Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Numesti (riebalus) ir išlaikyti rezultatą
2016-01-23 15:02:39
Pati nesu dietologe, bet susiradau ,,musuose,, si olandu dietologes straipsni, tai isverciau tau, gal ka nors ismastysi.Dar buvo pridurta, kad per savaite maksimum 500g galima numetineti bet tai jau riba, geriau nevirsyti kokiu 200g per savaite metamo svorio.
Kaip zinai mes esam sumustiniu salis, bet vietine duona yra pilno grudo, ,,ruda,, ir yra laikoma sveiku produktu. koks tai butu atitikimas lietuviskai produkcijai, nezinau. Bet tikrai kazkada valgydama tuos sumustinius ir panasius kiekius maisto nurodytoje lenteleje numeciau 22kg.(kiek mazesnius, bet cia nurodomos ,,normalios,,maisto normos).Skaiciuoti moki, pasiziurek gal ka sugebesi panaudoti.Uz vertimo lietuviu kalba atsiprasau...google translator

Kim Vermeulen, dietologė

Stipriai mesti svori, maitinant krūtimi iš tiesų yra nepatartina. Bet ramiai prarasti paskutinius kg leidžiama.Tiesiog tik maitinant krūtimi jau gali prarasti pusę kilogramo per mėnesį.
Esant griežtai dietai, mityba dažnai šiek tiek sutrikdyta, o tai yra svarbu, kad motinos piene butu pakankamai vitaminų, mineralų ir maistinių medžiagų. Vidutiniškai reikia papildomai 500 kalorijų maitinant. Jie gali būti gaunami suvalgant papildomą vaisių (3 vienetai per dieną), ar vieno arba dviejų riekeliu duonos per dieną papildomai. Dienos metu svarbu isgerti apie 2 iki 2,5 litrų skysciu( Tai apima ir pieno produktus).

Lentelėje nurodomi kiekiai suaugusiam, kuris nemaitina krūtimi, ar nujunkineja.Sie kiekiai tinka mesti svoriui zindymo laikotarpiu.

Suaugusieji amžiaus nuo 19 iki 50 metų:

Daržovių 200g-4 šaukštai
Vaisiai 200 g-2 vnt
Duonos-210-245 g -6-7 riekeles
Bulvės, ryžiai, makaronai,ankštiniai-- 200-250 g
Pieno produktai (450 ml)
Sūris 1 ½ gabaliuk0-(30 g)
Mėsa (ar jos produktų), žuvis, vištiena, kiaušiniai,
mėsos pakaitalai -100-125 g
Margarinas 30-35 g--5 g / vienai riekei duonos
Kepimo, skrudinimo, kepimo produktai,-aliejus 15 g(1 šaukštas)
Gėrimai (įskaitant pieną) 1 ½ -2 litrų

Laikykis ir sveik
2016-01-23 19:07:52
Leliumai, kai tu, kaip sveikata?
2016-01-24 15:47:09
leliumai, nuoširdžiausi linkėjimai greičiau pasveikti tavo mažajam ir tau. Visiškai atsiriboju nuo kritikavusių tave už tą obuolį su riešutų sviestu. Atleiskit mielosios, bet tai jau prasilenkia su.....
leliumai, tu ir taip per daug geležinė. Jei norėtume tik lieknėti, tai galėtume sėkmingai daryti valgydamos vien saldumynus. Aš iš viso negaliu atsistebėti tavo teisingu, logišku mąstymu, valia, drausmingumu, tikslumu ir tuo, kad visa tai sugebi daryti augindama mažylį. Tu verta paties aukščiausio įvertinimo. Tavo organizmas taip pat protingas ir jei jis šaukia, kad nori to obuolio, privalai jam duoti, priešingu atveju - keršis. Palaikau tave visa didele širdimi. Sveikit!
2016-01-24 16:15:16
saunuole Gaudre, parasei ta ka ir reikejo parasyti
2016-01-24 17:05:50
100 dienų iššūkis.
30-oji diena.

Vakarykštė "lucky day". Atėjo ir praėjo :) Truputį to, truputį ano. Be išlaikytų laiko intervalų, be "teisingų" pasirinkimų, be išankstinio plano. Tiesiog buvo svarbesnių dalykų.
2016-01-24 17:10:11
Ačiū, Gaudre :) Labai įkvepiantys, padrąsinantys ir palaikantys žodžiai.
2016-01-25 08:19:18
100 dienų iššūkis.
31-oji diena.

Diena, kai reikėjo prisiminti pavalgyti :)
2016-01-25 20:42:45
Leliumai, gal tau tiktu Gaudres metodas? Man cia truputi panasu i Mieliauskienes metoda, kazkada anksciau rasiau,nors niekada jo nesilaikiau- valgai ka nori, tiksliau ko labiausiai nori, bet reikia skaiciuoti kalorijas. Hm?Gaudre sakosi kompensuojanti sportu. Na gal ji smulkiau kada nors papasakos- juk 22kg numete, vadinasi veikia.
2016-01-25 21:45:59
100 dienų iššūkis.
31-oji diena.

Tik principai, bet ne konkretūs patiekalai. Pažiūrėjau į tįžtantį sniegą lauke ir prisiminus Piešinio aprašytą sniego senį su Tuo Grėbliu Ant Kurio Negalima Užlipti, šyptelėjau. Taip smagu paliko vien nuo minties :)))
2016-01-25 21:55:13
Iki ateinant į kilo.lt buvau pasiskaičiusi tokią knygelę:
https://www.knygos.lt/lt/knygos/nestebuklingas-budas-liekneti-/
Skaičiavau kalorijas, numečiau nuo 81 iki 74. Paskui kiek atleidus vadeles grįžau iki 77, su kuriais ir atėjau į kilo.lt. Čia vis tik esant galimybei pažaisti su meniu labai gerai pajutau praktiškai daugelį mitybos niuansų, kurių nepajutau tiesiog skaičiuodama kalorijas. Realiai man kilo.lt mityba tinka, tik einu prie išvados, kad tereikia pasididint kaloražą 100-200 kalorijų antrai dienos pusei.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS