015-07-03 09:28:40
Pirmiausia turi suvokti, kad tai ne dieta, o i gera pakeista mityba. Valgyti daug darzoviu, atsisakyti riebiu padazu, riebaus maisto, miltu, derinti produktus nera bausme. Tai kaip tik puikiausias dalykas ir pavydeti tiems, kas i savo organizma kisa skanestus, kurie neturi jokios naudos yra kvaila :) Isivaizduok, turi brangu automobili ir i ji pili geros kokybes tepalus, kura ir jis puikiai vaziuoja. Ar tau kiltu minciu i ji pilti pigu, abejotinos kokybes kura? Ar piltum i ji kura, jei zinotum, kad jis gadina automobilio varikli? Man toks mastymas padeda :)
2015-07-03 09:50:36
Mane tai motyvuoja tai, kad žinau, jog tikrai yra nedaug lakto-ovo vegetarų, žmonių, kurie sveikai maitinasi, sportuoja ir turi gerą figūrą. Jaučiuosi tada tokia išskirtinė, geresnė už kitus, turinti daugiau valios, ryžto ir pan. :) Ir jūs pabandykit taip pamąstyt.
2015-07-03 10:03:59
Man labiausiai koją kiša ko gero tas mąstymas, kad po sunkios darbo dienos nusipelniau save palepinti... Jau būna pasiryžtu, kad viskas - imuosi (tada ir galvoju tai, kaip Jūs parašėt), bet ateina tas momentas, kai būnu labai pavargusi ir labai alkana ir tada kas nors pabandytų man pasakyti, kad gal nereikia dabar valgyti, tai turbūt užmuščiau :D Man maistas veikia, kaip... net nežinau, kaip išsireikšti. Galbūt kaip vienintelis gyvenime paskatinimas ir apdovanojimas. Todėl net kai sako, kad reikia save apdovanoti už pasiektus rezultatus, man vienintelė mintis yra - pavalgyti skaniai ir daug. Mėgstu tą pilnumo jausmą, daug prisikimšti.... Reikėtų ko gero man ieškoti kažkokių kitų apdovanojimų ir malonumų gyvenime....
2015-07-03 12:23:45
Tai pabandykit kilo arba kitus baltymų kokteilius. Yra daug įvairių labai gardaus skonio, o užpylus 300 ml vandens neblogai skrandis užsipildo. :) Arba pabandykit pbaltyminius batonėlius. Nors kaina svyruoja nuo 1,7 iki 3 eurų, bet tikrai labai skanus dalykėlis ir ne toks kenksmingas kaip kiti saldėsiai. Sakau ne toks kenksmingas, nes kai kuriuose yra net 30g cukraus 100-ame gramų, bet yra ir becukrų, su saldikliu.
2015-07-06 14:01:06
Aš pasakysiu kas padėjo man:
1. Vanduo. Iš tiesų, vanduo daro stebuklus. Buvau labai jį nuvertinusi, o be reikalo. Geriant pakankamą kiekį vandens, tikrai norisi mažiau maisto.
2. Sureguliuota mityba. Jei visą dieną sąžiningai reguliariai maitinuosi, vakare po darbo nebebūna alkio priepuolių (nebent emocinio valgymo skatinamas noras ko nors saldaus/skanaus). Saldumynų poreikį taip pat kaip reikiant sumažina sureguliuota mityba, pakankamas įvairių maisto medžiagų kiekis, gaunamas su daržovėmis ir kitais sveikais produktais. Įvairūs cukraus kiekį kraujyje reguliuojantys maisto priedai, pvz., cinamonas.
3. Kitų savęs apdovanojimo būdų paieška - nauji pirkiniai, grožio procedūros - manikiūrai, pedikiūrai, kaukės, vonios.
4. Motyvacija - naujo garderobo (kad ir mintyse) dėliojimas, kai bus pasiektas norimas tikslas, visokių motyvacijų ir sėkmės istorijų skaitymas, dar, kaip vadinu, "smegenis plaunančios" literatūros skaitymas, kas keičia mąstymą iš esmės ir moko visokių kasdienių minčių pratimų, neleidžiančių nukrypti nuo savo tikslo ir mokančių įveikti emocinį valgymą.
5. Ir galiausiai sportas. Nors pastaruoju metu daug kur pabrėžiama, kad sportas nulemia tik 20 (o gal ir mažiau) procentų galutinio rezultato, visgi vidinei savijautai duoda tikrai daugiau. Svarbiausia yra prisiversti sportuoti. Net jei atrodo, kad visai nėra jėgų, kad kažką skauda ar dar kokios bėdos. Pradėjus, po kokių 5-10 min tie skausmai/nenorai/jėgų deficitas dingsta, o po visos tos dienos sporto programos, energija ir gera nuotaika paprastai veržiasi pro kraštus. :)
2015-07-07 09:50:27
Ačiū labai visiems už patarimus ir palaikymą :)
Šiandien (po švenčių) pradedu savo antrą pradžią - žiūrėsim, kaip vakare seksis... Dienos metu tai viskas ok, galiu ir pakentėt jei reikia (tarkim jei saldaus norisi), bet vat kai ateina vakaras... Ir dažniausiai jau pirmą dieną pasiduodu, nes atrodo, kad vieną dieną dar galiu sau leisti, bet vat nuo rytojaus tai jau imsiuos. Taigi visai optimistiškai žengiu į naują dieną :) Bandysiu atsiskaityt rytoj :)
2015-07-07 11:34:16
Sveikos:)
Man irgi sunkiausiai vakare. Pas mane yra emocinis valgymas. Ryte pasiryžimas 100 procentų iki tol kol grįžtu iš darbo. Ir po to tas ryžtas kažkur labai greita išgaruoja.
Ačiū, Metamorphosis, labai gerai viskas surašyta :) reikia tik vadovautis.
Toska90, aš irgi jungiuosi, gal būryje bus lengviau:)
Pradedu svoris 80 kg, tikslas 55 kg
2015-07-07 11:36:58
Indre, pas mus atrodo labai panaši situacija :) Todėl džiaugiuosi, kad prisijungėt :) Man nebus taip liūdna čia vienai, galėsim kartu rezultatus savo rašyti. Sėkmės ir lauksiu žinių, kaip šiandien sekėsi atsilaikyti vakare.
2015-07-07 11:39:16
Nu jau Toska, negi nė vienos dienos negali ištverti be saldumynų? Susiimk, juk tu gali pasilaikyti nors kelias dienas :-). Įsivažiuosi ir tau pavyks, pamatysi :-)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS