Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Iš gero į dar geresnį
2015-06-29 12:39:12
Sveiki.
Net neplanavau čia pasakoti savo istorijos, bet vis paskaitydavau kitų istorijas, kaip jie stengiasi numesti kelias dešimtis kilogramų ir pagalvojau, kad mano istorija yra kitokia, tad gal kažkam bus įdomu paskaityti ir gal atsiras tokių, kurios yra tokios, kaip aš ir norės pasidalinti savo patyrimais. :)
Mano ūgis 1,70 m, svoris 62 kg (prieš 2 sav. pradėjus laikytis kilo sudaryto mitybos plano buvo 64 kg). Mano figūra yra tarp kriaušės ir smėlio laikrodžio, seniai sportuoju ir visada gan sveikai maitinausi, todėl viskas atrodo maždaug proporcingai ir mažai ką reikia koreguoti.
Čia užsiregistravau dėl to, kad noriu patobulinti kūno formas. Su sportu nėra jokių problemų - mėgstu sportuoti ir žinau, kokie pratimai man yra patys efektyviausi, tačiau gan sunku pačiai susidaryti mitybos planus, nes esu lakto-ovo vegetarė (paprastai sakant, nevalgau nieko, kas prieš tai buvo gyva, bet valgau pieno produktus ir kiaušinius) ir šiaip mano mitybos racioną sudaro labai mažas kiekis produktų, tad dažnai pritrūkstu idėjų.
Nesu nusistačiusi, kiek svorio noriu numesti. Kol kas mano siekis - 60 kg, o paskui jau vaizdas veidrodyje parodys, ar dar yra ką mesti, ar jau galima sustoti. Taip pat noriu susiformuoti naujus valgymo įpročius, pasisemti naujų idėjų iš kilo specialistų.
2015-06-29 14:57:56
Situacija panasi kaip ir mano :) nes atejau cia del sporto programos pirmiausia, bet prisidejo mityba ir labiau džiugiai per 4 menesius patobulinau figura iki sau praktiskai tobulos :))) Tad linkiu sekmes ir tau. Man taip patiko cia, kad dabar kai nusprendziau maitintis pati (nes jau prie visko pripratau ir zinau kada ka valgyti geriausia), vistiek ilgiuosi KILO aiskiu receptu :) tikiuos viskas pavyks ir paciai .Sėkmes tau!
2015-06-29 15:10:04
Gal dalinaisi savo istorija forume? Būtų įdomu paskaityti, nes nepastebėjau. :)
2015-06-29 15:45:28
yra prie Rezultatai> Jauciuosi kaip kitas žmogus (tema)
2015-06-29 17:35:49
O labai įdomu, papasakokit kokia maždaug Jūsų dienotvarkė - pavyzdžiui, kada atsikeliat, kiek laiko skiriat maisto ruošai - ar iškart visai diena pasidarot, koks maždaug racionas, kiek laiko skiriat sportui :) aš bandžiau gal beveik prieš metus per Sveikuolius jų programą vykdyti, tai ten labai akcentavo dienos visumą - kelies, eini miegot tuo pačiu metu, miegi ne mažiau 8 valandas, reikia žiūrėt ką valgai, kiek judi, ir kai viskas suderinama, tada gali pasiekti harmoniją :) man iš pradžių pavyko to plano laikytis, po to pritrūkau motyvacijos, ir dabar jau čia atsidūriau :)) įdomu kokia kitų žmonių patirtis :)
2015-06-30 10:18:25
man tai lb svarbu islaikyt daugmaz vienoda dienotvarke, tad visad lengviau darbo dienomis nei savaitgaliais, bet ir per juos stengiuos neiti miegoti 3 val, bet bent 12 ar 1 vėliausiai. Šiaip tai darbo dienom keliuosi visad apie 6:50, pusryčiai 7:20, priešpiečiai 10:30, pietūs 12:30, pavakariai 16:00, treniruotė 17:30, vakarienė 19:30-20:00. Savaitgaliais per valandą viskas maždaug nusislenka, ir sportuoju savaitgaliais po pusryčių praėjus valandai dažniausiai :) Miegu įprastom dienom apie 7 val.. :)
2015-06-30 11:14:58
Dziaugiuosi kai kam sekasi, As pati asmeniskai nusivyliau ir gailiuosi ismestu pinigu :(
2015-06-30 11:16:33
Aš keliuosiu 6:30, 7:00 papusryčiauju, 7:30 išeinu iš namų ir per 25 min nueinu iki darbo, 10:00 valgau priešpiečius, 12:00 pietūs I (pietus dalinu į 2 dalis, nes man taip priimtiniau), 15:00 pietūs II, 16:50 pavakariniai (intensyviai sportuoju, todėl būtinai maždaug valandą prieš treniruotę turiu pavalgyti, nes kitaip nebus jėgų ir bus labai silpna), 17:00 išeinu iš darbo ir 17:30 pasiekiu sporto klubą, kol persirengiu ir susitvarkau, tai sportuot pradedu apie 17:50, sportas trunka apie valandą, tada nueinu po dušu ir namie būnu apie 19:30-20:00, apie 20:00 suvalgau vakarienę, tada pasiruošiu visą maistą kitai dienai ir 22:30 einu miegoti. :) Miegu visada 8 valandas.
Sportuoti su svoriais einu 2-dienį, 4-dienį ir 6-dienį, o kardio dieną pasirenku atsitiktinai kažkurią iš likusių, todėl toks rėžimas būna tik 2-3 dienas. Kitas 2-3 darbo dienas sportą pakeičia susitikimai su draugais arba bakalauro rašymas.
Savaitgaliais atsibundu apie 8, todėl truputį išsibalansuoju. :)
2015-06-30 11:17:07
Anewa, papasakokit savo istoriją. :)
2015-06-30 11:21:37
Maisto ruošai gaunasi kokia valanda, o racionas gan ribotas: kiaušiniai, pieno produktai, grūdinės kultūros produktai, brokoliai, žiediniai kopūstai, salotos, grybai, obuoliai, bananai, braškės, riešutai, žemės riešutų sviestas.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS