Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Nothing tastes as good as skinny feels
2015-04-26 12:46:56
Hey, slyvos man nepadeda, bandau gerti Šimkūnaitės arbatą :)
Košių beveik nevalgau, nes pusryčiam neturiu galimybės jos pasigaminti (visos dienos maistą gaminu iš vakaro, keliuosi anksti ir bla bla..)
Vandens geriu tikrai daug, pradžioj net daugiau, nei reikėjo, bandau sunormalizuot :)
Tai tas ir man keista, kad atrodo daug daržovių daug vandens, ir nieko.. Galvoju gal per mažas kcal kiekis, gal nėra ko išskirt? Nu nes kai gaminu, tai vadovaujuosi tuo, kad geriau mažiau nei daugiau.. Kiekiai žymiai nesiskiria, bet jei neturiu tarkim paprikos, tai jos ir nededu.. Tikiuosi susitvarkys, nes galbūt čia ir yra priežastis to, kad svoris stabilus..
Užtat vakar kai pavalgiau "normalaus kasdienio" maisto (:D) tai gerai suveikė..
Žodžiu, motyvaciją saugau, žiūrėsiu kaip rezultataus ir nuotraukas pakomentuos specialistai..jei komentuos :)
Tikiuosi per gegužę pasiekti bent 70kg zoną (dabar 74, 5kg), bet su tokiais kritimais, tai naivu tikėtis.. tai va :)
2015-04-26 15:14:31
O ką tuomet pusryčiams valgot? Kviečių sėlenų tada patarčiau įsidėti į kefyrą, pasukas, jogurtą ar pan. Irgi turėtų kažkiek padėti.
2015-04-26 17:03:42
Pusryčiams pagrinde kiaušiniai įvairiuose pavidaluose, trapučiai su lašiša.. Tik kartą per savaitę jogurtas su kviečių sėlenom.. Bet kažkaip jau bręstu link to, kad ne pilnai laikytis plano, o tikrai pridėt į meniu daugiau kefyro, pasukų, gal sriubų ar pan..
O ar gali būti, kad mano visi dalykai sutrikę nuo per mažo kcal skaičiaus?
2015-04-26 20:33:48
Mano dienos kcal norma 1200, tad maniau, kad irgi bus bėdų, bet nieko panašaus. Turbūt dėl to, kad pakankamai subalansuota viskas, o ir porcijos palyginus nemažos, nes produktai nekaloringi. Gal jūs tikrai labai sumažinote porcijas arba meniu labai keitėte?
2015-04-26 20:56:45
mano plane yra jogurtukas su 2 šaukštais sėlenų, labai gerai suveikia, apskritai matyt per mažai ląstelienos , dar gali kivių pabandyti, kai kam kokosas gerai suveikia. bandyk ir atrasi, nes nuo arbatėlių pilvas dar gali labiau aptingti.
2015-04-26 20:56:49
mano plane yra jogurtukas su 2 šaukštais sėlenų, labai gerai suveikia, apskritai matyt per mažai ląstelienos , dar gali kivių pabandyti, kai kam kokosas gerai suveikia. bandyk ir atrasi, nes nuo arbatėlių pilvas dar gali labiau aptingti.
2015-04-26 21:50:28
Meniu aš nekaitalioju be leidimo.. Kažkaip kaip tik labai pavyzdingai laikausi jo :/
Reikia gal kefyrą ant tuščio skrandžio gerti.. turėtų prastūmti reikalą..
Kad kažkaip manęs tie įprasti liaudiški dalykai neveikia.. Vienintelis,kas dažniausiai suveikia tai arbata su senos lapais.. Bet ja piktnaudžiauti nenoriu, dėl to geriu kokį kartą į pusę metų, kad pravalyčiau iš esmės žarnyną..
Daba prisiminiau, kad miegančiam organizmui reikia duoti obuolių ir suveikia kaip parakas.. reikės pabandyti.. Ačiū už patarimus, labai išsitempė ta tema apie mano vidurius :D
P.S, katik po bėgiojimo - 3.63 km :)
2015-04-26 22:44:18
Mano pusryčiai du kartus per savaitę - kefyras su kviečių sėlenomis ir kartą - jogurtas su sėlenomis. Gal tokį variantą pabandykit. :)
Šaunuolė jūs. :) Aš taip pat bėgiodavau iki šio projekto, bet dabar dėl tokios mitybos nebeturiu tam jėgų. :D Gal kai organizmas apsipras...
2015-04-27 13:39:49
Gal pabandykit nusipirkti kokį "energizatorių" ? :D
Žinokit aš ir neplyštu energija, tiesiog k nors veikdama stengiuosi negalvoti, atsistoju ir einu. Poto bėgu. Ir jau kai išeini, tai bent kažkiek vistiek pabėgi.. Vis ne ant sofos serialą žiūri :)
Beje, ar jūs gavot ypatinga pasiūlymą pratęsti narystę su penkiasdešimt procentų nuolaida? Ir ar dažnai tokius pasiūlymus pateikia? Galvoju, gal čia man keturių savaičių proga.. Ir svarstau tęst/netęst.. Žinau, kad likusių dviejų mėnesių gali būti ir negana..
2015-04-27 15:05:54
Aš negavau tokio pasiūlymo. Gal dėl to, kad čia esu pakankamai neseniai... :) Ir tikrai nežinau, kaip man čia seksis ir ar prireiks dar papildomų mėnesių (dabar turiu 3 mėn. narystę). Bet pasiūlymas viliojantis, kad ir kaip bebūtų! :)

Sportuoti turiu laiko tik vakarais, tai po čia sudarytos mankštos nelabai ir belieka jėgų (o iš pradžių maniau, kad ta mankšta man bus per lengva :D ).. :) Nors traukia pabėgioti, bet galvoju gal luktelėt bent porą savaičių - baisu visai nusivaryt nuo kojų. :) Na, bent iš darbo (apie 4 km) kasdien parkeliauju pėstute.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS