Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Pokyciai visada i nauda :)
2016-01-10 15:50:58
Pirmoji lucky day praejo be ypatingu nusizengimu, suvalgiau papildomus kelis saldainius, bet vien todel, kad visi juos valge... Noro saldumynams pasirodo jau nebeturiu. Vakare visi buvome iseje i miska, kepeme desreles, geriau lietuviska radler alaus gerima. Privalgiau 1,5 kg.
Nuo pirmadienio vaziuosiu sportuoti. Svorio metimas man jau antram plane, dabar noriu tik graziu formu. Pradejau skeptiskai ziureti i 1200 kcal dieta. Lenta tapti nenoriu, noriu daugiau sportuoti ir dailinti figura. Drabuzius nesioju XS dydzio, tad nebenoriu pereiti i vaikiskus :)
2016-01-11 15:41:00
Gavau nauja plana su 1500 kcal, oho kiek pasirinkimo :) tik pavakariai man nepatinka 100 kcal, juolab, kad po ju vaziuoju sportuoti. Jei pavalgau pietus 11,30 val, pavakarius apie 14,30 val ir tik 100 kcal (pavz.: 3 pomidorus), tai sportuodama 17 val. saleje nugriusiu is silpnumo :)
2016-01-11 19:35:52
Ar pasikeite skrituliuko proprocijos? pagal musu visa teorija, turetum gauti kur kas daugiau baltymu, nei mes visos vis dar svori metancios. ar kilo ka nors apie tai pasake?
2016-01-11 20:40:15
Pas mane yra 35 % baltymu, 20 % riebalu, 45% angliavandeniu. Sunkiausia man tas 100 kcal suprasti. Siandien suvalgiau 2 obuolius, sportuojant jautesi sipnumas.
2016-01-12 07:44:04
Proporcijos tos pačios, kaip ir pas mane, svorį metančią.
Nora, Tu tikriausiai prašei tik didesnės kalorijų normos, bet tikslą palikai tą patį - svorio metimą, neperėjai į svorio palaikymą ar raumenų auginimą?

Pamenu, Andriaus knygoje "Tobulas kūnas", skaičiau apie tinkamą maistą prieš treniruotę ir po treniruotės. Aš asmeniškai to visai netaikau, tiesiog maitinuosi 5 kartus ir tiek, sportuoju namie, laikas - kaip kada nuskyla.
Bet Tau, sportuojančiai sporto klube, kur krūvis, manau, kur kas didesnis, gal vertėtų atsižvelgti į tai, ką derėtų valgyti prieš treniruotę ir po jos?
2016-01-12 09:37:41
Is pradziu parinkau tiksla pati: padailinti slaunis ir sedmenis, bet niekas i tai nesureagavo. Tada parasiau zinute, kad keiciu tiksla, noriu padidinti kaloriju kieki ir sportuoti vietoj 3 kartu - 4. Gavau ta pati kaloriju kieki kaip jus 1500 kcal. su 100 kcal pavakariais, kuriuos valgau 14,30 val. likus 2-2,5 val iki treniruotes. Pasirenku patiekalus pries treniruote, bet nerealu isbuti su 100 kcal iki vakarienes (tarpas gaunasi 4,5 val.) ir atsportuoti dar.
2016-01-13 09:43:24
Nusibezdzioniavusi nuo Leliumai ir as skiriu sau issuki, tik sporto issuki. Iki kovo 19 d. turiu sazningai sportuoti 4 kartus per savaite (isskyrus vasario 12, kovo 11 ir 18, bet jas kompensuosiu slidinejimu), tiksliau sakant 10 savaiciu iki keliones. Pirmadieni ir antradieni jau sportavau saziningai, siandien iseigine. Nesportavau beveik 3 savaites ir pasirodo kunas visai atprato nuo kruvio, skauda visus raumenis :) Sestadieni nusifotografuosiu ir palyginsiu pasikeitimus po 10 savaiciu.
2016-01-13 10:38:15
Nu vat kaip gerai! Pasirodo mums reikia iššūkių, tikslų ir dar kažko, ko mums reikia siekti. Kitaip plauki pasroviui ir tiek.
Su pavakariais ir aš vargstu, man norisi priešpiečius sukeisti su pavakariais. Man vakare prasideda visas judėjimas, o jėgų nėra. Į vakarą krenta spaudimas, darosi silpna, nesinori sportuoti (tiesiog nėra jėgų). Gavau L-karnitiną. Galite patarti kada jį gerti? Gal jis suteiktų jėgų.....
2016-01-13 11:08:31
Siaip karnitinas dazniausiai vartojamas likus 30 min iki treniruotes (tad manau galima naudoti ir pries bet kuri fizini kruvi). As tikrai nesikankinsiu su 100 kcal ir padidinsiu pavakarius iki 200 kcal. Net pietums jeigu valgau maziau riebalu, tai jau po valandos ar 2 mano pilvas urzgia. Tai jei as suvalgysiu tik 100 kcal, tai jau is karto pavalgius mirsiu is bado. Po pavakariu as sportuoju, tad pasirodo negaliu valgyti jokiu riebalu (nei kiausinio tryniu, nei morku salotu su aliejumi, nei riesutu...), pagrindas tik baltymai ir angliavandeniai (pasirinkime lieka tik darzoves, jogurtas ar liesa varske jei laikysiuos 100 kcal., jei 200 kcal gal dar tunas ar virta vistiena...
2016-01-13 12:35:44
Kaip suprantu, 4 raportai per savaitę apie sportą forume bus ;)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS