Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Pokyciai visada i nauda :)
2015-11-03 20:01:12
Panasu, kad radom dar viena stopo ar prastos savijautos priezasti- tas zymusis rutuliukas. Medziagu santykis yra svarbus, juk ir kalbama apie subalansuota mityba. Jei truksta riebalu, atomatiskai negauni ir riebaluose tirtpstanciu vitaminu, va ir prastos savijautos priezastis. aisku, vien zuvis ir vista ikyri labiau uz norvegiska sniega, o jei saulutes isileidus?- avokadas, kiausiniai, riesutai. negi negali issikepti paprasciausiai omleto, na ne is 3 kiausiniu ir stiklines pieno, bet is 2 be pieno- bus 200 kal dar megstamu darzoviu pridetum. trapuciai labai padeda iveikti duonos ilgesi, su avokadu- pats tas, niekaip pati nebuciau sugalvojus.Pabandyk!
2015-11-03 21:24:07
Pasižvalgiau internete. Visokių rekomendacijų bei variantų Angliavandenių-Baltymų-Riebalų proporcijoms radau (subalansuotai mitybai). Kol kas supratau tik viena - metantiems svorį, auginantiems svorį ir palaikantiems sveiką svorį proporcijos šiek tiek skiriasi.
2015-11-04 16:19:12
Jau paprasiau dietologes pagalbos, tikiuosi ka nors patars. Siandien mitybos laikas issireguliavo, ryte valgiau avokada apie 6 val., apie 8,30 suvalgiau 2 bananus ir nuo 9 iki 11,30 turejau susirinkima, o po jo is karto vaziavau i objekta, tad pietus teko praleisti, pakeliui suvalgiau 2 obuolius. Per visa si laikotarpi isgeriau 2 kavos puodelius ir jokio vandens. Pietus suvalgiau apie 14 val. vaziuodama masinoje. I darba grizau apie 15 val. ir pajauciau cukraus kritima (silpnuma), geriu vandeni , valgyti lyg ir per anksti... Na tikras angliavandeniu trukumas :)
Piesini, avokadas mano megstamiausi pusryciai, o kiausinius valgau 2 kartus per savaite, bet daugiau poreikio nejauciu. Riesutu visai nevalgau, nes man nustatyta tik 1200 kal. Bet valgau dar lasisa kepta ir sudyta, tad bent jau tiek riebalu gaunu.
2015-11-05 19:43:36
Ar jau gavai dietologes atsakyma?
2015-11-05 20:00:41
Gavau dietologes pakoreguota meniu :) As vis rekiu, kad man angliavandeniu truksta, o i savo meniu traukiu baltymus... Per pietus valgydavau pagrinde mesa, zuvi su darzovemis, o va siandien valgiau kiaulienos kepsni su grikiais ir virtais brokoliais, jauciau tikra pasitenkinima, o vakar vakarienei issikepiau obuoli su cinamonu ir varske, tiesiog super desertas... Jau tiek prabuvus cia atrodo, jog puikiai zinai kas tinka ir kokiu metu, bet deja balansas irgi labai svarbus. Be to pasirodo angliavandeniu irgi negalima atsisakyti...
2015-11-05 20:36:20
va, greitai gavai atsakyma, ziurek ir issispres viskas, is tikruju, kol esam cia ir reikia klausti. smagu, kad atsigauni, va ir mano deserta pamegai...
viskas susitvarkys.
2015-11-06 08:55:01
Vakar tikrai jauciausi soti, valgiau 100 proc. pagal plana :) Siandien irgi pasiruosiau maista pagal plana. Rytoj svorio fiksavimo diena ir aisku lucky day. Pabandysiu nevalgyti jokiu saldainiu, ziuresiu koks rezultatas.
2015-11-07 10:09:34
Na stai pasisveriau, nusifotografavau, issimatavau :) Pasirodo norint jausti rezultatus tai labai svarbu, o ir nuotraukoje vaizdas tikrai skiriasi. Pasirodo as cia jau 6 men, susivedziau ir as visus duomenis, kad pamatyciau realius rezultatus (rekomenduoju visoms, nes taip daug geriau matai pasiekimus):
Startas -64 kg (97-78-93-59-30)
1 men - 61,3 kg (94,5-74-89-54,5-28,5) -2,7 kg
2 men - 59,4 kg (94-71-87-54-28) - 1,9 kg
3 men - 57,5 kg (92-68-87-53,5-27) - 1,9 kg
4 men - 56,5 kg (91-67,5-86-53-27) - 1 kg
5 men - 56,1kg (91-67,5-85-52,5-26,5) - 0,4 kg

Viso laikotarpio rezultatas: -7,9 kg, nuo klubu -6 cm, nuo liemens -10,5 cm, nuo krutines -8 cm (gaila ju), nuo slaunu -6,5 cm, nuo ranku -3,5 cm
2015-11-07 10:19:09
Kaip tik apie tave pagalvojau, norejau klausti, kaip sekasi ir va,matau rezultatus. Reikia pripazinti jie tikrai geri! Juk apimtys pakito akivaizdziai, kunas ,,sutankejo,, tad i svorio pokycius as nelabai kreipciau demesi. Ar turi konkretu tiksla butent apimtim? O kaip savijauta dabar?
man vakar buvo kaip tau - pusryciavau 6.30 ir iki beveik 12.00 neturejau laiko pavalgyti, po to stengiausi tarpus islaikyti,bet jauciausi alkana ir vis ziurejau i laikrodi...kazkas cia yra su tais ,,tarpais,,. matyt jie svarbesni, nei mums atrodo.
ka veiksi si savaitgali? kaip ten su sniegu?...
2015-11-07 10:28:08
Sia savaite ne karto nesportavau, tad kazkaip sazine grauzia, jau pasizadejau kita savaite nuo pirmadienio saziningai eiti i sale ir.... greiciausiai ketvirtadieni isvaziuoju i konferencija dviem dienom, tai vel chaosas mityboje ir rezime :(
Noriu pasiekti 53 kg, liemens apimti 60-62 cm, na iki idealiu klubu tik 1 cm (oi kad tik daugiau nenukristu :D), slaunys 49 cm.
Siandien reiks uzsiimti paskutiniais lauko darbais, rytoj iseiti pasivaikscioti, o va jau kita savaite prasideda ziema :(
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS