Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Atgimusi
2015-04-29 21:31:56
kami-la, tu ne viena tokia, viskas normaliai ;) Man ir nepatin ka, bet matau, kad matyt tiesiog kitus užknisu su atvira neigiama nuomone, o tuo labiau savp noru grįžusi atgal :). Galim dviese kur nors susirašyt, kaip mums tokioms ęia svarbioms nepatinka :D
2015-04-29 21:53:45
Kiekvienas žmogus turi savo nuomonę.Jei nepatinka,tai nepatinka kažkas.Tą nuomonę reikia gerbti,o ne kategoriškai neigti ir pykti.Gal mane pvz stebina,kad kažkam čia labai patinka,nepaisant to,kad,sumokėjęs pinigus meniu susidarinėja pats ir maitinasi bile kaip,kad tik sveikai.Aš nuoširdžiai nesuprantu,kam tada reik mokėt pinigus. Bet tai žmogaus pasirinkimas ir aš nepuolu jam aiškinti,kad jis šioks ar anoks.Aš gerbiu jo pasirinkimą.Jei jam taip gerai-valio.Man negerai.Dėl to,kad tiesiog ne to tikėjausi.O ką daryti toliau-atsiimti pinigus ar likti čia- čia jau mano pasirinkimas. Negi forume pageidaujami tik tie,kurie patenkinti??? Nors,kaip sakoma,niekada nesakyk niekada-gal ir mes būsim patenkintos,kai prisitaikysim prie visko,priprasim.Kol kas-tik pirmas įspūdis.
2015-04-30 07:22:40
Manau, tiesiog neverta daryti išankstinių išvadų ir pasikonsultuoti su mentoriais, pasakyt, kas patinka-nepatinka ir kaip galima keisti. Aš irgi zyziau dėl meniu, kas skanu kas neskanu, ir man be problemų pakeitė.
Nauda ta, kad čia galima ugdyti "sveikuoliškus" įgūdžius, pasirinkti neblogų receptų, surasti bendraminčių ir gauti kvalifikuotų žinių, o ne iš pompastiškų straipsnių ar kažkieno nuogirdų. Taip pat lengviau važiuot tuo keliu, nes tau duoda kryptį. Žinoma, jei labai daug nusimanai ir turi stiprią savimotyvaciją, tai gal ir neapsimoka. Bet, mano nuomone, mes čia visi ir susirinkom, nes tos motyvacijos pritrūko.
Tai tokia mano menka nuomonė. Man patinka tam tikras rėžimas ir kontrolė.
2015-05-01 10:25:07
kami-la, tavo priekaištai visiškai suprantami. Visi galime akžkuo būti nepatenkiti. na neatitiko tavo lūkesčių, OK išsispręsi, viskas gerai.
Aš irgi tikėjausi stebuklų, bet juos gaunu savaip - atsirado supratimas, noras, regulairus sportas. Mano vyras pradeda gaminti, nes aš nebespėju padaryti trijų patiekalų per vakarą (vakarienė, vakarienė dukrai irpietų mums abiems kitai dienai). Dukra valgo tai ko iki šiol tik paknibinėdavo, priedo pati mokinasi "gaminti" - dešreles verda, kiaušinius, koldūnus, "kepa" batoną su kiaušiniu ir kitus vaikiškus "gėrius". Žinoma, tikiuosi, kad gal viskas toliau keisis, dabar esu pasirinkimo kely - kiek laiko tęsti narystę, nes kad tęsti tai faktas - Jūs mano motyvacija, o ne suknelės ir ne morenginiai pyragaičiai.
2015-05-01 15:38:41
O kiek dukrytei metų? Tie gėriai galėtų būti ir geresni :) Nesinori jai ko nors sveikesnio mokytis kepti ir virti?
2015-05-09 16:16:36
Apie fizinį aktyvumą. Kažkurią dieną pagalvojau, kad iš tikrųjų ne mažai judu ir eidama iš sporto klubo įsijungiau Endomondo programėlę, pasižiūrėti, koks atstumas nuo namų iki sporto klubo. 3,49 km. Pirmyn ir atgal jau 7 km. Į darbą irgi vaikštau pėstute (vis pamirštu programėlės pagalba išsimatuoti atstumą, bet kažkas tai apie 1,5 km į vieną pusę). Tad beveik kiekvieną dieną suvaikštau apie 10 km plius 7 val. judėjimas ant kojyčių darbe ir žinoma, treniruotė. Tad ir vėl keliu tą patį klausimą: ar man skirta 1200 kcal pagal mano fizinį aktyvumą bei duomenis (ūgis 180 cm, svoris šiuo metu 61,5 kg) nėra per maža? Su mityba pastaruoju metu tragedija! Sveikas maistas neskanus, organizmas reikalauja kažkooo saldauuuus, tad ir nuklydimai padažnėjo (šią savaitę turėjau 3 (!!!) cheat day). Ir emocinė savijauta pakriko (negaliu teigti, kad tai dėl mitybos, galbūt tiesiog namų ilgesys). Žodž, jaučiuosi nelabai gerai, kai prisiėdu, tada išvis savęs nekenčiu. Nieko, nepasiduodu, stengiuosi sugrįžti į doros kelią! Tikiuosi, šita krizė greitu metu praeis. Išsipasakojau, va.
2015-05-09 17:30:13
O tu dar nori numesti?
Nes panašu, kad tau pakaktų palaikyti esamą svorį, o tam puikiai tiks 1500kcal, o gal net daugiau :) Manau, jei pasakytum, kad numesti nebenori, tai jie tikrai "leistų" pasirinkti didesnį kaloražą
2015-05-09 17:55:45
O siaube, na, tikrai, gal tiesiog pakeisk tikslus - stangrinti kūną ir pan. Nes nelabai ir yra ką mesti. O jei ir yra koks riebaliukas, tai jis ilgainiui ištirps dėka raumenukų. ;) 1200 kcal tikrai per mažai yra, kai toks kasdienis fizinis aktyvumas ir tokie duomenys.
2015-05-09 19:29:49
Būdama panašaus ūgio (bet ~9kg sunkesnė) turiu 1800kcal mitybos planą (žindau). Sunkiai įsivaiduoju pasisotinimą 1200kcal. Nuolat būnant alkanai, natūralu, kad prasideda lūžiai. Aš Tavo vietoje ko gero pabandyčiau su 1500kcal pažiūrėti kaip juda svoris.

Atgimusi, įdomu, o kaip numetus 4,5kg pasikeitė Tavo juosmens (ties bamba) apimtis, kurią identifikavai kaip probleminę?
2015-05-10 02:49:45
Aš svorio ir nenoriu mesti, vienintelė bėda - pilvas. Kaip pūpso, taip pūpso. Nuo visur kitur svoris krenta, jau rankytės kaip šakaliukai liko. : ))) leliumai, pilvo apimtis sumažėjo 3,5 cm. :)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS