Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Numesti (riebalus) ir išlaikyti rezultatą
2015-12-29 09:54:51
Leliumai, man lygiai tas pats. Ir mane tai gasdina. Neveltui as naryste pasiemiau kaip imanoma ilgesne, nes labai gerai zinau, kad itvirtinimas yra netgi svarbesnis uz pradini svorio numetima. Viliuosi, kad svorio itvirtinimo programa pades isspresti sia problema. Tad dar neskubekim nusiminti.
2015-12-29 10:01:31
Dar i Tavo puslapeli Cihitai apie ta 100d programa/issukiu ar kaip ji pavadinsi. Man si ideja labai patinka ir ja naudoju seniai.Papasakosiu kaip panasiu budu bandziau padeti draugei- pries keleta metu labai susirgo jos dukryte- joms abiems reikejo 100 d isbuti steriliame bokse be jokio kontakto su aplinka. Labai didelis issukis, o stresas koks. Sugalvojau nuvezti i ligonine 100 atviruku su ivairiais irasais ir i kiekviena vokeli idejau po smulkmena- arbatos pakeli, kremo meginuka,lipduka ir pan. Visus vokus uzklijavau ir liepiau kieviena diena issitraukti tik viena atviruka ir visa diena uz jo laikytis. Viliuosi, kad padejau- abi istvere, mergyte pasveiko ir abi toliau gyvena.
Tad tai tikrai rimta ideja- ar 100d kalendoriu ar 100d dovaneliu sistema sau sugalvoti, manau, padeda.
as pvz skaiciuoju kiek man liko iki keliones i Lietuva- 58 dienos...
2015-12-29 11:21:53
Dalinuosi informacija su kitomis alkanomis vakarais :)

Jei...
- sveriate produktus;
- laikotės rekomenduojamų laiko tarpų tarp valgių;
- nemažinate porcijų;
- nepraleidžiate valgymų

... ir vis tiek jaučiatės vakare alkanos, kilo.lt specialistė man patarė:

"Vakarais, kuomet jaučiate didelį alkį, pridėkite papildomą valgymą po vakarienės, likus 1-2val iki miego. . Taip numalšinsite alkį ir nekils noras nusižengt planui :) Šiam valgymui tinka:
1. Virti/kepti kiaušiniai 2dideli, arba 3maži vienetai + daržovė, kuri patiktų. Galite iš natūralaus jogurto ir šesnako, bei krapų pasidaryti skanų "majonezą" :)) skamba gal ir ne kaip, bet, yra tikrai skanu!
2. Tuno skardinė su patinkančiomis daržovėmis, ar, kad nieko ruošti nebereiktų tunas + pusė skardinės žirnelių/kukurūzų,pupelių.
3. Liesos varškės patiekalas, bet kokioje formoje, tik jau nebe su vaisiais ar uogomis, o su žalumynais, taip pat gali būti su daržovėmis, ar keletu salotų lapų.
4. Liesa mėsa, arba liesa žuvis, būtų geriau, kad būtų gryną, ne rūkyta - jei tą dieną pietums darotės, tarkim, keptą vištieną, pridėkite 120g mėsos arba žuvies, ir tuo pačiu metu išsikepkite :) ir čia nepamirškite daržovių, bet tai nėra būtina.
5. Krabų lazdelės taip pat yra tinkamas produktas valgyti paskutiam valgymui, jų gali būti 6vnt.

Rinkitės savo nuožiūra, kažką iš šio sąrašo. Sėkmės! "
2015-12-29 13:44:09
ir as gavau toki pati atsakyma kai klausiau ka daryti kai tenka dirbti nakti- energijos tai pritruksta. tiesa pasakius siuo patarimu nepasinaudojau. vis dar issisuku su vandeniu ir diena bandau issirinkti didelio turio patiekalus- va ka tik papietavau vistienos su kopustu ir morku salotomis-vos iveikiau, net pilva skauda. bet tikiuosi tos darzoves savo darba padarys.
anksciau nakti gerdavau kava ir suvalgydavau riesutu sauja. dabar, iki siol kol kas issisuku taip. perskaicius patarimus pagalvociau ,,mirtinu,, atveju visgi apie trupuciuka liesos mesos ir daug darzoviu- jiems iveikti organizmui reikia daug kaloriju-juk norisi ir pilva uzkisti ir svori mesti. o ka issirenki Tu?
2015-12-29 19:49:07
Bandysiu išsiversti be papildomo valgymo, bet jei alkis labai spaus į kampą - pasinaudosiu šiuo patarimu. Rinksiuos bet kurį iš pasiūlytų variantų apart krabų lazdelių - jos man po kilo.lt programos pasidarė per saldžios.
2015-12-29 20:58:21
100 dienų iššūkis.
5-oji diena.

Sportas "+", mityba "+".
2015-12-30 07:50:10
saunuole! as tai megeja skaiciuoti atvirksciai,, kiek liko,, kazkaip maziau atrodo,kai skaiciukai zemyn ritasi. ar ijungei prizu sistema kas kazkiek dienu? reiketu!
2015-12-30 18:03:17
Kokie dar prizai, Piešiny, kai klausimas būti ar nebūti? :)
Prizas - galėjimas palikt kilo.lt iškelta galva, o ne pabrukus uodegą :)))
2015-12-30 22:57:58
100 dienų iššūkis.
6-oji diena.

Pagundų diena. Atlaikytų pagundų diena. Lengvai (!) atlaikytų pagundų diena.
Pietauti teko ne namuose. Nuskilo - žuvis plius daržovės, kaip tik pagal planą tokio tipo patiekalas šiandienai ir priklauso. Skanėstus desertui ignoravau. Buvo nesunku, matyt tapau išrankesnė - sunkiau būtų atisipirti namuose gamintam desertui, o pasitaikė vis tik ne toks atvejis. Vakare, namuose, neplanuotai teko "gelbėti" bededant į šaldytuvą lengvai įdužusius kiaušinius. Visą dešimtį! Prisiminiau nebandytą morkų pyrago receptą, kur reikia būtent tiek daug kiaušinių. Garuoja man dabar už nugaros maloniu kvapu kutendamas nosį. Pyrago daugelį savybių galima įvertinti vizualiai ir pasitelkiant nosį, o skonį... bus kam nusako :)))
2015-12-31 09:31:52
Super! Laikas greitai bega, jau beveik ir 10 d atlaikyta- kaip matai, viskas imanoma. ar siandien ar sestadieni pasiskyrei sau kaip luckyday?
prizu reikia, o galva jau ir dabar gali iskelt. kas cia kalba apie pabrukta uodega????Nematau kur ja brukt.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS