Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Rozalinos dienorastis :)
2015-05-06 19:06:19
del kortizolio tai neaisku.. bet manau viskas tvarkoj. nera taip lengva ji uzsikelti. tik va nesu patenkinta kilo komandos poziuri i mano situacija. is pradziu pilste is tuscio i kiaura (atrasinejo,kad bele atrasyt,bet realiai jokios info nesuteike), o dabar galiausiai pareiske,kad mano planas blogas. tai kaip jis gali but blogas jei renkuosi maista is ju siulomo saraso,atidziai ziuriu kiek turi buti riebalku,baltymu ir angliavandeniu ir tas "ratukas" atrodo identiskai kaip ju rekomenduojamas ir kaloriju skaicius taip pat toks koks reikia. tai kaip tas mano planas gali buti blogas?? Galiausiai sake druska ribot. AS JOS APLAMAI VENGIU,o ne tik riboju-del inkstu. Nu antsiprasau,bet siknoj smegenu iesko jau. Nezino ka pasakyt ir ka patart mano atveju,tai jau geriau tegul atvirai taip ir paraso,bent nereikes kaip durnei laukt zinuciu kuriose taip nieko aiskaus ir neparaso. Gaila pinigu,bet ka darysi,pati kalta,kad reklamom pasitikejau. Bet jeigu mato,kad pagerejimo 0, patart neturi ka,tai bent sms nesiuntinetu,kad dienos ivertinimo neivedziau,o po dvieju dienu vel tas pats tekstas tik su prierasu "gal kas atsitiko". Atsitiko-nebetikiu jais ir nematau reikalo kiekviena diena ta pati ivertinima suvedinet. Tai tiek...
Galit teist, galit peikt,bet as sakau kaip yra asmeniskai man. Plano laikausi 100%. Geriau nesidaro. Net sakyciau,kad blogiau darosi su sveikata. Jie nieko nekomentuoja situ klausimu. Tai manau,kad visgi turiu teise but nepatenkinta
2015-05-06 19:55:20
Lijanna, užjaučiu tave. Neišmanau, kodėl tau taip yra. Gal kažko netoleruoji? Kai skaičiau tavo pasisakymus, neužmačiau, kad apie tai rašytum.
Mano irgi 1200. Nelabai ko turiu iš menių rinktis, viskas pabodo. Įdomu būti sužinoti tavo dienos meniu:-)
2015-05-06 19:59:25
aciu.. alergija yra kaikuriem produktam,bet jos nejauciu,tai daktarai sake nevengti jei jauciuosi gerai juos vartodama. tuoj parasysiu ka rytoj planuoju valgyti :)
2015-05-06 20:07:12
avizine kose su obuoliais ir cinamonu (tik man ir be cinamono gerai)
pasukos su avietem ir linu semenim
kepti varskeciai
graikiskas jogurtas
bananu,varskes, cinamono kokteilis (vel be cinamono :D man ir be jo saldu :) megstu cinamona,bet ne visur matau reikala ji det)
2015-05-06 20:10:59
Lijanna,grynai pasirašau po tavo žodžiais :) Man lygiai tas pats dėl dietologų konsultacijos.Atsakinėja bile ką,klausinėja bile tik klausinėt,nors aiškiai viską surašiau žinutėj,kurioj klausiau patarimo. Tai galų gale irgi liepė druskos atsisakyt.Jau net neberašiau,kad aš jos praktiškai nevartoju :)) Matau,kad niekam čia neįdomu.Dabar skaitau ir juokas ima. Man irgi gaila pinigų,nu bet ką dabar padarysi.Pačios kaltos,kad laiku nesusigriebėm bėgt iš čia,dar kažko tikėdamosis:)
2015-05-06 20:21:20
Lijanna, bet jūsų susidarytas rytojaus meniu tikrai yra blogas. Nepaisant to, kad įtelpate į nustatytas normas, bet valgymo laikas ir pasirinkimai yra prasti. Kepti varškėčiai metant svorį yra blogis - pietums visgi reikėtų rinktis daržoves ir žuvį/paukštieną/liesą mėsą. Na, ir kas, kad yra toks pasirinkimas, ši sistema nėra tobula, ir yra tokių patiekalų, kurių bent iš pradžių (norint numesti, o ne palaikyti svorį) reikėtų vengti. Cukrus+miltai ir dar kepti? Na, baikit juokus. Pas mane irgi yra toks pasirinkimas, bet suvokiu, kad jis tikrai ne man.

Bananai vakare irgi yra itin prastas pasirinkimas dietos metu, nes jie turi daug cukraus, kurio perteklius miego metu virsta riebalais. Vaisiai rekomenduojami tik pavakariams, ir tik greipfrutai ar obuoliai. O idealiausiu atveju vaisius reikėtų pasilikti tik pirmai dienos pusei.
2015-05-06 20:24:56
Dėl rytojaus meniu ir aš sutinku-nėra geras
2015-05-06 20:25:46
Beje, cinamono vengti irgi nereikėtų, nes jis greitina medžiagų apykaitą ir padeda išvengti gliukozės kiekio šokinėjimo kraujyje.
2015-05-06 20:26:20
Dėl rytojaus meniu ir aš sutinku-nėra geras
2015-05-06 20:30:17
Ir dar pamiršau. Daržoves vartoti kasdien yra BŪTINA. Jos ne tik numalšina alkį, bet ir sukuria kalorijų deficitą organizme. Tai reiškia, kad valgote ir lieknėjate. Taip taip. Organizmas daugiau kalorijų sudegina virškindamas daržoves nei gaunate jų iš pačių daržovių. Tai yra super sveikas ir super rekomenduotinas maistas bet kurios dietos metu ir apskritai sveikoje mityboje.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS