Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Numesti (riebalus) ir išlaikyti rezultatą
2015-10-21 07:51:34
KILO FEFF6A, manau, kol tęsis "laikausi sąžiningai visų rekomendacijų ir mitybos", tol lydės sėkmė. O jei ir bus stop'ų, tai tereiks kreiptis į kilo.lt ir, manau, jie pakoreguos mitybą ar sporto režimą taip, kad svoris kristų toliau. Čia ne stebuklinė pasaka, o realybė - kiek pastangų, toks ir rezultatas. Geroji žinia ta, kad viskas mūsų pačių rankose :)))
2015-10-21 07:55:05
Piešiny, aš taip pat neturiu kada stovėti prie puodų gamindama sultinį. Dabar naudoju štai tokį:
https://www.livinn.lt/image/cache/data/marigold-bouillon-powder-reduced-salt-150g-1000_52-400x400.jpg
Nepastebėjau, kad būtų kažkokių bėdų su skysčių kaupimusi.
2015-10-21 09:56:06
aciu, pabandysiu tokio pas save paieskoti- pagal etikete atrodo patraukliai- darzoviu sultinys su pamazintu druskos kiekiu. tikriausiai ir tu priedu su E nera.
as jau sudarineju savo stopu priezasciu saraseli, savaitgaly parasysiu, kai sversiuos.si bei ta pastebejau.bet dar pagalvosiu.
kaip daugiau sekasi? kada baigsis motinystes atostogos? tikriausiai tuomet ir sio projekto tikslus jau busi iveikusi!
2015-10-21 10:31:14
"Sudedamosios dalys: bulvių krakmolas, hidrinti daržovių baltymai (sojų, kukurūzų), jūros druska, palmių aliejus (iš tvarių ūkių), daržovės 10% (svogūnai, pastarnokai, porai, morkos), kukurūzų krakmolas, petražolės, salierų sėklos, ciberžolė, baltieji pipirai, česnakai, muskato kevalo milteliai, gelsvės, muskato riešutai"
2015-10-21 10:57:30
teisingai sakoma, reikia skaityti etiketes. paziurejau, kokia sudetis iprastu buljono kubeliu pas mus

-vistienos buljonas(knorr) -druska, palmiu aleijus, skonio stiprintojai(!) e621 e631 e627. darzoves(svogunas, morka, pomidoras) pilnai sustinges palmiu aliejus(2x?) cukrus, petrazoles, degintas cukraus sirupas(????0 prieskoniai(ciberzole, muskato riesutas, salieras, petrazole) maltodekstrinas, aromata(vel?) citrinos rugsties milteliai, mieliu ekstraktas.

-vistienos buljonas( c1000 parduotuve)
druska, skonio stiprintojas e621, kukuruzu baltymai, augaliniai riebalai(kokie?) aromatai(salieru, kiausiniu) cukrus, sojos baltymu ekstraktas, 2,2% vistienos, 1,3% vistienos riebalai, mieliu ekstraktas, prieskoniai(kokie?) petrazole,antioksidanatai(rozmarinu ekstraktas) spalvintojas e101, dziovintos darzoves-morkos, svogunai.

ziauru vienzo. koki suda mes cia valgom? tokios sudeties ir noredamas nesugalvosi. isvada viena- sultini reikia virtis pacioms.
2015-10-21 11:00:07
kas man siryt yra-jokios koncentracijos. pirmas buljonas is knorro yra ne vistienos bet vadinamasis darzoviu.
2015-10-21 11:02:13
Gerai, papasakosiu kaip sekasi :) Gal net per daug smulkiai... :)

Jau rašiau, kad po šeštadienio "lucky day" buvo +1,3kg lyginant su svoriu prieš savaitę prieš pat "lucky day". Šeštadienis buvo saikingas - meniu atitinkantis įprastos dienos rekomendacijas plius pora pačios kepto pyrago gabalėlių. Sekmadienis ėjosi kaip pridera, kol mano mažėlis nesumanė pakeist miego režimo. Baladojosi iki pusės pirmos nakties pagavęs kažkokį keistą super aktyvumo "kablį". Man, "vyturiui", beliko klapsėti miego lipinamom akim ir žiūrėti į amžinojo variklio dūzgimą. Ir čia paslydau - nucimpinau į virtuvę ir sušveičiau pora gabalėlių to pyrago... Rezultate dar +0,9kg (77,6kg) pirmadienio rytą. Nepagalvokit, tie du gabalėliai tikrai nesvėrė kilogramo :)))
Tataigi, kaip ir planavusi anksčiau, pirmadienį pradėjau pagal pa(si)keistą meniu. Idealiai. Antradienis - vėl planas einasi sklandžiai, tik kažkodėl aplanko alkis ir sekančio valgymo vis imu laukti... Supratau, kad prieš tai perėjus prie principų ir patiekalų keitimo pagal juos būsiu ko gero ir porcijas (pietų valgymo) nejučia pasididinusi. Dieną užbaigiu pavyzdingai. Trečiadienis - ryte, kaip man neįprasta, lipu ant svarstyklių viduryje savaitės. Uf, 66,4kg. Jei iki šeštadienio laikantis pavyzdingai grįšiu prie 65,4kg ar kažko artimo, būsiu labai laiminga. Pakaks "peckiotis" su kg - reik pasiekti 65kg ir pagaliau rasti dailią suknelę tarpinio tikslo pasiekimo proga:)
2015-10-21 11:05:03
ups, "67,6 pirmadienio rytą"
2015-10-21 11:37:19
Su kilo.lt būsiu iki pirmųjų sausio mėnesio dienų. Iki to laiko ir tikslą, 62kg, noriu pasiekti. Tada dar iki grįžimo į darbus turėsiu kelis mėnesius. Pats tas išmokimui palaikyti svorį.
2015-10-21 11:42:39
Musu leliumai svoris kazkaip panasiai uzstrigo :D tu virs 65, o as virs 56 :D Gal tikrai buna kokie menulio svyravimai... o va sia savaite be dideliu pastangu gana gerai krenta po tu privalgytu per lucky day. O ir liko mums abiems virs 3 kg numesti iki tikslo. Pradzioje buvo tikslas iki lapkricio 1, po to iki gruodzio 1, va dabar jau iki sausio 1 :)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS