Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Nothing tastes as good as skinny feels
2015-05-06 12:27:11
O tikslo kilogramais neturiu. :) Noriu numest lašiakų sluoksnį nuo savęs, nes antsvorio nėr, bet kūne stipriai per didelis procentas riebalų, todėl figūra atrodo hmmm... kaip koks pliuškis žodžiu. :D Tad labai džiaugiuosi kiekvienu ryškesniu linkiu ar minusiniu centimetru. :))
2015-05-06 12:30:25
Tai vat ir pagalvojau, kad nesimato ant tavęs prieauglio :) Šaunuolė.. Aš vis svarstau, jeigu būčiau liesa, bet na turėčiau šiek tiek riebaliukų, ar tikrai stengčiausi jų atsikratyti :D
2015-05-06 13:19:01
Aš neturiu šiek tiek. Turiu labai daigiau nei šiek tiek... Vaikystėje buvau gana silpnos sveikatos - mažai judėjau, o ir vėliau tokia namisėda mažai judanti. Svoris itin nukrito, kai pradėjau rūkyti ir itin mažai valgyti. Bet judėjau mažai. Tad kai mečiau rūkymą ir pakeičiau jį valgymu, galima įsivaizduoti, kas nutiko. Normalaus raumenyno niekada neturėjau, tai buvo vien kaulas ir lašiakas... Išryškėjo celiulitai ir t.t. Stambesnės merginos už mane geriau atrodo nei aš, nes jų kūnas standesnis, o aš tokia pliurza ir tiek. Apie pliažą negali būti nė kalbos. Visą gyvenimą kompleksai persekiojo. Pavydėdavau tom apvalesnėm, bet stangresnėm moterim... Tad ir esu dabar čia tam, kad pagaliau tapčau tokia, kokią noriu save matyti ir nebebūtų tų baisių kompleksų ir savigailos... :)
2015-05-06 13:19:44
Ojėj, *daugiau
(neatidusis rašymas darbe, vadinasi :D)
2015-05-06 18:57:52
Hm, nesu profė, bet kiek domėjausi, tai būtent tokioms "problemoms" geriausia svorį mesti su svoriais, t.y. jėgos pratimais :)
Pasižiūrėk internete, labai daug pavyzdžių.. Tu ir taip liesa, tik riebaliukas, o jėgos pratimai padėtų raumenims ardyti riebalą, ir taptum stangri :)
Yra dvi stovyklos- vieni sako, kad lašinį galima numest tik su cardio, o kiti- su jėgos pratimais. Jėgos pratimų pliusas, kaip jau sakiau, kad viskas ir stangrėja :)
2015-05-06 20:10:36
Nuo insanity aš pradėjau storėti, nes raumuo stangrėjo, o lašiakas liko vietoje, jo gal net daugiau atsirado, nes mitybos nebesuvaldžiau. Todėl didžiausias viltis dabar dedu į mitybą. :) Ir taip, mano kilo.lt programoj dabar yra pratimų su svoriais. Tikiuosi, tai ir padės. :) Ačiū, barfuss, už palaikymą ir patarimus. ;)
2015-05-06 22:41:33
Manau reikia ivairinti :viena diena - kardio, kita diena - su svoriais dirbt. Tada bus pusiausvyra :) Man programa su svoriais trim dienom padaryta, kitom dienom einu i grupinius kardio uzsiemimus (raumenu stiprinimas: pilvas; slaunys ir sedmenys; nugara ir biustas; tada dar zumba, stepas ir panasiai).
2015-05-06 22:46:54
Bet leisti raumenims pailsėti /atsistatyti irgi reikia. :) Aš kartą per savaitę nedarau nieko (tik vaikštau). :) Ir taip, darau įvairias treniruotes.:)
2015-05-06 22:57:14
Eh, šaunuolės Jūs :)
Ne tik, kad daug darot, bet ir daug išmanot..
Aš šiaip niekada nedraugavau su sportu. Turiu širdies ydą, tad net mokykloj turėjau specialiąją kūno kultūros programa, o tai reiškia, kad iš esmės nieko nedariau, juolab cardio. Tad jau ir nuostata visą laiką buvo, kad man negalima, kad sportas ir aš - kažkas nesuderinamo. Tad iš esmės todėl ir nekyla ranka per daug domėtis. Žinau, kvaila..
Tiesa, pradėjau gi bėgioti (nors mokykloj tai net trumpi bėgimai buvo uždrausti).. Bet šiek tiek apleidau dabar, nes šiandien lija, vakar vėlai iš paskaitų grįžau.. Ir vėl girdžiu "atmaskes." Pirmadienį važinėjau dviračiu nuo dešimtos iki šešioliktos valandos, su vaikščiojimo pertraukomis. Tai dar ir užpakalį iki daba sopa :) Bet žodžiu, aptingau šią savaitę. Ir kadangi dabar vyks interaktyvios paskaitos nuo ryto iki vakaro, tai vėlgi nepasportuosiu, nes jėgų, tai ne kaži kas būna :)

Ai, nesamonė, reik kažkaip susiimti :)

O Jūs, dar kart, šaunuolės :))
2015-05-06 23:01:48
barfuss, jei toliau nuo universiteto (ar kitos istaigos) gyveni, na bet ne per daug toli kad nesigautu 2 val pesciomis i viena gala :D , pamegink eiti persute: tai jau nebloga treniruote butu ryte + vakare :) o truputis aktyvumo jau geriau negu nieko :)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS