Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Pokyciai visada i nauda :)
2016-03-31 18:17:47
Ar jau atgavai kortele?kaip dabar reikalai? ar kamuoja bado priepuoliai, o gal visai nesunku grizti i ritma? saules turbut jau pasiilgai.
2016-03-31 21:49:54
Siandien atsiunte kortele, tad vel sportavau. Buvo sunkiau daryti pratimus, kunas atprato. Jau ir plano laikytis buvo lengviau, bet gal todel, kad diena uzimta buvo. Tik tarp pavakariu ir vakarienes buvo 4.5 val., man tas 100 kcal pavakariams visai netinka.
Saulute pas mus sviecia siomis dienomis, nors ir sniego dar pakankamai turim, bet dirbti lengviau kai nera sauutes uz lango :)
2016-04-01 15:17:39
Na pradedu nauja sporto ritma. Pirmadieni 20-25 min begimo, 1 val. sporto saleje, antradieni 1 val. sporto saleje, treciadieni -iseigine, ketvirtadieni 20-25 min begimo, 1 val. sporto saleje, penktadieni- 1 val. sporto saleje, sestadieni-iseigine, sekmadienis-iki 1 val. begimo, lipimo i kalnus ar pasivaiksciojimo (sestadienis su sekmadieniu gali susikeisti) :)
Tai nera joks issukis, tai prisiderina prie mano gyvenimo, pirmadieni ir ketvirtadieni sunaus futbolo treniruotes po 2 val, tad turiu sportui 1,5 val. jo belaukiant. Sekmadieni arba sestadieni patinka eiti pasivaikscioti i miska su suniuku, tad suderinsiu ir begima. Treciadieniais sunaus futbolo varzybos, tad mielai pailsesiu ir paziuresiu :)
Susikonspektavau mityba pries ir po sporto, pries:
sudetiniai angliavandeniai, baltymai (liesa mesa, zuvis, liesi pieno produktai) Riebalu max 2-5 %. Puse valandos pries sporta kava ar zalia arbata. Geriausia sportuoti pustusciu skrandziu. 3-4 val. iki treniruotes jokiu riebalu (na 2% leidziami)
Po treniruotes:
Is karto baltyminis kokteilis
Po valandos, pusantros - angliavandeniai ir baltymai, riebalu max 2-5 %, Angliavandeniu langas reiskia, kad galima valgyti visus angliavandenius (duona, bulves, makaronai net), baltymus, bet jokiu riebalu. Kiaulienos negalima, kiausiniai geriau be tryniu. 2 val. jokios kavos ar zalios arbatos.
2016-04-01 18:12:49
Nora, o kokiu laiku tau sportas? ir as dabar suku galva, kaip viska subalansuoti. 5 kartai per savaite ohoho, saunuole!
mano sportas kol kas toks-antradienis bodycombat, penktadienis zumba, , abu yra nuo 8 vakaro ir sekmadienio ryta kombinuoju fitnesa su bodybalance, sekmadienis yra mano luckyday.
tai va dabar suku galva su mityba.
antradieni ir penktadieni namie bunu puse desimt vakaro, tai tik i dusa ir miegot.kazka uzkast noris- Kurpienes knygoj skaiciau, kad geriausiai yra koks vaisius. as dar ir arbatos uzsikaisdavau. Intensyviau sportuoju praktiskai nuo to momento, kai nustojau mesti svori-tad viena issuki keicia kitas ir dar nelabai zinau ka su mityba daryti
va kokteliu tai nenoriu. bet ko noriu tai angliavandeniu-ju man truksta, pastebejau per ta svorio metimo laika kad norisi miego ir greiciau protiskai pavargstu, daug reikalu , kur reikia pamastyti permetu kitai dienai-visgi truksta smegenims maisto, kaip dabar galvoju. tai va, jei netingi, aprasyk savo planus placiau ir smulkiau, gal ka nubezdzioniausiu...sakysim smulku vienos dienos su sportu plana-kas kada ir kaip.ka , kada ir kiek valgai, kada sportuoji ir pan.
2016-04-02 15:21:23
Na susiderinti maista, sporta prie gyvenimo ritmo buvo sunkoka. Kai jau atrode, kad viska susitvarkiau, prasidejo sunaus treniruotes ir vel viska derinti is naujo. As sportuodavau po darbo, apie 17-18 val., kadangi sporto klubas man pakeliui i namus, tai sustoju, pasportuoju ir namo. Mano dienotvarke tokia: pusryciai 400 kcal. 6,30 val. dazniausiai kose, sumustiniai su avokadu. Priespieciai 9,30 val. visada vaisiai 200 kcal. Pietus paskirti 600 kcal. bet daznai tiek nesuvalgau (apie 500 kcal) valgau 11.30 val. mesa, zuvis su grikiais ar ryziais ir darzovemis. Pavakariai 14,30-15 val. pagal plana 100 kcal, bet man mazai, valgau apie 200 kcal. dazniausiai jogurtas su uogomis, varske su ananasais arba medumi (parduotuveje kazkada dalino tokius plastmasinius uzsukamus indelius, tai jie man labai patogus). Darbas mano iki 16 val., bet daznai pasedziu iki 17 val, kad prisikaupciau valandu papildomu ir galeciau tureti kai prireiks laisvu dienu. Sumasciau, kad gersiu kava pries darbo pabaiga. Kelione i namus trunka apie 45 min, tada i sporto sale ir sportuoju apie 1 val. Is karto po jos geriu baltymini kokteili, as irgi buvau skeptiskai nusiteikusi, bet baltymu kitu budu nelabai suvartosiu reikiama kieki (aisku galima pasidaryti kazkokius naturalius, bet nera patogu). Griztu namo apie 19 val., valgau vakariene apie 20 val. bet daznai po kokteilio iskenciu tik apie 45 min. Vakarienei valgau varske su medumi arba ananasasi, kreveciu salotas, arba tuna su darzovemis. Tarp pavakariu ir vakarienes nemazas tarpas, bet kai sportuoju, nenoriu valgyti. Dabar dar teks grizti i namus pasiimti sunu, nuvezti i treniruote ir sportuoti iki 20 val., grisiu apie 20,30 val. Tad vakariene bus apie 21 val. Tarp pavakariu ir vakarienes 6 val., po 5 val. papildomai bus kokteilis. Pavakarius bandysiu valgyti 15 val. o begioti 18 val., tad 3 val iki sporto ir sportas apytusciu skrandziu kaip ir tinka.
2016-04-04 19:31:34
pradzia pas mus panasi- pusryciai 6.30, priespieciai 10.00 pietus 12.00 pavakariai 15.00. Dirbu iki 17.00 kartais uztrunku, tuomet vaziuoju namo ir vakariene 18.00-18.30. Sportuoju 20.00 valanda , tad griztu 21.30- i dusa ir miegot. Tai mityba kitokia vakarais nei pas tave.
ar jau jautiesi ritme? kaip po atostogu viskas sekes?kur dabar planuoji vaziuot? I Lietuva gal?
2016-04-04 22:57:21
Jau pagaliau tikrai ritme, sportuoju ir maitinuosi kaip priklauso. Siandien pirma karta begau, pasirodo nera taip lengva :) Na begau pagal lentele 2 min eini, 2 min begi, viso 17 min.
Planu kelionems kol kas jokiu nera. Gana atostogauti, reikia pradeti dirbti. Pavasari tesime namo priestato statybas, tad dabar susikoncentrave busim tik i tai. Vasara zada tevai aplankyti, tad i Lietuva kol kas dar planu nera.
2016-04-05 20:31:22
papasakok apie nama-ka jame dar zadate iskurti. ar vieta ziemos sodui numatei????
laikas pradet!
2016-04-05 20:52:58
Nama dar tik pleciame, truputi didiname, bet siame zingsnyje dar nera vietos ziemos sodui. Kai irenginesime terasa, gal tada kazka pavyks padaryti, arba kitame statybu zingsnyje :)
Pakeiciau sporto programa, nes nusibodo sportuoti 3 menesius pagal ta pacia, dar neisbandziau, bet maciau, kad pasunkinta :)
2016-04-07 23:11:15
o ar pagal kilo sportuoji? kaip suprantu vien tik su svoriais? tu zinai neisivaizduoji kaip man patiko bodycombat- patekau visiskai atsitiktinai ir taip uzsikabinau net uz zumba labiau patinka.pagal trankia techno muzika taip raumenelius ismankstina, man po darbo dienos tiesiog idealu.nezinai kur ka rasi. dukrai bodypump patinka as vis dar nepataikau ten nueit, o pati ar nenori i kokia grupine pamoka? kaip mane sumotyvavo negaliu atsistebet.va savaitgaliui isvaziuojam su mazaja, tai man gaila, kad sporta praleisiu! na ar ne anekdotas?
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS