Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Nothing tastes as good as skinny feels
2015-03-31 11:19:27
Riešutai yra super duper dalykas tik reikia žinoti KADA dienoje juos valgyti. man jie padeda surinkti reikalinga dienos riebalų kiekį, nes visą kitą gana liesa.. O riebalai reikalingi tam, kad vykstu visi procesai. Anksčiau matau kad per mažai riebalų valgiau...
2015-03-31 12:37:58
Man irgi gaunasi, kad labai daug angliavandenių valgau. O riebalų trūksta. Gelbsti ta diena kai valgau lašiša, na ir riešutus jau įtraukiau. Reiks dar pabandyt kokį patiekalą su avokadu :).
Kažkaip skanumynai manęs netraukia, bet mėgstu jaustis soti, tai būna, kad papildomai kokio natūralaus jogurto ar šiaip ko nors sveiko daugiau suvalgau. Irgi nelabai gerai svorio metimui.
2015-03-31 12:52:05
Aš tai koncentravausi į baltymus, tai irgi riebalų beveik nevartojau.. ta manija - liesa, lengva, ir tt.. Tai dabar ir keista. Kaip tik suvalgiau pietus - lašiša, bet tokia riebi man ji, kad net neskaniai suvalgiau.. O šiaip lašišą dievinu.. Gal žinot kokią žuvį, kuria būtų galima pakeisti lašišą? Gal liesesnę? Nors labai nenoriu nukrypti nuo plano, jei jau jis toks, nes tada bijau, kad pervartosiu ar pan..
O dėl saldumynų, tai manęs ir šiaip netraukia, bet būna, kai iš niekur nieko toks "pyst" - duookit ką saldaus.. Bet girdėjau, kad chromo papildas šitai problemai spręsti padeda.. :)
O jūs tiksliai laikotės plano, ar improvizuojat? Kiek laiko laikotės, kokie pokyčiai?
2015-03-31 13:03:08
KIek žinau menkė yra liesa ir jūros lydeka (hekas) lygtais. O šiaip aš žuvį drąsiai keičiu. Jei negaunu menkės perku skumbrę, lašišą ir t.t.
Na mitybos plano nesilaikau, gramas į gramą. Būna kad nukrypstu, bet nesmarkiai.
Pradėdama svėriau 78,3 kg., šiandien svėriausi 73,7 kg. Ketvirtadienį man bus mėnuo. Noriu dar 400gr. numesti. Manau įveikiama :)
2015-03-31 13:05:29
Na ne mėnuo, 4 savaitės :)
2015-03-31 13:14:30
O sportuojate pagal programą? Kiek kartų?
Aš pradedu taip pat su 78kg, tai bus įdomu kaip keisis bėgyje :) šiandien pirma mano diena, kai nuo ryto laikausi griežtai visko, tai kol kas gerai jaučiuosi, bet dar ne vakaras...
reikės gal pabandyti liesesnę žuvį, nes veliasi kažkaip net..
O Jums nebuvo pradžioje baisu, kad nepavyks? :D
2015-03-31 13:39:04
Aš tai griežtai laikaus plano tiek su sportu tiek su mityba jau mėnesį ir puikiai jaučiuosi, nes rezultatai pirmą kartą mano gyvenime yra aiškūs. Kai išsimatuoju visa - tai nuostabu kaip apimtys dailėja... Dėl to žinau kad planas veikia ir jo laikausi drąsiai.
2015-03-31 13:44:15
Jūs mano motyvacija :)) smagu, kai paskaitai dorumus ir šitiek laimingų ir patenkintų ir motyvuotų ir ir ir... žmonių :))
2015-03-31 14:40:32
Iš pradžių, pamenu, laikiausi labai griežtai, tik norom nenorom suvalgydavau ekstra agurką ar vienu trapučiu daugiau. Vėliau imi šiek tiek improvizuoti, kad nesugestų produktai arba kai jauti, kad kažko nori labiau ar mažiau.
Pavyzdžiui, mano mėgstamiausias pusrytis - kokteilis iš banano, varškės ir pieno. Kartais atsikeliu, ir noriu va būtent jo, nepaisant to, kad mano plane jis tik vienąkart per sav. Ir geriu, o ką jūs man :) Aš stengiuosi mokytis iš šito plano gyventi sveikai, o ne pagal jį.
Kai tik pradėjau praeitais metais, iš pradžių sportavau salėje pagal programą. Vėliau pradėjau bėgioti ir į programą net nebežiūrėjau, nes jaučiau, kad man daug labiau tinka ir patinka.
Šiais metais pradėjau iškart nuo bėgimo ir į programą net nežvilgteliu. Pokyčiai labai aiškūs ir ryškūs :) Žodžiu, iš pradžių pasilaikykit porą sav. griežtai, kad priprastumėt ir organizmą pripratintumėt, o vėliau jau įveskit šiek tiek džiazo :) sėkmės!
2015-03-31 14:46:38
barfuss programa tikrai veikia. Jei laikysies kilogramai tikrai kris. Man sunkiausios buvo pirmos dvi savaitės. Bijojau, kad jausiuos alkana, kad trūks kalorijų (mano planas 1200), maisto apskritai, kad pasibaigus narystei nemokėsiu maitintis ir kilogramai grįš. Bet kuo toliau tuo tvirtesnė jaučiuosi. Dabar žinau ką ir kiek valgyti, kad nesijausčiau alkana ir svoriui nekenktų. Pirmas dvi savaites buvo visko. Net po didelės daržovių ir vištienos ar žuvies porcijos soti jausdavausi tik val. ar dvi ir 5 džiovintų abrikosų užkandžiui nepakakdavo sotumo jausmo palaikymui. Dabar viskas normaliai. Pati keičiu savo valgiaraštį pasirinkdama iš siūlomų patiekalų sąrašo. Valgau kas man patinka ir naudinga. Išlieka vienintelis trūkumas - brangoka. Sportuot nesportuoju jau dvi savaitės (mano planas 2 x per savaitę), bet ketinu grįžt į doros kelią. Juk norisi paformuot kūną. Turėt riestesnį užpakaliuką :).
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS