Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Nothing tastes as good as skinny feels
2015-04-21 16:21:09
Oi, sorry, bandy darkart:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10408757_799709603456032_193086595968846656_n.jpg?oh=73ce409ec45d5e07dd9d2b39eff0f07b&oe=5570FA38&__gda__=1434520995_0f2b44193776e4b19be3a8e5f58890aa
2015-04-21 17:32:29
Dienoraščio pavadinimas prieš keletą dienų atsidūrė didelėmis raidėmis pas mane ant kamštinės lentos ;)) LABAI tiko ir patiko, ačiū :)
2015-04-21 17:47:10
Hmm, žinok man neatidaro.. Kažkaip keistai rodo čia tą link'ą..
Tai va, kad aš pajutau tą bėgimo malonumą, bet šiandien keistai trakši klubas, lyg net šlubtelnu, ir dėl stuburo neaišku.. Ką daryt ką daryt,,,
Svarbiausia, kad bėgiojimas apgauna mano smegenis ir aš tikrai gerai jaučiuosi.. ir tikrai rodos, kad numetu lašinių naštą.. Žod, nesąmonė.
2015-04-21 17:47:34
Gretchen, čia ne man ačiū, o Kate Moss :)
2015-04-22 00:01:59
Nebėk, kol jausi tą skausmą ar jausmą. Matyt, tie konversai spėjo privirt košės. Arba krūvis per didelis buvo pirmam kartui/pirmiems kartams.

Nežinau kodėl neatidaro, bet tada eini į google ir vedi begimo lentele. Ir spaudi images/paveikslėliai. Turėtų išmest.

Trumpai - tai 16 sav. programa, kuri realiai skirta sveikai pamilti bėgimą. Nurodoma kiekvienos savaitės bėgimo skaičius, trukmė ir intervalai. O intervalai reiškia bėgimo ir ėjimo derinimą. Tuomet pasiskaitai ir pasižiūri video kaip dėti koją, kaip kvėpuoti, nusiperki gerus dangai, pėdai ir bėgimo stiliui tinkamus batus ir į kelią. Tempas toks, kad išeitų susikalbėti, be jokių skubėjimų, kad būtų patogu.

Ir tikrai pritariu - bėgimas priverčia pasijusti kažkaip ypatingai lengvai ir stipriai ir visaip kaip gerai. Dėl to aš taip jį ir pamilau :)
2015-04-22 14:11:05
Gali būti, kad antrą kartą per greitai bėgau, iš to didelio rašto išėjau iš krašto.. Koja laikosi geriau, rytoj, gal jau galėsiu bėgti :)
Susiradau tą lentelę, ačiū :) klausimas- kilo.lt programoje bėgimu vadinasi 8km/h.. Tai kaip geriau/efektyviau/labiaukrentalašiniai bėgti?
Ir, gal ir kvailas klausimas, bet kaip žinoti ar gerie ir kokiai dangai skirti batai? Aš prieš keletą metų juos pirkau sportlande prie užrašėlio "bėgimo batai" :D Tai čia gerai? Jie lengvi ir patogūs ir visa ką.. Bet dėl dangos nežinau.. Šiaip girdėjau,kad geriau bėgti takeliais (smėlio ar žvyro), o ne asfaltu.. Tai kap čia yr.. Daug dezinformacijos..
2015-04-22 17:32:38
8 km/val - lėtas normalus bėgimas, kurį mes vadiname krosiuku. Šiaip tai bėk pagal save, jei jauti, kad dūsti, lėtink, greitėsi su laiku. Reikia bėgti taip, kad nesunkiai susikalbėtum.

Riebalai dega nevisai nuo bėgimo greičio, o nuo to, kaip dirba širdis (nors, aišku, kuo greičiau, tuo daugiau dega kalorijų). Skaičių pulso ir t.t. nepasakysiu, bet nesunku susirasti internete. Greitas bėgimas (sprintavimas pvz) labiau augina raumenis, tuo tarpu, sakoma, lėtesnis - labiau degina riebalus. Taip pat sakoma, kad labiausiai degti ima nuo ~40min., kaip ir kitokiam cardio, bet esu skaičius ir 20 ir 30 ir 50, taip kad čia irgi labai slankiojanti informacija. Bet kokiu atveju dega kalorijos ir greitinama medžiagų apykaita. Esmė tame, kad reikia gerbti ir organizmą savo ir suprasti, kad per dieną nieks Romos nepastatė ir viską didinti pamažu, neperkraunant ir nepertempiant.

O jei nori prisijaukinti bėgimą ir jį pamilti, geriau apie riebalus negalvok. Bėk pagal lentelę ir, jei manai, kad krūvio trūksta, derink su pratimais, pateikiamais čia. Taip pat, kuo sunkesnis bėgimas, tuo daugiau visko sudegini: kalnai, laiptai - tavo draugai šiuo klausimu. Po truputį bėgimo krūvis ir įprotis, o, tikėtina, ir meilė augs, galiausiai bėgsi ir 40 min. ir visą val. - šneku iš patirties :)

Bėgimo batai - keblus reikalas. Reiktų eiti į rimtą parduotuvę, kur apžiūrėtų pėdą, prabėgtumėt ant takelio, pažiūrėtų kojos padėtį ir kelties išlenkimą. Pagal tai batai pagrinde ir skirstomi. Vienų pėda dedama tiesiai, kitų nežymiai arba žymiai krypsta į vieną ar kitą šoną. Tokiu atveju, netinkamais batais drožiasi sąnariai ir ilgainiui galima prisišaukti labai nemalonių bėdų. O dėl dangos - kuo daugiau ne asfalto tuo geriau. Miško takeliai, samanos - pats geriausias variantas, o asfalto iš esmės reiktų kuo labiau vengti. Kuo minkštesnė danga, tuo labiau sumažinamas šokas sąnariui, nors bėgti minkšta danga daug sunkiau (kas vėlgi reiškia daugiau kalorijų sudeginamų ir riebaliukų) :)

Aš turiu dvejus batus, vieni skirti bėgioti mišku, per lietų ir tešlas - jie kietesni ir su "vikšrais". Su jais ketinu ir šią žiemą prabėgti. Kiti - daug geriau amortizuoja ir skirti kietai dangai, nes, kai nėr mašinos arba nėra noro į mišką (nors šiaip jis visada yra), bėgu asfaltu. Geriausia būtų pėdą išsitirti, bet dabar bandyk bėgti su savais ir stebėk ar neatsiranda kažkokių skausmų. Jei ne, galbūt pataikei :) jei taip, nepagailėk investicijos ir laiko susirasti sau tikrai tinkamus. Skirtumas didžiulis :)
2015-04-23 09:10:50
Man tai ir yra keista, kad aš nepadusau... Na tiesiog buvau pripratus, kad turėčiau dusti. Pavyzdžiui, kai išbėgu į laiptinę (laiptais aukštyn-žemyn (9aukštas)), tai taip suspaudžia visą krūtinės lastą, kad atrodo paskutinioji ateina (žinoma ne po vieną kartą užbėgu..).

Žodžiu, kojos beveik nebeskauda, bet kai vaikštau kartais atsiradanda dar tas trakšėjimas. Tikiuosi praeis ir tai, o rytoj jau galėsiu bėgti.. Planavau šiandien, bet kažkaip prisibauginau, kad poto išvis koja išsinarins :)

Bandysiu prisijaukinti savo batelius, kuriuos turiu, tikiuosi, kad ta koja tik sutapimas..
Poryt svėrimosi diena, kažkaip šiandien prisiminiau ;D stengiausi nesisverti visą savaitę, tai tikrai bus staigmena ką gi parodys svarstyklės.. Ir fotkinsiuosi šeštadienį, tikiuosi išvysti ir ten stebuklą.. Žo, stebuklų savaitgalis, jei tik pasiseks :)

Beto, paprašiau, kad pakeistų man valgiaraštį, nes biškį atsibodo.. Buvo toks kasdieniškas, na tikrai nesudėtingas.. Man atrodo etaloninis 1200 valgiaraštis su višta, lašiša, trapučiais, greipfrutais.. pakeitė į tokį keistą.. Na ne kiek keistą, bet mano akim gan sudėtingą: reikia garintuvo, pietums veršiena (kurios gal net ragavusi nesu) ir šiaip tokių įdomių patiekalų yra.. Išsigandau ir paprašiau atgal grąžinti buvusį :D aš vis dar bijau pernelyg kaitalioti viską pati. Bet dar turiu du mėnesius išmokti :D
2015-04-23 09:20:10
Ir dar, išmintis dienai : geriausia dieta yra - lėtai pasukit galvą kairėn. Dabar lėtai pasukit dešinėn. Ir viskas :) Kai tik atsiranda pagunda atlikit trumpą pratimuką ir greit sulauksit rezultatų :)) išbandyta !
2015-04-23 11:09:16
man garintas maistas - labai skanu, net tuos patiekalus, kur siūlo kept daržoves, aš pagarinu. Tokiu atveju ir savo dukrelei duodu paragaut vis kažko naujo, o ir keptuvė pas mane siaubingai prasta:)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS