Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Numesti (riebalus) ir išlaikyti rezultatą
2016-03-27 23:28:39
... ir būk gera, nelipk ryt ryte ant svarstyklių. Tą darome kartą per savaitę :)
2016-03-28 09:01:27
saunuoles, velyku kiskis jums visoms raso dideliu pliusu grandinele! ir toliau taip. nepaleiskit viena kitos rankos!
2016-03-29 10:42:05
Į savimotyvacijos knygas (tokio tipo knygoms priskiriu ir Gerčienės "Lieknėju paskutinį kartą") visad žiūrėjau kiek skeptiškai. O bet tačiau... tiesos labai daug parašyta. Metodai, kaip dirbti su savimi, gali būti ir mažai priimtini - neįsivaiduoju savęs pačiai sau skaitant balsu tekstus, turinčius būti įtaigius ir paveikius. Bet šį bei tą pritaikyti savaip galima :)))
Taigi, vakar ištaikiusi valandėlę ėmiau ir juodu ant balto atsakiau sau į skyrelyje apie motyvaciją pateiktus klausimus. Ir pagaliau akivaizdžiai pamačiau, kad lieknėti noriu ne tik dėl išvaizdos ir kažkur mintyse menamai suvokiamos sveikatos.
2016-03-29 10:51:47
Mano tikslas:
o iki Rasų (Joninių) 62kg ir/arba 21-24% kūno riebalų;
o išsiugdyti įprotį tinkamai maitintis ir sportuoti 3k./sav. po valandą.

Pasiekti tikslą gali trukdyti:
o įprotis suvalgyti emocijas;
o įsitikinimas, kad tinkamai maitindamasi neteksiu valgymo malonumo “valgau kiek noriu ir ko noriu”;
o noras sporto vietoje nuveikti ką nors “naudingesnio” kiemo ir namų labui ar tiesiog atsipūsti.

Su lieknėjimu sieju šiuos neigiamus išgyvenimus:
o teks ieškoti kitų džiaugsmo šaltinių ir, tikėtina, ne tokių greitų ir daugiau pastangų reikalaujančių, nei kad mėgstamo maisto prisikirtimas su kaupu;
o teks rasti laiko sportui nustumiant tolyn kitus darbus, kuriuos noriu padaryti;
o teks planuoti iš anksto ką, kada ir kur valgau ir tai gali pareikalauti papildomų pastangų ir laiko;
o teks atsisakyti pagundų, kai valgo kiti tai, ko ir pačiai norėtųsi, bet tai nesiderina su naujaisiais įpročiais.

Kokį malonumą jaučiu atidėliodama:
o vis dar galiu nepaisydama saiko suvalgyti ko nors skanaus;
o vis dar galiu rečiau sportuoti, nei derėtų, ir tą laiką skirti kitiems dalykams;
o nereikia įdėti papildomų pastangų – nieko nekeisti patogu.

Kas blogiausio nutiks, jei nieko nekeisiu?
o vėl imsiu jausti vidinę gėdą dėl savo išvaizdos;
o nepasiekus tikslo nusivilsiu savimi ir tapsiu pikta nepatenkinta niurzga;
o pasidarysiu nerangi, stokosiu energijos norimiems darbams nudirbti;
o ilgainiui prasidės sveikatos problemos;
o vaikai gėdysis manęs – nebūsiu jų akyse nei žavi, nei miela mama;
o tapsiu nepatraukli savo antrajai pusei tiek išvaizda, tiek negatyviomis nuotaikomis – nei vienas nesijausime šeimoje laimingas.

Malonumas ėmusis veiksmų:
o džiaugsiuosi jaunatviškos moters išvaizda, kurios figūrai puikiai tiks dailūs drabužiai;
o pasiekus tikslą išlaikysiu savigarbą, spinduliuosiu gyvenimo džiaugsmu;
o trykšiu energija, jausiuosi galinti nuversti kalnus kur panorėjusi – sode, profesijoje, namuose;
o jausiuosi sveika ir žvali;
o vaikai džiaugsis ir didžiuosis turintys dailią bei pozityvią mamą;
o antroji pusė nepaisant prabėgusių metų tebematys mane žavią, šeimoje jausimės laimingi.
2016-03-29 11:52:53
Manau malonumas imantis veiksmu tikrai atpirks visas abejones :)
Bet pasirodo sekmes raktas labai paprastas, viskas ka darome turi buti naturalu, be prievartos, kasdienis-iprastas dalykas. Reikia suvokti, kad valgymas ne malonumas, o paprastas zmogiskasis poreikis, kaip kad gerti kai troskina, ar eiti i tualeta kai norisi. Daug kur akcentuojama, kad valgyti reikia megaujantis ir t.t. As su tuo visiskai nesutinku. Kai pradedama i valgi ziureti kaip i kazkoki ypatinga rituala, kai leksteje kuriami sedevrai skatinantys valgyma, tada ir prasideda to pasekmes - platejimas, storejimas. Anksciau niekada negalvojau ka valgau, valgymui neturejau net laiko ir buvau liekna. Kaip minusas galima butu ivardinti nepakankama vitaminu ir reikalingu medziagu kieki organizmui. Kaip pradejau valgyti sveikiau, dazniau, bet tuo paciu ir daugiau, plius neriboti desertai, va tada ir pasiekiau kg aukstumas. Labai gerai ta atspindejo ir atostogos, valgymas buvo ritualas, sedejimas restoranuose, megaujantis kitos salies tradiciniais patiekalais, desertu ragavimas... valgiau ne tam, kad gauciau energijos, bet tam, kad taip praleisciau vakara, megauciausi maistu (taip atrode tuo metu). Tad didziausias uzdavinys susiformuoti mitybos ir sporto iprocius, bet taip, kad jie nebutu kancia, neatrodytu skriauda sau, o taptu gyvenimo dalimi.
2016-03-29 13:54:12
Man asmeniškai labiausiai paveikus atsakymas į klausimą "Kas blogiausio nutiks, jei nieko nekeisiu?". Čia vaizduotė veikia puikiai :)))

Požiūrį į valgymą kaip į malonumą - taip, reikia keisti. Man priimtinesnis požiūris "tikrasis valgymo malonumas valgyti skaniai ir saikingai". Nesuteikiu valgymui ypatingos auros, bet net ir kasdienis maistas, kad ir paprastas, vis tik man turi būti skanus. Galiu pasimėgauti ir paprasčiausiu kefyru :))) Skonis, kalbant apie skanėstus, per metus ir pačios nuostabai gerokai pasikeitė, Tapau žymiai išrankesnė :))) Belieka išmokti valgyti saikingai.
2016-03-29 14:32:21
Na kiekvienas atrandame skirtinga poveiki kaip igyti motyvacijos :)
Bet man skaitant tavo samprotavimus matosi aiski baime keisti. Tu aprasai privalumus ir trukumus kurie taves laukia keiciantis, bet tu baimiu kazko netekti, aukoti laika ir t.t. yra labai daug. Tu labai susikoncentruoji i ta plana kaip butent i plana, kuri reikia ivykdyti, o ne kaip i paprasta tavo gyvenimo buda. Man irgi yra lengviau vykdyti plana, o ne gyventi toki gyvenimo buda. Pasirinkau 36 kartu sporto issuki ir jo laikiausi saziningai, negalejau sau leisti praleisti sporto dienos, nes buvau pazadejusi. Mitybos plano laikiausi gana saziningai, bet isvykus atostogu ir isnykus kontrolei visiskai paslydau. Vadinasi neismokau gyventi tokio gyvenimo budo, o deja tik laikausi nustatyto plano.
2016-03-29 15:41:44
Aš žiūriu paprastai. Teko imti ir įvardinti, kodėl stabčioju (pagalvoti, prisipažinsiu, teko gerokai, pirma reakcija - niekas netrukdo ir kokie dar neigiami išgyvenimai ar malonumas atidėlioti?). Na ir matau dabar. Ir Jūs matote :))) Trukdžiui nesislapstant gimsta ir būdai jį pašalinti. Ir visi jie yra iš serijos "keičiu požiūrį". Tikiuosi, kad taip po truputį keisdama požiūrį natūraliai pereisiu nuo plano vykdymo į gyvenimo būdą.

Nora, o kaip pati galvoji pereiti nuo plano vykdymo į gyvenimo būdo pakeitimą? Kas Tave pačią stabdo atsiplėšti nuo plano? Pabandyk atsakyti pati sau nuoširdžiai į tuos pačius klausimus. Ir susitarkime, kad praleisti klausimo ar atsakyti "niekas" negali ;)
2016-03-29 16:19:35
Pirma mintis buvo, niekas :)
Bandau suvokti kas man trukdo... lyg ir atrodo daug kas zinoma, bet realybeje neveikia.
1. pasiekti tiksla gali trukdyti:
-iprotis suvalgyti viska kas yra leksteje
-nesugebejimas atsisakyti siulomo netinkamo maisto (pyragelis prie kavos, ledai vasaros diena)
2. su lieknejimu sieju siuos neigiamus isgyvenimus:
-teks ismokti atsisakyti neplanuotu nuodemiu
-per atostogas reiks save kontroliuoti
3.koki malonuma jauciu atideliodama:
-galiu leisti sau suvalgyti ka valgo kiti
-nereikia galvoti ka turesiu valgyti susikloscius tam tikromis aplinkybemis (isvykus i kelione, nuejus i svecius)
4. kas blogiausia nutiks jei nieko nekeisiu:
-negalesiu vasara vilketi norimu drabuziu
-bus geda savos isvaizdos, nesijausiu patraukli
-uzaugs pilvas (oi kaip baisu!!!!)
-neturesiu issvajotos figuros
5. malonumas imantis siu veiksmu:
-atrodysiu sportiska, turesiu jaunatviska figura
-galesiu vilktis visus drabuzius kuriuos noresiu
-jausiuosi patraukli ir vis dar jauna
-turesiu riesta uzpakaliuka
-labiau pasitikesiu savimi tiek darbe, tiek asmeniniuose santykiuose
-gausiu komplimentus
2016-03-29 19:51:05
Nora, iš to, ką surašei, Tavo "bagažas" atrodo gana lengvas:
- įprotis nepalikti maisto lėkštėje;
- įsitikinimas, kad atsisakyti siūlomo maisto nemandagu;
- įsitikinimas, kad negali pasimėgauti atostogų maistu saikingai be ypatingos savikontrolės.
Man susidarė įspūdis, kad turi baimę pripažinti, kad valgymo džiaugsmas vis tik egzistuoja ir pasimėgauti neskubriu saikingu valgymo procesu. Viską kontroliuodama jautiesi laikanti vadeles savo rankose. Bet juk idealiu atveju viskas turėtų eitis be įtampos ir greižtos kontrolės.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS