Mityba / Papildai / Papildai
2014-01-13 16:20:20
Noreciau suzinoti manau ir ne vienas as, kaip del tu papildu. Vengti ju ar ne? Pvz Animal Cuts man jie visada pramusa energijos ir degina kolorijas. Yra nare gabyteas jei sunku pvz ant takelio, isgerus ta pakeli manau ta problema dingtu.
2014-01-13 17:47:20
Priklauso nuo tuo kiek sportoji jai esi naujokas katik pradejas tai dar neverta . Po menesiuko kai organizmas bus priprates prie masito ir kruvio bus efektas nuo papildu . Bent jau taip sako dauguma
2014-01-13 17:52:41
Nu matai tu zinai kazkiek, as biski zinau. Tikrai idomi yra visu nuo0mone, bet Andrius jau kaip specialistas irgi galetu tarti koki kita zodeli.
2014-01-13 18:09:57
Tars jis gi zmogus turi savo reikalu ir gyvenime gal treneruote privaia turi atsakys
2014-01-13 18:20:43
Riebalų degintojai , energijos skatintojai , labai apkrauna kepenų darbą bei patartina jų vengti. Nebent vartosi su galvą , 2savaites vartosi ,2 ne ,kad išsivalytų kepenis. O šeip patarčiau tai proteiną arba mass gainer , priklauso nuo poreikių ar tau reikia masės , ar liesos raumenų masės . Proteinas labai gerai tiems kurie per mažai valgo , jis praturtina dienos valgių racijoną baltymais. Taip pat labai gerai po alinančių ir intensivių treniruočių gerti proteiną (baltymų kokteilį) kadangi jis pagalbininkas aprūpinti baltymais kūno raumenis. Bet visus baltymus galima gauti ir gerai valgant iš maisto :)
2014-02-12 08:07:07
Visiskai sutinku,papildai tik verslas,visus proteinus galima ir reikia gaut is maisto,nebent truputi amino rugsciu,vitaminu.Man apie tai vienas zymus sportininkas ir pansibzdejo I ausi.
2014-02-12 09:50:21
Garantuoju, kad tas žymus sportininkas pats naudoja papildus.

Tokius kaip proteinas, kazeinas, vitaminai/mineralai, kreatinas, amino rūgštys beveik visi kurie normaliu sportu užsiema naudoja. Maisto suvalgyt tiek, kad gautum visko ko reikia praktiškai neįmanoma sportuojančiam. Todėl proteinas/geineris sakyčiau net būtinas normaliam atsistatymui ir geresniem rezultatam. Amino rūgščių kai kam reikia kitiem ne, čia jau nuo organizmo priklauso. Auginant masę geineriai, kreatinas irgi galima sakyt privalomi atributai.

Nesvarbu, ar tu iš karto juos pradėsi vartot ar po mėnesio sporto, bet jie irgi stebuklų nedarys jei nesusitvarkęs mitybos.

Visi kiti dalykai kaip ir tie burneriai, energetikai, preworkautai čia jau pats žmogus sprendi ar tau jų reikia ar ne. Vat juos galima jau imt tada kai šiokį tokį supratimą turi, susitvarkęs mitybą ir techniką sporte.
2014-03-08 19:02:02
Galiu pasidalinti savo mamos, kardiologes komentaru, kuomet uzmate mane geriant baltimini kokteili: tarp jos pacientu vyru, kuriu amzius virst 30 metu, daznai pasitaiko nusiskundimu sirdies veiklos sutrikimais, sutrikusiu kraujospudziu, sutrikusiu sirdies ritmu ir pan. Kuomet pradeda aiskintis to priezastis, atrodo lyg ir viskas gerai su tuo zmogum, gyvenimo budas normalus, nelinkes stresuoti, bet isryskeja tendencija, kad dazniausiai tai sportuojantys vyrukai, kurie vartoja daug papildu (baltimu, amino rugsciu ir ka jus ten dar vyrukai sugalvojat :)) Nuolat ir be saiko vartojant papildus jie gali pakeisti netgi zmogaus genofonda! Isklausiau visa paskaita, kaip visas reikalingas zmogaus organizmui medziagas, galime gauti su maistu, pvz elementariausius baltyminius kokteilius gali atstoti tunai, kiausiniai, liesa varske ar pan. O sintetinius baltymus ir kt papildus organizmas taip efektyviai neisisavina.
Taip pat visi sie papildai "nera legalus", kaip ji issireiske. Nustebo, kad taip pas treneri nusipirkau as. Vaistineje ju nepardavineja, kaip apetito reguliatoriu ir svorio mazintoju, reiskias jokio teigiamo poveikio is ju nera.
Finale grieztai turejau pasizadeti, kad ismesiu isigyta baltimini kokteili ir nebevartosiu.
Mano asmenine nuomone, trumpalaikis bet kokio papildo vartojamas nera nieko blogo, jei pasiektas rezultatas, nevirsyja zalios. As pati geriu burneri dietos metu, kad labiau deginti riebaliukus ir daugiau energijos butu treniruotes metu, taip pat neatsisakau baltiminiu kokteiliu. Taciau atsikracius nereikalingu kg, siu papildu atsisakysiu, teks issiversti su turimu energijos kiekiu :)
Taigi vyrukai neisprotekit del papildu ir nepersistenkit dailindami raumenyna! tegu tai netampa apsedimu ;) profesionalo komentara issakiau, o kiekvieno teise rinktis, kaip elgtis :)
Sekmes siekiant savo uzsibreztu tikslu!

2014-12-16 14:28:10
Pastebėjimas perskaičius m0ni komentarą, kad maisto papildus galima įsigyti vaistinėja, gal ne visose bet daugumoi tikrai. :)
O dėl sutrikusio širdies darbo asmaniškai nemanau kad baltyminis kokteilis turi įtakos, matyt dauguma tų vyrukų naudojo pre workout papildus su energitikais ir kofeinu :)
2014-12-16 18:22:29
kepenims valyti idealiai tinka margainių miltai, taip pat puikiai nuima persivalgymo pojūtį. aš asmeniškai patariu :)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS