Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Atgimusi
2015-04-28 10:18:36
Labai svarbu, kad cheat day būtų reguliari. Jos esmė, kad judi tikslingai visą savaitę ir tuomet šokiruoji organizmą. Jei pradės slankiotis cheat day, gali perteklius pradėti kauptis.
2015-04-28 13:02:35
Atimusi, sveika prisijungusi :) kaip tave suprantu apie silpnumo akimirkas. Vakar žiūrėjau į šakočių likučius. galvoju: nu dabar tai dėsiu. bet paskui galvoju - kiek čia liko? Ateis mano laivės diena ir galėsiu kiek tik noriu :D Laikykis - mes su tavim :)
2015-04-28 15:57:09
Ačiū, merginos! Šian pati save baudžiau už vakar - valanda ant bėgimo takelio. Nubėgti 10.6 km, sudeginta beveik 800 kcal. Bet, labiau tikėtina, kad deginau raumenukus, o ne riebalus. Kažin, ar po vakar treniruotės su svoriais organizmas spėjo pailsėti, o aš čia tokią intensyvią cardio treniruotę pasidariau.. Bent jau sąžinė nuraminta, nors atidirbau viso labo tik už pusantro šokolado...
2015-04-28 16:12:28
Aš manau, kad man taip norisi nuklysti dėl to, kad man neskanu tai, kas yra mano mitybos plane. :( Jaučiuosi suvaržyta, norisi įvairovės. O čia, tarkim, pavakariams tris kartus per savaitę morkos.. Priešpiečiams džiovinti abrikosai.. Pasiilgau medaus, noriu ridikėlių... Prieš prisijungiant prie kilo.lt buvau susidariusi pagal sukauptas žinias pati sau mitybos planą ir viskas puikiai sekėsi. Pavyzdžiui, kiekvieną rytą pusryčiams virdavausi avižinę košę, kurią valgydavau su šaukšu medaus + 1 virtas kiaušinis. Ir nenusibosdavo tokie pastovūs pusryčiai, nes buvo skanu. Priešpiečiams valgydavau šviežius vaisius, o mano mitybos planas siūlo džiovintus, kurie, kažkaip labai abejoju, ar yra sveikesnis (pažiūrėsiu į sudėtį ant pakuotės, tiek daug cukraus...). Na žodž, nežinau, kažkokia krizė man. Sunku labai labai.
2015-04-28 16:13:02
Nealink organizmo šitaip, nė nepajusi, kaip gausi traumą, o tada motyvacija nusiris atgal pas šokoladus :) geriau po truputį, bet pastoviai
2015-04-28 16:19:02
Valio!!! yra žmonių sako, kad neskanu... ne aš viena tokia :D -
2015-04-28 16:27:43
Ir man nera skanu.Tiesa,pirma savaite dar visai su idomumu valgiau viska.Dabar jau antroji savaite ir man pvz net pikta,kad valgiarastis vel tas pats.Tai tikrai manes nemotyvuoja.Jei butu kiti receptai,idomu butu paragaut ir to,ir ano,gal kazka idomesnio atrast,ivairesniu skoniu.Nesuprantu,kodel duodamas tik vienos savaites valgiarastis.Bent menesiui butu.Manes nevilioja nei sakociai,nei sokoladai,tiesiog man nepatinka rutina,tas pats per ta pati.Taip zmones nesimaitina :) Sutinku valgyti tuos pacius maisto produktus (ka jau cia naujo israsi),bet kad jie butu vis kitokiam pavidale
2015-04-28 17:32:45
O kas jums trukdo pasikoreguoti tą meniu? Aš, pavyzdžiui, keičiu vieną vištienos patiekalą į kitą vištienos patiekalą ir pan. Taip pat keičiu ir priešpiečius: vietoj džiovintų vaisių renkuosi šviežius ir atvirkščiai, priklausomai nuo noro.
Pacituosiu kaip man dėl keitimų parašė dietologė:

"Drąsiai galite keisti ir žinoti, kad tikrai nesuklydote, jei varškės patiekalą keisite į kitą varškės patiekalą, kiaušinių patiekalą į kitą kiaušinių patiekalą, jei ieškosite alternatyvos vištienos kepsniui - ieškokite kito vištienos patiekalo, lygiai taip ir su žuvimi ar su raudona mėsa. Priešpiečiams galite rinktis absoliučiai bet kokį vaisių "

Taip kad daugiau optimizmo. ;)
2015-04-28 18:40:32
Reiks pasitarti ir man su dietologe dėl kaitaliojimų,nes su tokiu meniu ilgai netempsiu :)
2015-04-29 10:01:38
Kami-la, puikiai tave suprantu - aš nenoriu pasakyti, kad man į meniu trūksta šakočio tada bus skanu :D Truksta įvairovės tikrai, bet kaitalioju meniu. Nors dar tik trečia savaitė, vis tiekiuosi, kad persilaušiu ir nereikės kaitalioti... įdomu po kiek laiko jie koreguoja valgiaraštį? Nes kaip suprantu mažins kalorijų normas. Ar ne?

Metamorphosis, na žinai, jei dvi dienas pietums ir vakarienei višta, trečią dieną žuvis (kurios aš valgyti negaliu) ir paskui vėl višta tai keisk kokiu nori patiekalu: višta yra višta. Aš nelabai nusimanau kcal moksle, bet žiūriu kad kcal būtų tek pat keičiant, kad riebalų, angliavandenių, baltymų kiekis nesiskirtų labai.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS