Mityba / Sveika mityba / Motyvacija:
2015-04-29 18:25:16
Sveikinu:) simboliskai - 6 savaite ir jau virs 6 kg:)
man svertis ryt, labai bijau ;/
2015-04-29 19:44:00
Labai labai teisingi skaičiai. Sveikinu! Taip ir toliau!
2015-04-30 07:23:58
Hehey, sveikinu! Manau, labai geri rezultatai :)
2015-04-30 10:21:08
Super! Ypač džiugu, kai ir laisvėjantys drabužiai progresą patvirtina. Nesustok, keliauk toliau :)
2015-04-30 11:25:37
Aciu, merginos, uz palaikyma :)

Pastebejau, kad labai daznai siuo metu yra forume skundu del nesikeiciancio meniu, neskaniu patiekalu ir panasiai, tad noriu pasidalinti savo mintimis ir mitybos praktika. Esu realiste-optimiste, ir pesimizmas mane labai demotyvuoja, visa savaite stresavau cia forume paskaicius apie galimus-negalimus valgiarascio keitimus ir panasiai, bet po to sugrizau prie savo logikos, ir ja sekmingai vadovaujuosi :)
Tai va, man pasiulytas meniu ir visi kiti kilo.lt siulomi receptai laaaabai patiko ir patinka. Bet as i sia programa atejau ne gyvent man ibruktais receptais, o ismokti kaip maitintis kasdien, ka pasirinkti pietaujant ne namie (gan daznai pasitaiko). Meniu grieztai laikiausi tik vos dvi savaites, o dabar tik seku man suprastus principus ir ivairinu mityba kaip noriu - juk vistiena su darzovem ir liks vistiena su darzovem, kad ir kaip keisim vistienos gaminimo buda ar darzoviu rusi, tas pats su zuvim ar kita mesa, o darzoviu neismastysim. Dabar i plana net neziuriu, o maitinuosi taip kaip man skanu, o porcijas mazdaug ismokau. Kam idomu, mano eilines dienos meniu atrodo taip (1500kcal) :
- ryte: 50g aviziniu dribsniu uzplikytu vandeniu, tada ipilu siek tiek pieno(pora saukstu), kad minkstesni butu nes isbrinkus kose kieta pasidaro, ipjaustau banana (arba kitokiu vaisiu/uogu jeigu tuo metu turiu), ir salia pasidarau kavos su pienu be cukraus (zinau negalima, bet sito neatsisakysiu!) =) Arba kartais avizinius dribsnius su jogurtu apmaisau.
- priespieciam : 2 vaisiai (nesvarbu kokie, kartais valgau 1 banana + 1 apelsina, arba 2 obuolius, arba kriause + banana... nebijau maisyt)
-pietums: vistiena arba zuvis + daug darzoviu, bet be jokiu padazu, nebent alyvuogiu et makadamiju (man jis labai skanus!) aliejaus. Daznai vis kitaip ruosiu, ivairinu vistienos marinata, darzoves irgi ivairinu, tai kepu tai verdu tai zalias valgau.
- pavakariams: man geriausia - obuolys, bet buna, kad tarkim jogurta suvalgau, nemegstu pavakariams gaminti darbo dienomis. Nebent savaitgaliais paivairinu.
-vakarienei: dazniausiai valgau varske su bananu, kartais salotas, arba tai kas yra saldytuve ir reikia uzbaigti.

Na cia mazdaug viskas apie ka norejau papasakoti. O svarbiausia - SVORIS KRENTA! Del to nebera tokiu dideliu motyvacijos nuopoliu ir nesijauciu isprausta i kampa. Nebijau ir kavinese ar sveciuose valgyti, zinau, kaip, ka ir kiek galiu, o jeigu "nusizengiau" siek tiek, sakau "pasportuosiu ilgiau ir gerai bus", ir buna. =) O per "lucky day" valgau ka noriu ir kada noriu ir tikrai nepergyvenu del kiekvieno kasnio :)

Linkiu visiems atrasti savo ritma ir motyvacija i sekme! ^_^
2015-04-30 11:30:50
Nu va pagaliau kažkokios pozityvios ir logiškos mintys. Way to go! Sveikinu su sveiku požiūriu ir gerais rezultatais :)
2015-04-30 21:02:46
o man kilo.lt pateikė ir naujovių - niekada nebuvau ragavusi salotų su grūdėta varške - pasirodo skanu, tas pat su trapučiais - niekada nepirkdavau - pasirodo irgi nieko, vyras pamėgo. Vienintelis "atstumtasis" - grikiai su tunu. Čia tai vienareikšmiškai, nors skaičiau, kad kitiems patinka...
galima meniu prisitaikyti, bet ir patiems prie meniu galima taikytis
2015-04-30 21:28:18
Pavydžiu Jaunei. Ji rado savo būda normaliai valgyti ir lieknėti. Aš buvau numetus 7,5 kg, bet daugiau nenoriu kentėti ir save skriausti. Noriu valgyt tai kas man patinka, pasiilgau kai kuriu patiekalų. Pasaulyje tokia maisto įvairovė, o čia turi apsiriboti vos keliais maisto produktais: varške, vištiena, kiaušiniais, tunu ir dar keliais, kurie sudaro pagrindą. Jau visą savaitę cheat'inu, sugrįžo 1,1 kg. Kartais nepavyksta valgyti 5 kartus per dieną, juk yra ir reikalų ir darbų. Va pavyzdžiui šiandien 5 val. praleidau ant kapų, sodinau gėles. Tris prižiūriu. Praleidau pietus, grįžau pavakariams. Grįžusi "apsidovanojau" picos suktinuku su padažu, nes visos picos man vienai per daug. Manau rytoj vėl būsiu šiek tiek pasunkėjusi. Norėčiau ir aš rasti man priimtiną būdą maitintis ir nestorėti :(.
2015-05-01 08:18:28
kol jausiesi čia skriaudžiama, tol kankinsiesir svoris nekris. Čia esi todėl, kad iš tos maisto įvirovės norėjai visko ir daug? Tai tą viską pasilieki 1 dienai, o kitomis kaip aš sakau maitiniesi normaliai. Blogai, kai negali pavalgyti pagal laiką. Aš tai irgi turiu nerutininį gyvenimą. Keliuosiskirtingu laiku, maitinuosi skirtingu laiku, todėl svoris krenta iš lėto, nes kai peralksti norisi visko ir daug, ir kai pervargstu - norisi dar daugiau ir saldžiai. Tai jei vakar nelabai vykusi dienelė gavosi, jos nebepakeisi, svarbu kad gerosios dienelės nusvertų į minusą. Gražaus savaitgalio
2015-05-01 09:08:56
Jaučiasi toks pyktis iš tos žinutės ant kilo.lt, o gal ant pasaulio, kaip jis kankina savo keliais produktais ir būdamas neskanus.
Deja, tokia realybė, kad norint numesti svorio, tenka kažko atsisakyti. Negali būti viekas vienodai gerai ir vienodai skanu, nes tuomet visi būtų liekni ir gražūs. Jei labai nori, priimi tai kaip auką ar kainą to rezultato ir tai tampa ne sunkiu darbu, o natūraliu dalyku, pavadinimu "Taip yra ir viskas". O jei nori nelabai, tuomet viskas atrodo sunkus darbas ir kankynė. Jei tikrai kankiniesi, galbūt išbandyt didesnį kaloražą, pasikaitaliok patiekalus arba... tiesiog palauk reikiamo momento. Gal ne laikas.
Štai aš vagar irgi galėjau eiti su draugais į miestą švęsti laisvadienio, bet supratau, kad šiek tiek per anksti ir reikia sulaukt lucky day. Antraip bus labai jau ilgas šis savaitgalis, o galų gale, šiandien svertis. Nugalėjau save, išsimiegojau puikiai, atsikėliau - 900 g.

Labai linkiu ne numesti svorio, o atrasti ramybę :) net jeigu ji picos gabalėlyje.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS