Sportas / Svorio metimas, riebalų deginimas / Tam tikrų vietų ploninimas
2015-03-22 15:15:53
Sveiki, tikiuosi, tokios temos dar nebuvo. Bent aš nemačiau.
Norėjau pasiteirauti dėl darbo su tam tikrom probleminėm vietom. Pilvas - viskas aišku, rankos ir užpakalis man taip pat aišku - kardio, įtupstai, treniruotės salėje ir t.t.. Tačiau mano problematiškiausia vieta - kojos. Ir ne tik blauzdos, ne tik "leškos", bet visos kojos nuo kulno iki užpakalio. Nuo pat mažens jos buvo stambios. Vėliau intensyviai žaidžiau futbolą, tinklinį, plaukiau net varžybose. Kad ir kaip sportuodavau, keisdavosi nebent raumens tonusas, matydavosi, kad raumeningesnės, ar labiau apleistos, bet kumpiai nors tu ką. Kai numetu šiek tiek svorio, aišku, pasitraukia kažkiek ir nuo jų, bet vis tiek išlieka "kumpiai". Jos stangrios, "kietos", bet gryni, po velnių, kumpiai :)

Suprantu, jog čia, ko gero, genetika. Bet norėjau pasiteirauti, kaip galima būtų sportuoti, siekiant tuos kumpius nudailinti? Mano supratimu, bėgimas? Kiti kardio? Kokių sporto šakų/pratimų vengti? Ar verta salėje dirbti su kojų treniruokliais, ar jie tik pablogins situacija, augant raumeniui?
2015-03-22 19:40:20
M.M pas mane ir problematine apatine kuno dalis ( aisku su metais tapo iki juosmens) Turiu vyra,kuris sprtuoja jau daug metu, atrodo-super ( aisku pries mano ,,grozi" jis nublanksta :D ) , tai patareju tikrai turiu,pati vaiksciojau i kluba ( kol neatsibodo) ir visi sakydavo-pirma kardio treniruotes ir mityba, o tik paskui nukritus svoriui dailinti kuna, kad pasigerinant sau-netaptau moterim-vyru ,kad apatine dalis netaptu raumenu kalnu :D dabar bandau su mityba,o krenta nuo visur, darau nepilnus atsitupimus, kilnoju kojas,o kai apkusiu - tada imsiu jauti uz ragu :) manau viska reikia daryti povaliui :)
2015-03-22 21:46:23
Nu tai tuomet mano supratimas sutampa su tavo patarėjais. Esu vaikščiojusi į klubą ir intensyviai. Esu klaususi kelių trenerių. Vieni gūžčiojo pečiais, kiti sakė maždaug "su vėjo malūnais nepakovosi, tai bent augink raumenį... O apie kardio tikras suvokimas atėjo tik visai neseniai.
Mitybą tvarkausi kilo.lt pagalba, bėgioju ir nuo šiandien dariau Ilkos čia įkeltas aerobikos treniruotes. Patiko labiau nei programa namie. Ir fotkintis pradėjau visu kūnu, kad stebėčiau ir tuos kumpius savo:)
2015-03-22 23:20:00
nu ir gerai, busim grazios -iki puses :D baisus cia daiktas :D o jeigu rimtai- kur radai ta treniruote? isbandytau ir as,nors daug pratimu del traumu nelaliu daryti- cia tipo issisukineju , blemba tingine as, visada taip ir maniau-nu tik apsileide nesusitvako su savimi - man taip nebus. ir ka... db ne taip ir lengva. Pasiguodziu tik tiek, kad vyras myli visokia, o sukusti noriu del saves, vis juokauju -paskutinis pasispardymas mano bus :D
2015-03-22 23:28:55
Ojezau, kur aš ten ją radau. Eini į Sportas ir kairėj būna pasirinkti Aerobika. Nu ir ten jau išsiaiškinsi.
Mane irgi visi myli visokią, bet su metais supratau tiek, kad jaunas dieneles švaistau nemylėdama savęs. Tie visi kompleksai, slėpimaisi, pasiteisinimai, vengimai yra kaip kirvis po kaklu ežere. :) jei jau ėmiausi mitybos ir sporto apskritai, reikia vienąkart gyvenime nugalėt ir kumpius!
2015-03-22 23:35:12
Tai va,kad tie kumpiai nelemtieji,priauga greitai,o va numesti - sunku, na manau ateis laikas ir mudvi pasidziaugsim, po truputi ,po truputi,pasitariant judesim i prieki :) einu ieskoti aerobikos, aciu :)
2015-03-23 09:34:20
M.M,

Nors esu ir vyriskos lyties atstovas, pas mane kojos taip pat yra gana stambios, aisku, mane gal kazkiek gelbeja 192 cm ugis, taciau esme, jog man jos irgi visada atrode neproporcingai stambios.Pasiekus 113 kg, buvo tikrai baisu, geda uzsidet kelnes, nes jas rasti/matuotis buvo kancia.Dabar sveriu 93 kg ir tiesa sakant, jei ziureciau vien i veidrodi, atrodytu, kad jos visdar tokios pacios ir nieko nuo ju nenumeciau, taciau pasimataves apimtis, matau, kad is 72 cm beliko 62 cm.

Taciau svarbiausia, jog metant svori, negalima pasirinkti nuo kur jis kris, pvz pas mane svoris labai smarkiai pradzioje krito nuo virsutines kuno dalies - krutines, liemens, o nuo koju krito labai letai, taciau dabar, kuomet liemens apimtis is 113 cm tapo 89 cm, pastebejau , jog apimtys pradejo maziau keistis is virsutines dalies, o tuo tarpu "leskos", blauzdos pradejo stumetis zymiai greiciau, jei per pirmus 3 men nuo 113 iki 100 kg, slaunu apimtys sumazejo 4cm, tai per sekancius pusantro menesiu nuo 100 kg iki 93 kg jos sumazejo dar 6 cm ( viso 10cm).

Didziausias patarimas - nesirupinti del to, tiesiog stenkis sveikai maitintis, 5 kartus per diena, atsisakyk gazuotu gerimu , taip pat sportuok, daryk kardio ir laikui begant problemines vietos tikrai "prasimus".
2015-03-23 10:20:16
Ačiū H2O, smagu girdėt. Pati sveriu ~71 kg, ūgis 170 ir, kaip taisyklė, kojos kaip kaladėlės. Trumpos, plačios, o kas juokingiausia, pėdos - siauros, mažos ir dailios, kas dar labiau apsunkina gyvenimą, nes net batus sudėtinga rast, kad neatrodytų juokingai :)

Kai čia užsiregistravau praeitais metais, per ~8 sav. numečiau 8kg, pačiai atrodė, kad ir kojos padailėjo, nors pažiūrėjus nuotraukas, vis tiek atrodo kumpiškai :)

Dabar vėl laikausi, sportuoju, viskas tvarkoj, o gazuotų gėrimų niekada nevartoju, tai čia ne bėda, tik va labiausiai klausiau ar verta dirbti grynai su kojom, tarkim, sporto salėj, ar verčiau palikti viską kardio ir mitybai, o kai jau kažkas nukris, tada žiūrėt. Bet atsakymų gavau, bandysim.

Ačiū!
2015-03-31 20:56:59
O pas mane jei auga tai rankos, o kojos kaip smilgos (per plonos) ir as ju visa gyvenima nekenciau. Jei as nors truputi padidinu svorius rankoms, is karto matosi, o va kojom... greiciau sanarius tikriausiai suvarysiu, nei kojos paaugs. Nera patenkintu savimi moteru :) Kas liecia del pokyciu stebejimo nuotraukose, duokite ivertinti kritiskai, bet ne pavydziai draugei, paciai vaizdas visada labiau iskreiptas :)
2015-03-31 21:32:34
Vertinu pati, matydama pokyčius. Bėgioju 4-5 k./ sav., ir kojos tikrai keičiasi. Įgauna formą, traukiasi apimtys. Manau, kad bėgimas - pats geriausias sprendimas kol kas :)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS