Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Nothing tastes as good as skinny feels
2015-09-23 17:54:03
Nora, tikrai sugebėtum ir prisiverstum, jei tam tikru periodu tai būtų kone vienintelis racionalus būdas atsižvelgiant į laiko sąnaudas (savo ir kitų šeimos narių) :)
2015-09-23 18:13:37
Barfuss, apie "ką nors skanaus" suvaldymą pacituosiu kilo.lt mitybos specialistus: "Jei reikia greitos energijos, skanus ir sveikiausias pasirinkimas būtų vaisiai. Tiesa, vaisiai netinka vakare, nes tuo metu juose esantis cukrus (fruktozė) lengvai ir greitai verčiami kūno riebalais.
Geriausia išeitis būtų valgyti daugiau kompleksinių angliavandenių ryte ir dienos metu. Tai yra, valgyti avižas, ryžius, grikius, soras, kuskusą."

Gal pravers, kai ateis metas žengti kitą žingsnį :)

Aš pati kartais vakarais kaip varškės patiekalą darau grūdėtosios varškės-banano-obuolių sulčių kokteilį. Skoniu gaunasi kone desertas :) Tai šiek tiek pasimodifikuotas kilo.lt "Baltyminis kokteilis su sėlenomis". Jį kažkada turėjau dietologės peržiūrėtame ir patvirtintame meniu.
2015-09-26 18:01:37
Kaip antroji savaitės pusė? Kokiomis nuotaikomis gyveni? :)
2015-09-26 19:51:06
Hey, greičiausiai reikėtų rašyti savo sprendimus, bet kažkaip nedrąsu :)

Kol kas, nusprendžiau, nesisverti, o susitvarkyti mityba.
Susidygsniavau savo meniu, kad būtų patogu laikytis :)
Ir žiūrėsiu.

Tikslų garsiai nesakau, nes kažkaip nepavyksta tada jų išsilaikyt :))
2015-09-27 07:31:05
Labai džiaugiuosi, kad radai savy jėgų eiti pirmyn ir randi tam būdų, Tau priimtinų ir nekeliančių vidinės įtampos.
Tau pavyks! Tikrai :)
2015-10-03 12:44:33
Barfuss, kaip sekasi draugauti su naujuoju mitybos planu? Papasakok plačiau, ką keitei, kokie pirmieji įspūdžiai :)
2015-10-03 13:48:12
Labukas!

Džiaugiuosi, kad nepamiršti manęs :)
Mano šios savaitės rezultatas 74,8, bet nosies nenukabinu, beveik visą savaitę maitinausi be priekaištų ir iškart pajutau savo emocinės/moralinės savijautos pokytį :) (į gerą pusę, žinoma)

Planą keičiau, atsižvelgdama į gan įtemptą mano dienų ritmą, pagal patogumą - kad galėčiau pasigaminti kelioms dienoms į priekį užkandžių, ar be vargo greitai susimaklinti pietus :) Įnešiau šiek tiek įvairovės - daugiau žuvies, nemėsiškų patiekalų ir t.t. (nes bijau, kad ir nuo vištos nepasidarytų bloga, kaip kad nuo tuno pasidarė) :)

Vėlgi- plano nesilaikau šimtu procentų, bet žinodama kas šią savaitę yra meniu gaminu tai, ko tą dieną labiausiai norisi.. Šią savaitę pusryčiams valgiau košę arba juodos duonos riekę su kalakutiena ir salota, priešpiečiams ( o rimtai ) lyg ir valgiau vien bananus, nė nepastebėjau, bet kai pagalvoju, tai gal kartelį tik riešutais buvau pakeitus (bet čia irgi dėl patogumo darbe) (kaži galiu valgyt kasdien bananus? nes žiauriai patogu. obuolį ar kriaušę, tai sultys teka ir t.t. na suprantat, o bananai labai patogu, nei garselio, nei lašelio), pietums kuskusas su lašiša (atradau kuskusą!), vištiena su pilno grudo tortlija ir salotos lapu (kiek supaprastinau kilo recepčiuką - tiesiog į tortilijos lakštą susisuku salotą ir plius vištos pakapstinėju), arba salotos su vištiena. Pavakariams valgiau obuolius, kiaušinių keksiukus (kaip gražiai jie iškepa!), morkytes... O vakarienei kokį kiaušinuką ar kalakutienos gabaliuką..

Tai ne tokie dideli ir tie pokyčiai :) jei žinot kokių receptų, kurie taip pat būtų greitai pagaminami ir tiktų valgyti darbe, tarkim, tai laukiuu.. Vis peržiūriu kilo.lt receptus ir išsirenku pagal norą. Ir taip, aš suprantu, kad tai nėra gerai, bet kol kas man gana, kad to sugebu laikytis :) Pradžioje minėjau, kad tik beveik laikiausi plano nepriekaištingai, tad šios savaitės tikslas - laikytis visą savaitę :))

Aš džiaugiuosi, kad spėjau pagauti savyje tą emociją, kai džiaugiesi tuo ką darai.. Ir darbe žmonės klausia, ką čia taip įdomiai pasigaminau, ir tvirtina, kad atrodo sveikai ir skaniai :) Dar žinau, kad bendruomenė, man asmeniškai, laabai padeda laikytis planų.. Tik aš pati nuo jos pabėgu. tad čia šiaip :)

Leliumai, o tavo rezultatai - na kaip visada. Šaunuolė!
2015-10-03 21:57:44
Barfuss, bet gi tie pokyčiai praktiškai atitinka sveikos mitybos principus! Manau, natūralu, kad ilgainiui pereinama prie principų laikymosi, o ne tip top sudaryto plano (aš jau taip gana ilgą laiką darau). Dėl bananų - įvairovė geriau už monotoniją, bet manau kad natūraliai pereisi prie įvairesnių priešpiečių, nes bananų... tiesiog atsivalgysi :))) Svarbiausia, kad emocinė savijauta gera! Tikiu, kad pokyčiai Tave nuves tikslo link. Lengvai ir nejučia ;)
2015-10-22 19:15:51
Ilgai jau nieko negirdėti iš Tavęs, barfuss :)
Kaip sekasi? Kaip jautiesi? Kokiomis nuotaikomis gyveni? Ar pasiteisino pasikoreguotas mitybos planas?
2015-12-26 20:15:42
:)
liko dvi dienos čia. nors, jei nuoširdžiai, jau keletas mėnesių, kaip nebe esu čia..
Nepaisant visko, labai daug visko išmokau, su galybę gerų žmonių susipažinau, o ir kilogramų bent keletą numečiau..
Žinau, kad šis laiškas būtų kur kas smagesnis, jei nebūčiau pusiaukelėje pasidavusi, tad linkiu jums visoms to - nepasiduoti. Mylėti save. Linkėti sau gero. Turėti laiko, bent keletą minučių perdien, ir pasikalbėti su savimi. Nepriimti skubotų ar kardinalių sprendimų. Nepamiršti, kad tai, kas vyksta pamažu, lengvu ritmu, yra išsvajota, išlaukta ir išpuoselėta - džiugina kur kas labiau, nei greiti rezultatai :)
Ačiū Jums visoms, kurios palaikė, džiaugės kartu, baksnojo pirštu nusidėjus..
AČIŪ.
O aš nepasiduodu. Nauji metai-nauji batai? To sau ir linkiu. Mažiau savęs gailėti, daugiau mylėti.

Linkėjimai moterytės!
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS