Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Atgimusi
2015-04-15 15:13:36
Labas!
„užsivedu“ ir aš savo temą, kadangi kartais pritrūksta motyvacijos ir paskatinimo. :) Taip pat, manau, toks išgyvenimų dalijimasis ir rezultatų fiksavimas neleidžia mesti kelio dėl takelio. :)
Truputį apie mane. Į kilo.lt kreipiausi dėl sporto programos, norėjau, kad būtent Andrius man ją sudarytų. Su mityba jau buvau beveik susidraugavusi (ajė, kiek vargo ir kančių būta!) – pagal sukauptą informaciją buvau pati susidariusi mitybos planą. Į čia gautą meniu pirmiausiai žiūrėjau skeptiškai, kadangi buvau šokiruota man skirta kilokalorijų dienos norma. Bet, viską apsvarsčius, nusprendžiau, kad neverta abejoti ir nepasitikėti šio projekto dietologėmis, kurios neabejotinai geriau nusimano visuose šituose reikaluose nei aš, tad pasiryžau išmėginti – nuosekliai laikytis man sudaryto mitybos plano (aišku, maži pakeitimai – neišvengiami).
Viršsvorio niekad neturėjau, figūra beveik nesiskundžiau iki kol neatsitiko štai kas. Dėl ganėtinai nemažų pokyčių mano gyvenime (gyvenamosios vietos pakeitimo. Persikrausčiau iš Lietuvos į Jungtinę Karalystę) daug stresavau, valgiau bet ką, bet kaip ir bet kada, ko pasekoje per labai trumpą laiką +10 cm pilvo apimties. Aišku, susigriebti iškart nepavyko, iš šokoladų rijimo liūno išlipau tik visai visai neseniai.
Šiai dienai mano duomenys tokie: ūgis – 180 cm, svoris - ~66 kg, pilvo apimtis (ties bamba) – 84,5 cm. Pagrindinis tikslas tikrai nėra svorio metinas (nes nelabai man jį ir reikia mesti (neskaitant pilvo riebalų)), ko labiausiai trokštu, tai, kad sveika mityba ir sportas taptų mano gyvenimo būdu. Sportuoti namie niekaip neprisiverčiau, jau buvau prarandanti viltį, kad „susidraugausiu“ su sportu iki kol pirmą kartą nuėjau į sporto klubą. Ten nuėjus nebesinori išeiti. : ))
Kol kas tiek. Startuosiu (taip, kaip priklauso) rytoj. Šian pradedu laikytis man sudaryto mitybos plano, ryt prijungsiu sportą.
P.S. Malonu sisipažinti, mano vardas Renata. :)
2015-04-15 15:36:04
Sveika prisijungusi =) Sekmingo starto!
2015-04-15 16:16:37
Sveika Renata! Linkiu, kad su šia programa iš tikrųjų atgimtum :-)
2015-04-16 10:36:15
Sveika, malonu rast siekiančių to paties - ne vienkartinio svorio (riebalų) numetimo, bet kad nauji mitybos ir judėjimo įpročiai taptų kasdienybe.
Mano ūgio kategorija panaši į Tavąją - 178cm. Atėjau čia su 77kg. Taigi, padirbėti turiu kur :) Dabar eina į pabaigą antroji savaitė su kilo.lt. Pirmus reultatus jau jaučiu :)
Sėkmės!
2015-04-20 15:51:40
Ačiū, merginos! Kol kas sekasi ne itin gerai - praeita vos ne visa savaitė buvo užsitęsusi cheat day, kadangi buvau grįžusi namo (žinote, kaip būna pas mamą - gardėsių tiek, kad tik spėk valgyti!). :D Galvojau, nuo šios savaitės laikysiuosi griežto grafiko, bet viskas prasidėjo ne taip, kaip planuota. Ryte namiokė tortu vaišino, tad pasiankstinau savo cheat day, kuri turėjo būti rytoj. Bet užtat šian turėjau neblogą treniruotę. Nepasiduodu!
2015-04-22 01:22:52
Na va, apsisuko vienas ratas, praėjo savaitė - išbandžiau visą savo mitybos planą. Dėl kcal normos vis dar abejoju, bet porcijos tikrai nemažos (neskaitant priešpiečių (bent jau aš nuo 5 džiovintų abrikosų arba 30g migdolų tikrai nesijaučiu soti :D)), kai kurias sunkiai įveikiu. Na ir aišku, neapsieinu be savų pakeitimų. Tarkim, veik visuose mano mitybos plano receptuose sakoma mėsytę kepti, bet aš visad verdu. Būna, kad ne visus ingridientus sudedu (pvz. tuo metu neturiu petražolių) arba pasitaikė, kad pakeičiau visą patiekalą, kadangi šaldytuve gulėjo produktas, kurį būtų tekę greitu metu išmesti. Bet einasi visai neblogai. Kalbant apie sportą, pagaliau atsirinkau sau tinkamus svorius. Bet dar neišmokau taisyklingai kvėpuoti. Ir tempimai. tempimai. tempimai. neskiriu jiems pakankamai dėmesio. :( Bet viskas su laiku, svarbiausia, kad judu į priekį!
2015-04-23 00:27:18
Nu tai ir šaunuolė, viską darai teisingai! Juk stengiesi tam, kad gerai jaustumeisi, viskas turi būti natūralu ir logiška. Aš irgi daug ką pakaitalioju ir pagal tai, ką turiu šaldytuve, kartais tai, ko labiau noriu, laiko trūkumą ir pan. Mano manymu, tai yra visiškai natūralu, ypač praėjus keliems mėnesiams, kuomet tikrai perpranti pagrindinius aspektus :)
2015-04-28 00:26:30
Šian buvo svėrimosi diena. Likau maloniai nustebinta - per savaitę minus 2 kg. Buvo nuodėmių (trečiadienio vakarą apsirijau kaip reikiant - du šokoladai ir daaaaug riešutų), tad nežinau, ar pasikliauti savomis elektroninėmis svarstyklėmis, kurios kartais mėgsta „padurniuoti“. Svėriausi ir sporto sklube su tomis rodyklinėmis, tai jos 1,1 kg rodė daugiau (bet jau buvau po pusryčių ir svėriausi su apranga). Na, nežinau, kaip ten yra, bet kad svoris krenta, tai tikrai. :) Gaila, šiuo metu neturiu su kuo apimtis išsimatuoti. Pagal drabužius sakyčiau, kad nelabai kas pasikeitė. Na tik jaučiu, kad kojos stangrėja, ir bijau, kad stambėja. Ir dar vienas dalykas. Kaži, nieko baisaus, jei pasiankstinau viena diena savo cheat day? Tai darau jau antrą savaitę. Šian tiesiog nusidėjau su riešutų prisirijimu (kai įlendu, negaliu liautis, kol sudoroju visą pakuotę), tai pagalvojau - velniop, pasidarysiu čytą anksčiau. Na ir sušlamsčiau 4 šokoladus ir pusę Pringles'ų dėžės. Dabar jaučiuosi siaubingai! :D Rytoj grįžtu į doros kelią. Buvo sunki savaitė - daug silpnumo akimirkų, kai taiiiip norėjosi kažko saldaus. Tokiomis akimirkomis pagalvoju - velniop tą sveiką mitybą, koks gyvenimas, kai negali valgyti to, ko nori. Svajojau ir apie čeburekus, ir apie keksiukus, ir kaip per cheat day pirksiu Snickers... Žodž, būna sunku, bet stengiuosi laikytis.
2015-04-28 07:44:19
o gal išeitis būtų išmesti visas pagundas iš namų.. kai po ranka bus tik agurkas..ir jis bus saldesnis už snickersą:D. nukreipk savo mintis kitur..pvz, pradėk skaityti
2015-04-28 07:55:24
Geriau norą cheat day pasidaryti tuoj pat pakeisti morka plius sakiniu sau, kad iki tikrosios cheat day beliko vos 2 dienos. Nemesk kelio dėl takelio!
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS