Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Numesti (riebalus) ir išlaikyti rezultatą
2015-11-11 19:03:36
Pagyvenau tris savaites su atsinaujintu mitybos planu ir... prisireikė naujovių :) Pajaučiau, kad tris kart per savaitę paukštiena pasirodė per daug. Ir pasigesdavau dažnesnio pieno produktų pasirodymo. Pasikoregavau. Pagal patiekalo tipus meniu dabar atrodo taip:

Pirmadienis
- bolivinių balandų košė (su riešutais);
- vaisiai;
- paukštiena + daržovės;
- daržovių salotos (su sėklomis);
- varškė.

Antradienis
- jogurtas (su dž. vaisiais);
- vaisiai;
- makaronai;
- daržovių salotos (su sėklomis);
- kiaušiniai + daržovės.

Trečiadienis
- avižų košė (su uogomis ir riešutais);
- vaisiai + varškė;
- žuvis + daržovės;
- riešutai;
- daržovių sriuba.

Ketvirtadienis
- grikių košė (su daržovėmis);
- vaisiai;
- paukštiena + daržovės;
- daržovių salotos;
- varškės apkepas.

Penktadienis
- kiaušiniai;
- vaisiai;
- ankštiniai (su daržovėmis);
- kefyras;
- žuvis + daržovės.

Šeštadienis "lucky day".

Sekmadienis
- avižų košė (su dž. vaisiais);
- vaisiai;
- raudona mėsa + daržovės;
- daržovės;
- daržovių salotos (su sūriu).

Manau, būsiu suradusi mėsos (1xraudona+2xpaukštiena+2xžuvis) tinkamiausią sau kiekį. Pieno produktų po nedaug kasdien (galbūt ateis diena, kai pakaks rečiau). Įtraukiau ir riešutų, ir sėklų, ir džiovintų vaisių - su jais gyvenimas gardesnis :) Daržovių bei vaisių, kaip ir priklauso, kasdien.

Žiūrėsiu, kaip ilgai "gros" toks meniu :)
2015-11-11 22:13:53
labai skanus valgiarastis, vos nenusikopijavau... bet paziurejau, kad man negalima makaronu, surio ir varskes apkepo vakare. riesutai pirmoje dienos puseje(priespieciams, pavakariams neleidziama). o visa kita atrodo labai patraukliai! Skanaus!
2015-11-12 07:25:50
Matyt, kai registruodamasi rinkaisi mitybos režimo pobūdį, pasirinkai griežtesnį, su mažiau alternatyvų. Aš rinkausi patį švelniausią, su daugiausiai alternatyvų.
2015-11-12 20:05:16
tai kad ne. pasiziurejau- tikrai yra tie makaronai,be matyt bijau ju imti,kai pradejau kaitalioti, tai nusivaziavau i lankas, pasirodo reikia taip ir ne kitaip...tai as ir neimu visko, ka matau. reiks paklausti,jei jau patobulino filtrus ar tikrai viska galima,.tad neimu vaisiu vakarais , bulviu, makaronu, kruopu ir pan, tik 1 karta grikius verdu. makaronu pasiilgau, davei tu man minti, reiks paklausti dietologes, kas man ,,galima,,
2015-11-15 17:09:29
kaip laikaisi. Leliumai, ka per savaitgali nuveikei? ar skanus buvo naujas tavo planas, ar pasiteisino?
2015-11-16 17:09:56
Naujasis meniu pirmą savaitę niam niam :)))

Esu rašiusi, kad stebiu kūno riebalų, raumenų pokyčius (turiu tai rodančias buitinės svarstyklės namuose). Nuo tada, kai pradėjau tai registruoti, numečiau 6kg: 5kg riebalų ir 1kg raumenų. Pasiteiravau kilo.lt, kaip išvengti raumenų netekimo metant svorį. Tikėdama, kad informacija gali būti kam nors įdomi, cituoju Andriaus atsakymą:

"Taip, tokia yra liūdna realybė, kad metant riebalus, šiek tiek nukrenta ir raumenų. Visiškai to išvengti yra labai sunku.
Yra tik būdai kaip tą blogybę sumažinti:
- labai gausus baltymų vartojimas
- darbas su didesniais svoriais, bet tam jau reikia treniruotis salėje
- papildomas BCAA amino rūgščių vartojimas."
2015-11-16 22:53:30
apie ta pati dar gabaliuka isverciau is atlikto tyrimo, panasiai kaip ir Andrius sako. vel google translator padejo...


Buvo tirtos dvi grupes nutukusiu su identiškomis labai mažo kaloringumo dietoms. Viena grupė uzsieme cardio-treniruotemis (ejimas pėsčiomis, vaziavimas dviračiu, bėgiojimas), o kita grupė gavo jegos pratimus.. Po 12 savaičių buvo matoma, kad abi grupės prarado svorio. Grupėje, atlikusi cardio treniruotes, buvo matuojamas 30% riebalų ir 70% raumenų masės praradimas. Grupė , dariusi jegos pratimus neteko 100% riebalų. Tai rodo, kad pastaroji grupė prarado žymiai daugiau riebalų , nei pirmoji Taip pat buvo nustatytas ramybes metabolizmas ( riebalu deginimas ramybes metu) "kardio.. grupėje jis buvo mažesnis. Raumenų didesnis kiekis užtikrina, kad daugiau bus sudeginama riebalu. Norėdami numesti riebalus, neprarandant raumenų yra, geriausia derinti mazo kaloringumo dieta su jegos pratimais.
2015-11-17 10:06:49
Aciu mergaites, man kaip tik reikejo jusu sitos info, kad padidetu motyvacija sportuoti sporto saleje :) Va kaip tik sia savaite uzsibreziau nepraleisti ne vienos treniruotes ir padidinti svorius :)
2015-11-19 20:25:48
Leliumai, kaip gyveni? Kazkaip tylu is tavo puses. Mums rupi kaip tau sekasi!
2015-11-20 11:34:53
Skaitau :) Baigiu Editos Čekuolienės "Psichologijos žiupsnis ant kasdienybės". Pradėsiu "Augi(ni)mo psichologiją".

Imuosi baigti pradėtus darbus. Iki Kalėdų juk privalu, ar ne? :) Esu pažadėjusi pagelbėti bičiuliams ties jų kiemo apželdinimo planu.

Praktiškai imu suprasti, kaip vis tik svarbu siekiant numesti svorį realus artimų žmonių palaikymas ir gera vidinė savijauta.

Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS