Mityba / Sveika mityba / Motyvacija:
2015-05-07 10:49:50
Triju kartu man atrodo per mazai, jau cia tiek vien tik su zumbos ir stepo treniruotem tiek gaunasi, o kur dar raumenukus pastiprint... o kartais gaunasi 4 kartai i savaite.
Fizini kruvi kai pasieksiu tikslus manau bandysiu islaikyti panasu, minimum 4 - 5 kartai i savaite butu tobula, tik gal ne taip intensyviai ir jau rinksiuosi kas patinka : maziau aparaciuku ir pasiliksiu pagrinde grupines treniruotes, nes kai ne viena sportuoji labiau motyvuoja. Na bet bus matyti kaip ten bus. :)
2015-05-07 13:28:27
o kiek laiko jau šitaip "kočioji"? :) man kartais irgi užeina tas maksimalizmas: daugiau, ilgiau, dažniau, greičiau... bet stengiuos jo vengti, nes paskui perdegu. Čia, aišku, mano problema. Man geriau jau lėčiau, bet pastoviai.
2015-05-07 14:40:24
na kokie 2 menesiai, bet kartais treniruotes lengvos, tik koks stepas, nesigasdinkit ;) neinu aisku kai susergu persalimo ligom, arba kai komandiruote puse savaites... :) arba kai viskas igrista ir nera noro tai tada irgi neinu, tai ir neperdegu, gi ne 7 dianas savaitej sportuoju, o STENGIUOSI kuo dazniau ;)
2015-05-07 17:54:00
Ne, tai aš čia apie save kalbu. Pažįstu ne vieną žmogų, kuris tokiu ritmu ir tempu ir gyvena. Tiesiog aš esu labai linkus į kraštutinumus - arba viskas arba nieko, taigi stengiuosi kovoti tiek su tuo "viskas", tiek "nieko", nes tas "viskas" dažnai veda į "nieką" :D filosofiška aš šiandien.
2015-05-13 09:42:59
Sveiki, na stai atejo metas prisiduoti savo pasiekimus dar karteli :)

8-os savaites rezultatas mane be galo dziugina, tikras atgimimas motyvacijos atzvilgiu: -600g!!!! Is viso gaunasi -6.9 kg, dar 100g ir busiu pusiaukelej iki pirminio tikslo :)

Grazios ir turiningos dienos visiems! ^_^
2015-05-13 10:11:01
Jėga! :))
2015-05-13 12:44:35
Eina sau kaip gerai! Sveikinu :)
2015-05-13 20:43:31
Šaunuolė! Dabar svarbiausia neatsipalaiduoti ir tęsti toliau :)
2015-05-13 20:49:34
Aciu, merginos! =)

Butent tai manau ir sunkiausia, leliumai, islaikyti rezultata, o siandien pradejo kirbet mintys, kad gerejant rezultatams pradeda apimti baime paslysti ir prieiti prie "+" vietoj "-"... Bet stengiuosi ir stengsiuos, nors ir netobulai :)
2015-05-14 11:26:58
Kita vertus, kai jau turi apčiuopiamą minusą, ne taip baisu paslįsti, nes žinai, kad jau nemažai ir taip pasiekei. Gal reiktų sakyti slįstelti, vienok.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS