Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Numesti (riebalus) ir išlaikyti rezultatą
2016-02-18 09:39:30
Na va saunuole :) O link pavasario tikrai kg lengviau kris :) Tie 5 kg nukris be problemu :)
2016-02-18 20:35:58
ir man atrodo, kad baigus maitinti, ledai pajudes. organizmui nebereikes taupyti. as tai visada skeptiskai ziuredavau i tuos straipsnius, kur rasoma, kad maitinimas padeda numesti svorio. gal kam ir padeda, bet kiek aplink teko matyti, tai niekaip to pasakyt negaleciau.
vaikiukai tampa dideli o mamyte gaus daugiau laiko sau! saunuole!
2016-02-18 20:56:05
100 dienų iššūkis.
56-oji diena.

"Pavadavau" Čihitą (beje, kur ji?) - dalyvavau laidotuvėse. Ramios, be emocinio krūvio, tad viskas ok. Mityba vis dėlto nuplaukė, sportui ir vėl neliko (atsiprašau, neradau) laiko.
2016-02-20 12:13:33
100 dienų iššūkis.
57-oji diena.

Svajonės apie sekančią dieną ("lucky day"). Ir viskas dėl galimybės pavalgyti bananų su ... riešutų sviestu :)))
Nesuprantu, iš kur toks didelis poreikis riešutams. Ir kai vasarą buvo pirmasis paslydimas, kapojau riešutus, antrasis paslydimas - taip pat. Ir 100 dienų iššūkį vėl riešutai nosis kiša. Na, vaikščiojančios mitybos enciklopedijos, kame reikalas :)
2016-02-20 14:46:33
kadangi siandien tavo luckyday tai ir valgyk tuos bananus su riesutu sviestu ir prisivalgyk tiek, kad jau ziuret nebenoretum.
o siaip riesutai o ypac migdolu riesutai yra sveikas maistas ir priklauso netgi supermaistui. musiske maisto enciklopedija sako, kad kasdien suvalgius sauja migdolu riesutu isvengsi kruvos ligu, neperrasinesiu straipsnio nes ir taip aisku. Norisi, tai ir valgyk, cia ne cukrine bandele.
puse saujos i pusryciu kose, puse saujos priespieciams su bananu- prasom. Busi visus metus zydinti leliumai.
2016-02-21 13:27:19
100 dienų iššūkis.
58-oji diena.

Taip ir padariau, atsivalgiau bananų su riešutų sviestu. Pusryčiams, pietums ir vakarienei. Priešpiečiams ir pavakariams taipogi :)))
2016-02-22 10:38:11
100 dienų iššūkis.
59-oji diena.

Ir vėl be sporto. Jau susitvarkiau taip, kad jokie darbai nelauktų užmigdžius mažąjį pietų miego ir... bemigdydama užmigau pati :)))
2016-02-22 10:38:50
Skaiciau, kad jei norisi riesutu, tai truksta baltymu, B grupes vitaminu ir riebalu. Gal tavo meniu per daug angliavandeniu? Ar valgai lasisa, avokada?
Mane irgi paskutiniu metu labai traukia riesutai ir riesutu sviestas. Priespieciams obuoliai su riesutu sviestu atrodo kaip palaima, bananus valgau su riesutais... Lasisa valgau viena karta per savaite ar dvi, avokada irgi, bet paskutiniu metu gaudavosi kas antra tik. Varskes irgi kazkaip maziau valgau, reiks ir paciai susirupinti. O tas riesutu sviestukas nera toks jau nekaltas, jis deja stabdo svorio kritima. Juk jo nesveriam, suvalgom 2-3 saukstelius, o gal ir daugiau, o jame oi kiek kaloriju. 10 riesutu apie 100 kcal, bet tie 10 juk taip mazai, suvalgom saujele o joje gal kokiu 30 buna :) o jei dar vaisiai prie ju?...
2016-02-22 14:11:32
Riebalų, jei gerai suprantu, lyginant su svorio palaikymu turim kiek pamažintą kiekį. Pirmąjį vasaros nuklydimą į riešutų ganyklas tikrai galėjo sąlygoti riebalų stygius - meniu iki rekomenduojamo riebalų kiekio buvo tolokai... Paskui, jau išsiaiškinus tinkamų proporcijų svarbą, vis tiek rudens pabaigoje - žiemos pradžioje nuklydau nuo plano. Tai lyg ir ne riebalai turėtų būti? Baltymų, manau, tikrai netrūksta, dėl B grupės vitaminų negaliu nieko pasakyti. Gal taip, o gal ir ne. Pagooglinau ir pati. Radau šalia Tavo, Nora, paminėtųjų galimų priežasčių ir lėtinį nuovargį. Jei reiktų įvertinti šansus, ko gero pastarajam duočiau didžiausią tikimybę.
2016-02-22 14:20:54
Kad riešutai dėl savo kcal kiekio nėra nekalti, akivaizdu. Pakanka man žvilgtelėti į nutrūkimo į riešutų ganyklas periodus - mėnuo ir plius 3-6kg.

Dabar mano būsena tokia, kad, rodos, "atkentėčiau" kelias savaites su griežtesniu meniu, nukrapštyčiau tuos likusius kg, ir tada gyvenčiau kaip žmogus su 1800 ar daugiau kcal. Bet jei sunku su 1500 ir vis link riešutų traukia, tai klausimas ar "atkentėčiau". Žinant teorijas, kad greiti rezultatai tampa ilgainiui antirezultatais, bei paskaičius Piešinio patirtį su "čempionišku" meniu, kažkaip sveikas protas sako tęsti ir nesiblaškyti.

Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS